Miksi minun aloitukseni

pilataan asiattomilla kommenteilla ja hävyttömyyksillä?
Koettakaa hyvät ystävät aiheen alla ja älkääkä poiketko "sivuraiteille".
452014
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 45

Vanhimmat

kirijottaa, että miksi?..vai joko meni sivuraiteille?No ainaki tuli aiheen alle.

Äänestä
  • Aloittaja

sitten pilannut minun tekemiä aloituksia vuoden vaihteen aikana.

Äänestä

aloituksia:
1.Jussia kiusataan
2.Kepulaiset ja lestat on roistoja
3.Martti on Jumala

Äänestä
  • Aloittaja

1.Olet yksi kiusaajista
    2.Kepulaiset ja lestat ovat mukavia ihmisiä.
    3.Martti on sinulle Jumala.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

1.Olet yksi kiusaajista
    2.Kepulaiset ja lestat ovat mukavia ihmisiä.
    3.Martti on sinulle Jumala.

oisko rakastunu?
    terv marjaana.

Äänestä

itseesi ja mieti millainen sinä olet muita kohtaan.
sitä saa mitä tilaa, vähintäänkin tuplasti...turha silloin on itkee meille, itse olet syypää.
katoppa peiliin ja kerro meille mitä näet?

Äänestä
  • Aloittaja

poliisi sinä luulet olevasi?

Äänestä

poliisi sinä luulet olevasi?

moderaattoriksi poistelemaan asiattomia viestejä.

Äänestä

kaikki omat vastaukses ja mieti, kuka se käy toisten kimppuun kuin yleinen syyttäjä? Jos haluat, että sinua kohdellaan toisin, muuta myös omaa tyyliäsi.

Äänestä
  • Aloittaja

Iisakilta perittyä.

Äänestä

Iisakilta perittyä.

hyvä koittaa joskus muuttaa, varsinkin jos siinä on hieman parantamisen varaa.

Äänestä

• Aloittaja

tyyliä on kirjoitti:

hyvä koittaa joskus muuttaa, varsinkin jos siinä on hieman parantamisen varaa.

perintöä ei saa muuttaa mitenkään.

Äänestä

sinä toivoit tähän aloitukseen, kun ei näytä mikään tyydyttävän?

Oliko tämä taas yksi sinun provoaloitus muiden joukossa?

Miten tähän aloitukseen voi vastata, jos sinusta ei saa puhua?

Äänestä

Se ossaa vaihtaa väriään ympäristön mukkaan.
Sinun pitäs ottaa oppia siitä. Satun kahtoon eilistäki alotustas jossa joku vastas omallaisellaan pölijällä huumorilla. Niin sinä paukasit heti rikin hajusen äkäsen vastauksen. Ei täällä kannata jokkaisen kans ruveta inttään ku siitähän ne vain yltyy.

Sinun ois pitäny osata vähä nauraa itelläski ku meissä jokkaisessa on jotaki nauramisen aihetta. Jos osaa vastata hivittömmyyksiin sopivasti samassa hengessä ja näkökulumaa vähä siistimmäksi luutuamalla niin ei ne kauvan jaksa sinua kiusata.
Ne voi joskus vahingossa vastata sulle asiallisestiki ku ne huommaa että sinä oot hoksaava kaveri joka ei aivan joka letkauksesta suutu.
Teoriassa vois tietysti tahtua poistaanki aivan asiattoman vastauksen vaiku tämmösellä voorumilla ei mikkää valavoja kerkiä kaikkia nurkkia puhistaa.

Tämä oli nyt minun päivän saarna ja lähenki tästä nyt tuonne sakastin puolelle

Äänestä

TYHMIIN KYSYMYKSIIN TYHMÄT VASTAUKSET. ÄLÄ ITKE ISO AIKUNE MIES, RUIKUTTAA NIINKU AKAT.

Äänestä

poista viestiketjua (mikä tapahtui muutaman ketjun yhteydessä, kun sinulta moista utelin), mistä tulee sana Lestia. Kertauksen vuoksi muutama kohta, miksi en ymmärrä sanaa:
Ensteks mikään yritys ei voi kuulua mihinkään uskontoon. Toiseksi edes Vestian toimitusjohtaja ei kuulu ko. herätysliikkeeseen, mihin kaiketi nimi Lestia viittaa. Ja kolmanneksi, kun kaksi edellistä ei oikein täsmää, niin mistähän se nimi sitten tulee?

Äänestä
  • Aloittaja

koostuu lähes kokonaan vanhoillisista.

