raskaus oireitako??

milloin olette huomanneet ensimmäiset raskausoireet ja mitä ne ovat olleet? tuleeko välttämättä minkäänlaisia oireita?

itselläni jäi joulukuusta menkat kokonaan välistä 20päivän paikkeilla alanneet normaalisti. en ole tehnyt vielä testiä kun minulla on ollu heitteleviä kuukautisia ennenkin ei tee mieli pettyä taas kerran.

rinnat ovat aristaneet kovasti jo 2,5viikkoa ja pahaolo vähän väliä ja ruokaa tarvis olla vähän väliä syömässä ettei tulis pahaa oloa. nukuminen on lisääntynyt 4tuntia per vuorokaus että koko päivä on melkein yhtä nukkumista vaan ollut.
karkit eivät enään maistu niin kuin ennen ja uutena vuotena PITI ryypätä mutta viina ei oikein maistunut kun tuli paha olo heti kun vähän yritti juoda jotain.

6

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo ;)

      teepä nyt vaan se testi, vaikka pettymystä pelkäät.. Sillä saat varmuuden ja voit jatkaa elämää suuntaan tai toiseen :)

    • pari viimeistä viikkoa olen paleltunut vähän väliä
      että jätkä kaverilla on ollut tekemistä että on saanut minut pysynään lämpimänä.

      testi on edelleenkin ostamatta pettymyksen pelon takia ainakin viikon verran.

      onko teillä jotka olette raskaana tai ollut raskaana niin ollut vastaavia oireita?
      vastauksia pyydän!

    • tein äsken testin kun kaverilla oli kotona yksi käyttämätön testi ja testi näytti kahta viivaa oli se pitkä aika se 10min odottaa varmuutta.
      =)

    • Piiaaxxxxx

      Mulla on oireita ollu ett maha on ollu vähä arka.. menkoi ei tullu joulukuussa.. rinnat arat.. mutt raskaus mahollisuus tosi pien.. testiä hakemaa vai?

      • jepppppppp

        lisäksi maha pitänyt outoa ääntä


      • testiä vaan hakemaan niin sillä se selviää niin mullekkin kävi.
        =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe