Eli ongelma on seuraava, yrittäessäni lähettää sähköpostia, niin en saa poimituksi, kuten ennen yhteystiedoista lähetysosoitetta?
Klikkaan Uusi, Vastaanottaja, sitten tulee taulu "Valitse nimet". Täällä ei ole eikä löydy tarvittavia sp.osoitteita kuten ennen. Kaikki valintakohdat näkyvät harmaana??
Miten saan tämän systeemin toimimaan?
MS Outlook/Sähköpostin lähetys "Valitse nimet" ei löydy
3
497
Vastaukset
- hece
Sori jäi mainitsematta tarkennus, kyseessä MS Office Edition Outlook 2003 (opiskelijoille ja opettajille)
- Versio,
Johon ei saa mitään tukea.
Eikös homma onnistu siten, kuten muissa postiohjelmissa, että lyöt pari osoitteen ensimmäistä kirjainta, jolloin avautuu lista, josta valita tai ohjelma täydentää heti oikean osoitteen?
Hommaa voi jatkaa "loputtomiin" näpäyttämällä aina uutta osoitekenttää.
Osoitekirjaa ei siis tarvitse avata.
Katso, että osoitekirjasi on "hengissä" ja, että se todella sisltää tarvittavan osoitteiston.
Avaa siis osoitekirja erikseen muokkaustilassa ja katso, että sitä voi muokata ja olemassa olevat tiedot on oikeassa muodossa.
Uuden osoitteen lisääminen voi avata "lukituksen".
Kyseessä voi olla myös käyttäjäoikeuspulma.
Osoitekirjasta kannattaa aina exportoida backup jollekin talletusmedialle, josta sen voi aina palauttaa.
Viimenen keino on ohjelman uudelleen asentaminen, jolloin osoitteetkin löytyy, jollei niitä ole muuten deletoitu. - hece
Versio, kirjoitti:
Johon ei saa mitään tukea.
Eikös homma onnistu siten, kuten muissa postiohjelmissa, että lyöt pari osoitteen ensimmäistä kirjainta, jolloin avautuu lista, josta valita tai ohjelma täydentää heti oikean osoitteen?
Hommaa voi jatkaa "loputtomiin" näpäyttämällä aina uutta osoitekenttää.
Osoitekirjaa ei siis tarvitse avata.
Katso, että osoitekirjasi on "hengissä" ja, että se todella sisltää tarvittavan osoitteiston.
Avaa siis osoitekirja erikseen muokkaustilassa ja katso, että sitä voi muokata ja olemassa olevat tiedot on oikeassa muodossa.
Uuden osoitteen lisääminen voi avata "lukituksen".
Kyseessä voi olla myös käyttäjäoikeuspulma.
Osoitekirjasta kannattaa aina exportoida backup jollekin talletusmedialle, josta sen voi aina palauttaa.
Viimenen keino on ohjelman uudelleen asentaminen, jolloin osoitteetkin löytyy, jollei niitä ole muuten deletoitu.Sain homman pelaamaan, mutta olipa visainen juttu. Kyse oli yhteystietojen asetuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565