Äänestä

koostuu lähes kokonaan vanhoillisista.

tule kuntien omista luottamuselimistä. Eikä oikeen sekään sovi selitykseksi, että yritystä nimitellään. Vai onko se niin, että rakkaalla lapsella on monta nimeä?
    En minä sillä, että olisin jotenkin vetänyt hernettä asiasta nenääni. Mielenkiinnosta vaan, kun en oikein ymmärrä perusteita ja toiseksi on aika köyhää kehittää nimeksi Lestia. Kuuluu samaan sarjaan, kun palstalla nimitellään erästä kaupungin johtavaa virkamiestä.

Äänestä

• Aloittaja

jäsenet kirjoitti:

tule kuntien omista luottamuselimistä. Eikä oikeen sekään sovi selitykseksi, että yritystä nimitellään. Vai onko se niin, että rakkaalla lapsella on monta nimeä?
    En minä sillä, että olisin jotenkin vetänyt hernettä asiasta nenääni. Mielenkiinnosta vaan, kun en oikein ymmärrä perusteita ja toiseksi on aika köyhää kehittää nimeksi Lestia. Kuuluu samaan sarjaan, kun palstalla nimitellään erästä kaupungin johtavaa virkamiestä.

oikein tarkoitat?Onko kyseessä Ahti Karvonen vai Jorma Kukonlehto?

Äänestä

• jäsenet kirjoitti:

oo kyllä mistään kotosin. Lapsellisten aikusten touhua. Vai liekö sitten vaan sitä, ku ei oo mittää muutakaa tekemistä.

Äänestä

oikein tarkoitat?Onko kyseessä Ahti Karvonen vai Jorma Kukonlehto?

näillä palstoilla. Ja toiseksi - ei kai sillä oo merkitystä ketä tarkoitetaan, kun toisten nimittely (niin yritysten kuin yksityishenkilöidenkin) ei oo kummiskaan hyvää käytöstä sivistyneiltä ihmisiltä.

Äänestä

• Aloittaja

oo kiellettyä kirjoitti:

näillä palstoilla. Ja toiseksi - ei kai sillä oo merkitystä ketä tarkoitetaan, kun toisten nimittely (niin yritysten kuin yksityishenkilöidenkin) ei oo kummiskaan hyvää käytöstä sivistyneiltä ihmisiltä.

virkamiehiä kumpikin,joten nimet kuuluu olla esillä eikä pimennossa.

Äänestä

virkamiehiä kumpikin,joten nimet kuuluu olla esillä eikä pimennossa.

poissulje sitä tosiseikkaa, että toisten pilkkaaminen (niin yritysten kuin myös henkilöiden oli ne sitten julkisissa viroissa tai eivät) ei kuulu sivistyneen ihmisen käytökseen.
    En ole kovinkaan uskonnollinen, mutta elämän ohjeekseni olen saanut - kunnioita toista ihmistä samoin kuin haluat sinua kunnioitettavan. Tämä vain siksi, että kun alotuksessa peräät kunnioitusta omiin aloituksiisi ja samalla itseesi, niin tee se myös niille, jotka haluavat keskustella vaikka nimimerkkienkin takaa Sinun kanssasi.
    Hauskaa ja riemullista Uutta Vuotta 2008 !

Äänestä

• Aloittaja

Mutta sekään ei kirjoitti:

poissulje sitä tosiseikkaa, että toisten pilkkaaminen (niin yritysten kuin myös henkilöiden oli ne sitten julkisissa viroissa tai eivät) ei kuulu sivistyneen ihmisen käytökseen.
    En ole kovinkaan uskonnollinen, mutta elämän ohjeekseni olen saanut - kunnioita toista ihmistä samoin kuin haluat sinua kunnioitettavan. Tämä vain siksi, että kun alotuksessa peräät kunnioitusta omiin aloituksiisi ja samalla itseesi, niin tee se myös niille, jotka haluavat keskustella vaikka nimimerkkienkin takaa Sinun kanssasi.
    Hauskaa ja riemullista Uutta Vuotta 2008 !

oikein,niin minun nimeni saa mainita tällä palstalla,mutta näiden virkavastuussa olevien viranhaltijoiden nimiä ei saa mainita ja sama sääntö koskee sinun mielestä määrättyjä yritysjohtajien sekä yritysten nimiä ei saa mainita tällä palstalla.

Äänestä

oikein,niin minun nimeni saa mainita tällä palstalla,mutta näiden virkavastuussa olevien viranhaltijoiden nimiä ei saa mainita ja sama sääntö koskee sinun mielestä määrättyjä yritysjohtajien sekä yritysten nimiä ei saa mainita tällä palstalla.

koko nimesi Galleriaan, jonne pääsee klikkaamalla nimimerkkiäsi. Olet siis täten sallinut oman nimesi julkistamisen. Ja jos se ei sitä vielä takaa, niin nimerkkisi sisältää oman nimesi, eli ei ole kovinkaan vaikea ulkopaikkakuntalaisenkaan sitä hoksata - hokasiksää?

Äänestä

• Aloittaja

olet laittanut kirjoitti:

koko nimesi Galleriaan, jonne pääsee klikkaamalla nimimerkkiäsi. Olet siis täten sallinut oman nimesi julkistamisen. Ja jos se ei sitä vielä takaa, niin nimerkkisi sisältää oman nimesi, eli ei ole kovinkaan vaikea ulkopaikkakuntalaisenkaan sitä hoksata - hokasiksää?

sillä tavalla julkinen kuin sinä sen luulet olevan ja nimimerkkini ei sisällä oikeaa nimeä,sillä olen vaihtamassa sukunimeä aivan lähiaikoina.

Äänestä

sillä tavalla julkinen kuin sinä sen luulet olevan ja nimimerkkini ei sisällä oikeaa nimeä,sillä olen vaihtamassa sukunimeä aivan lähiaikoina.

vaihtaminen sitten tietääkin Sinulle.
    Oli Galleriasi julkinen tai ei, mutta oikean nimesi se taitaa kuitankin julkistaa vai onko SITTENKIN ovelasti kysessä ns. taiteilija nimi?

Äänestä

sitten olla julkinen. Kyllä on vaikea tuon julkisemmaksi enää tulla. Taidat olla aika hukassa noiden hätävalheidesi kanssa, Seli ja seli jatkuvasti, poloinen mies.

Äänestä

• mollaaminen kirjoitti:

oo kyllä mistään kotosin. Lapsellisten aikusten touhua. Vai liekö sitten vaan sitä, ku ei oo mittää muutakaa tekemistä.

onpa tainnu sun Iisakin perintösiementen sekkaan lorahtaa jottai ylimäärästä ko ei iso mies näin yksinkertasta asiaa ymmärrä...
    haluut vaan väitellä muien kans, mutts mie johan jo 4-0.
    keksi hyvä aihe nii otetaan uus erä!

Äänestä

• Aloittaja

sen pitäis kirjoitti:

sitten olla julkinen. Kyllä on vaikea tuon julkisemmaksi enää tulla. Taidat olla aika hukassa noiden hätävalheidesi kanssa, Seli ja seli jatkuvasti, poloinen mies.

minun entinen NAAPURI kirjoittaa minusta ja hän on vielä sellainen henkilö,joka kuuluu tähän erääseen
    herätysliikkeeseen,eikä tuo sitä kirjoituksissaan mitenkään julki.

Äänestä

mahollisuutta "julkinen" ja "piilotettu". Sukunimesi on Viitala siihen saakka, kun uusi sukumimesi on vahvistettu virallisessa elimessä.Seli seli jatkuu..

Äänestä

• Aloittaja

on kaks' kirjoitti:

mahollisuutta "julkinen" ja "piilotettu". Sukunimesi on Viitala siihen saakka, kun uusi sukumimesi on vahvistettu virallisessa elimessä.Seli seli jatkuu..

kohta pihallasi.

Äänestä

minun entinen NAAPURI kirjoittaa minusta ja hän on vielä sellainen henkilö,joka kuuluu tähän erääseen

naapurin pitäisi tuoda julki siihen herätysliikkeeseen kuulumisensa?

Äänestä

kohta pihallasi.

näköstä tuulen virettäkää? Tais olla osote väärä.

Äänestä

• Aloittaja

minkähän kirjoitti:

näköstä tuulen virettäkää? Tais olla osote väärä.

tuiskuksi muuttuu.

Äänestä

entisen naapuris pitäs täällä jutustella siitä.että hän kuuluu tiettyyn lahkoon?

Äänestä

alle kaksi vuotiaan suusta. Ehkä vähäsanaisempaa, mutta korostettu "minun" tuntuu niin tutulta.

Äänestä
  • Aloittaja

jäänyt kaksi vuotiaan tasolle?

Äänestä

sano tuo riuttanen jalakavaimoistaan.
Et tainnu tietääkkään.

Äänestä
  • katteeksi käö.

Äänestä

• sanonu - kirjoitti:

katteeksi käö.

niin kun ,ei lapsena ole saanut huomiota yrittää nyt päästä esille.

Äänestä

• on kirjoitti:

niin kun ,ei lapsena ole saanut huomiota yrittää nyt päästä esille.

abc:llä tiesivät.

Äänestä

haapavetisille oikeaa viestitystä

Äänestä
  • Joskus niin ollaan tyytyväisii hihihihhihii pimpelipomtättärää!

Äänestä

• Möhkyrä kirjoitti:

Joskus niin ollaan tyytyväisii hihihihhihii pimpelipomtättärää!

et sillonkaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

pilataan asiattomilla kommenteilla ja hävyttömyyksillä?
Koettakaa hyvät ystävät aiheen alla ja älkääkä poiketko "sivuraiteille".

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu