Täällä olisi ongelma. Telkkarista tuli joulun tienoilla viitenä päivänä putkeen dokkarisarja Norsujen orpokoti. Näin siitä neljä ekaa jaksoa, mutta viimeinen jäi näkemättä. Nyt en saa mielenrauhaa enkä pysty jatkamaan elämääni normaalitasolla ennen kuin saan tietooni, että mitä viimeisessä Norsujen orpokoti -jaksossa tapahtui??? :P
Olen hyvin kiitollinen vastauksesta hälle, joka sen kykeneepi antamaan ja siinä sivussa elämänlaatuani sekä unimäärääni olennaisesti parantamaan. :D
Apua auttakaa!
3
386
Vastaukset
- orpokoti
En ehkä muista ihan kaikkea, mutta tällaista ainakin tapahtui:
Selvisi, ettei niille koiran puremille norsuille tullut sitä raivotautia. Sitten se Emily palasi Aitongin kanssa takaisin luontoon.
Orpokodissa puolestaan se suloinen pikku Jipe kuoli :( Sillä oli kyllä ollut jotain sen ikäisille ominaisia kipuja (en muista kunnolla, mihin liittyen, hampaisiin ehkä?), joita ei pidetty hälyttävinä, mutta sitten yöllä kivut olivat pahentuneet, ja lopulta sillä oli alkanut tulla vaahtoa kärsästä, ja siinä vaiheessa ei kuulemma ole enää mitään tehtävissä, kun tulee vaahtoa.
Iloinen uutinen oli puolestaan se, että Lualeni alkoi vähitellen hiukan tehdä tuttavuutta niiden muiden norsujen kanssa, eikä enää niin paljoa vetäytynyt yksikseen sivummalle.
Ja niin, siellä Ithumban orpolaumassa yksi niistä neljästä vanhemmasta norsusta, Yatta, alkoi vähitellen kohota matriarkaksi, tai sellaisesta ainakin oli viitteitä.
Nuo taisivat olla ne keskeisimmät tapahtumat, muita ei ainakaan tule nyt mieleen. Norsujen orpokodista on muuten tehty myös kakkososa, luin orpokodin nettisivuilta. Esitetään Briteissä nyt alkuvuodesta. Että ei muuta kuin odotellessa, että se tulisi Suomeenkin :)- Norsujen orpokoti
Ehkäpä ihan liian myöhässä, mutta kuitenkin, suurkiitos sulle tuosta vastauksesta! :) Mä ajattelin ensialkuun, että mahtaako kukaan muu mun lisäksi edes katsoa niin pienimuotoista eläindokumenttia.. Mutta näköjään, hieno juttu!
Odotellaan tosiaan niitä uusia osia tänne Suomeenkin päin mahdollisimman pian! - orpokoti
Norsujen orpokoti kirjoitti:
Ehkäpä ihan liian myöhässä, mutta kuitenkin, suurkiitos sulle tuosta vastauksesta! :) Mä ajattelin ensialkuun, että mahtaako kukaan muu mun lisäksi edes katsoa niin pienimuotoista eläindokumenttia.. Mutta näköjään, hieno juttu!
Odotellaan tosiaan niitä uusia osia tänne Suomeenkin päin mahdollisimman pian!Ei mitään, ja on nuo norsut niin söpöjä eläimiä, että pitäähän tuollaiset ohjelmat katsella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745