Tornado

Pyörremyrsky

Hei!

Osaisiko joku kertoa minulle mitä viimeöinen uneni tarkoittaa? Omat taitoni ei vielä riitä sitä tulkitsemaan, olen vasta aloittelija tällä saralla.

Olin ulkona, kotipaikkani naapurin omakotitalon nurkalla mieheni ja koirani kanssa. Näin suuren vaaleanpunertavan tornadon lähestyvän meitä. Paniikissa kutsuin koirani syliini ja menimme sisälle taloon pakoon.

Sisällä emme kuitenkaan olleet omakotitalon sisällä vaan kaksi tai kolme kerroksisen talon ylimmässä kerroksessa. Katsoin ikkunasta kun tornado pyyhkäisi talon vierestä. Oli ihan levollinen olo.

Sitten menin asunnon toiseen päähän ikkunaan katsomaan tornadon perään niin se olikin paikoillaan, siis pyöri hurjana mutta ei mennyt eteenpäin. Ja minulle tuli tunne että se odottaa minua...hädissäni siirryin sisemmälle asuntoon "ettei tornado vaan näe minua..."

Seuraavassa hetkessä olinkin palapeli kädessä vessassa. Rupesin käsienpesualtaassa pesemään puisen palapelin paloja jotka olivat ulosteessa...

Siispä...ihan ihme uni mutta aamulla oli vahva tunne että tämä merkitsee jotain...siispä Teiltä apua tässä pyydän uneni tulkintaan.

7

2520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadust*

Tähän tarvittaisiin taustatietoja, kuten aina olisi tarpeen. Millaiset välit sinulla on miehesi kanssa? Voiko "vaaleanpunainen vaara" merkitä toista naista?

• Pyörremyrsky

Välini on mieheen tällä hetkellä siinä suhteessa hyvät että emme riitele ja että elämämme on sellaista tasapaksua normaalia perhe-elämää lasten ja koiran kanssa.

Jokin aika sitten meillä meni huonosti ja ainakin kahdesti olemme vakavasti eroa harkinneet. Yhdessä kuitenkin edelleen ollaan eikä tällä hetkellä ole aikomus eriteille lähteä.

Vaaleanpunainen vaara ei mielestäni ole toinen nainen vaan se voisi olla toinen mies. Kun meillä meni huonosti niin kuvioissa pyöri toinen mies jota kohtaan minulla edelleen on tunteita...ja tulee varmaan aina olemaan. Hänen ystävyytensä auttoi minua kestämään tätä tilannettamme kotona. Mutta tämän miehen kanssa olemme tällä hetkellä vaan kavereita vaikka hänestä edelleen tosi paljon pidän. Tämä toinen mies perääntyi suhteemme suhteen. Mieheni on tietoinen tästä toisesta.

Siinä vaiheessa kun unessani menimme sisään taloon mieheni jotenkin hävisi taka-alalle. Tiesin ja tunsin sen että hän on huoneistossa mutta en kiinnittänyt häneen mitään huomiota vaan seurasin tätä trombia.

Oliko tästä apua?

• Pyörremyrsky
        Pyörremyrsky kirjoitti:

Välini on mieheen tällä hetkellä siinä suhteessa hyvät että emme riitele ja että elämämme on sellaista tasapaksua normaalia perhe-elämää lasten ja koiran kanssa.

Jokin aika sitten meillä meni huonosti ja ainakin kahdesti olemme vakavasti eroa harkinneet. Yhdessä kuitenkin edelleen ollaan eikä tällä hetkellä ole aikomus eriteille lähteä.

Vaaleanpunainen vaara ei mielestäni ole toinen nainen vaan se voisi olla toinen mies. Kun meillä meni huonosti niin kuvioissa pyöri toinen mies jota kohtaan minulla edelleen on tunteita...ja tulee varmaan aina olemaan. Hänen ystävyytensä auttoi minua kestämään tätä tilannettamme kotona. Mutta tämän miehen kanssa olemme tällä hetkellä vaan kavereita vaikka hänestä edelleen tosi paljon pidän. Tämä toinen mies perääntyi suhteemme suhteen. Mieheni on tietoinen tästä toisesta.

Siinä vaiheessa kun unessani menimme sisään taloon mieheni jotenkin hävisi taka-alalle. Tiesin ja tunsin sen että hän on huoneistossa mutta en kiinnittänyt häneen mitään huomiota vaan seurasin tätä trombia.

Oliko tästä apua?

...tornadoa, kirjoitin eilen trombia. Mulla kun menee nää tornadot, trombit ja taifuunit välillä sekaisin mutta sellainen valtava, korkea villisti pyörivä systeemi se oli ja väriltään vaaleanpunertava.

• Stardust*
        Pyörremyrsky kirjoitti:

...tornadoa, kirjoitin eilen trombia. Mulla kun menee nää tornadot, trombit ja taifuunit välillä sekaisin mutta sellainen valtava, korkea villisti pyörivä systeemi se oli ja väriltään vaaleanpunertava.

Totta kai olet oikeassa, että pyörremyrsky tarkoittaa omaa romanttista tunnemyrskyäsi, jonka pyörityksissä olit. Voin vain yrittää antaa vihjeitä mihin uni mahdollisesti, ehkä, voi viitata. Ilman taustatietoja se on useimmiten sohaisu pimeään. Kaunis uni. Kaikkea hyvää sinulle.

• Pyörremyrsky
        Stardust* kirjoitti:

Totta kai olet oikeassa, että pyörremyrsky tarkoittaa omaa romanttista tunnemyrskyäsi, jonka pyörityksissä olit. Voin vain yrittää antaa vihjeitä mihin uni mahdollisesti, ehkä, voi viitata. Ilman taustatietoja se on useimmiten sohaisu pimeään. Kaunis uni. Kaikkea hyvää sinulle.

Kiitos sinulle vastauksestasi!

Osaatko kertoa unestani mitään muuta? Mitä hätäni merkitsee...? Tavallaan tämä mies vaikuttaa edelleen jokapäiväiseen elämääni sillä näen häntä monesti viikkoon...ja kokoajan tavallaan elän tunnekuohujen kanssa. Sitäkö Tornado unessani merkitsee?

• Stardustilta**
        Pyörremyrsky kirjoitti:

Kiitos sinulle vastauksestasi!

Osaatko kertoa unestani mitään muuta? Mitä hätäni merkitsee...? Tavallaan tämä mies vaikuttaa edelleen jokapäiväiseen elämääni sillä näen häntä monesti viikkoon...ja kokoajan tavallaan elän tunnekuohujen kanssa. Sitäkö Tornado unessani merkitsee?

Hätä on hätää unessakin, epätietoisuutta mitä tehdä, mikä avuksi. Kun tornado pyörii edelleen pihallasi eli mielessäsi, niin kuten sanotkin elät tunnekuohujen kanssa. Taloon sisään meneminen vaikuttaa kuin menisit itseesi ja miehesi jää valve-elämässä vähemmälle huomiolle kuin miesystäväsi, tai sitten toisella tasolla sinua johtaa tunne eikä järki. Ne ovatkin kaksi eri asiaa. Palapelin peseminen lienee ns likapyykin pesua, teillä oli varmaan vaikeaa, sekä yritystä laittaa arkielämä järjestykseen ja toimimaan. Minua syytettiin massapostituksesta, katsotaan lähteekö tämä.

• Pyörremyrsky
        Stardustilta** kirjoitti:

Hätä on hätää unessakin, epätietoisuutta mitä tehdä, mikä avuksi. Kun tornado pyörii edelleen pihallasi eli mielessäsi, niin kuten sanotkin elät tunnekuohujen kanssa. Taloon sisään meneminen vaikuttaa kuin menisit itseesi ja miehesi jää valve-elämässä vähemmälle huomiolle kuin miesystäväsi, tai sitten toisella tasolla sinua johtaa tunne eikä järki. Ne ovatkin kaksi eri asiaa. Palapelin peseminen lienee ns likapyykin pesua, teillä oli varmaan vaikeaa, sekä yritystä laittaa arkielämä järjestykseen ja toimimaan. Minua syytettiin massapostituksesta, katsotaan lähteekö tämä.

...vaikeaa on ollut ja todellakin järki on sanonut toista ja tunteet toista.

KIITOS VIELÄ KERRAN KUN AUTOIT UNENI TULKITSEMISESSA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2218
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1828
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1409
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1277
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1028
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      917
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      85
      887
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      790
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      113
      724
    Aihe