Ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä lyhytaikaisesta (n. viikko) asunnonvuokraamisesta Pariisin keskustasta. Netistä löytyy välitysfirmaa jos jonkinlaista, mutta mielelläni käyttäisin jonkun toisen jo hyväksi ja luotettavaksi havaitsemaa välitystoimistoa (ja välttäisin ne huonot). Kommentit jostain tietystä asunnosta kelpaa tietysti :-)
Asunnonvuokrauskokemusta?
1
483
Vastaukset
- been there done that
Vuokrasimme 2005 elokuussa ihastuttavat pariisilaisasunnon viikoksi Homelidays-nimiseltä sivustolta. Asuntomme oli 1800-luvulla rakennetussa talossa Bonne Nouvelle eli 10-alueella. Kämppä oli remontoitu pari vuotta aiemmin ja oli todella hieno ullakkohuoneisto. Alue myös oli todella viihtyisää ja metro n.50 metrin päässä. Meitä majoittui 3 henkeä n.35 neliöiseen asuntoon, mutta ahdasta ei todellakaan ollut vaan kylpyhuone, keittiö, makuuhuone ja olohuone mahtuivat kaikki tuohon tilaan oikein hyvin! Huoneisto maksoi 350 euroa viikkoa eli oli todella halpa! Kaikki meni todella vaivattomasti; otin yhteyttä omistajaan Homelidays-sivuston kautta mailitse, jonka jälkeen teimme faksitse vuokrasopimuksen. Takuurahan noin 100 euroa vuokran maksoimme saapuessamme asunnolle. Omistaja odotti meitä talon edessä, antoi avaimet ja ovikoodin. Viikon lopuksi omistaja tuli asunnolle, tsekkasi, että kaikki oli ok ja antoi takuusumman takaisin. Ystäväni ovat myös vuokranneet Homelidaysin kautta asuntoja Pariisista ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Jotkut omistajat haluavat tietysti takuusumman maksettavaksi ennen saapumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049