kumpiko on lähikauppana parempi?
Siwa vai Sale?
15
1102
Vastaukset
- .....
Ei vasemmisto pohjainen siwa
- skp
Sinähän taidat olla todellinen vanha pieru, kun tuollaisia päästelet suusta... Vain vanhat punaniskajuntit enää kirjoittele tuollaisia...
- --!!--
SALEtisti SIWA on parempi! Siwa on aina yllättävän lähellä.
- stadin kulli
Täällä etelässä on parempi. Alepa.
- ext
stadin kulli kirjoitti:
Täällä etelässä on parempi. Alepa.
Särkilahden siva olisi kiva kun vaan aina ei olisi tavarat loppu (MAITO, ILTIS, JAUHELIHA ,MAKKARAT, LEIKKELEET, LEIVÄT)kLO 18 Jälkeen.Monta kertaa on pitänyt lähteä muualle.
- '''''''-
ext kirjoitti:
Särkilahden siva olisi kiva kun vaan aina ei olisi tavarat loppu (MAITO, ILTIS, JAUHELIHA ,MAKKARAT, LEIKKELEET, LEIVÄT)kLO 18 Jälkeen.Monta kertaa on pitänyt lähteä muualle.
ite oon asunu särkilahessa 4 vuotta eikä oo ikinä siwasta maito loppunu! Ja melkein kaikissa kaupoissa loppuu iltalehdet ja sanomat iltaa kohden. Ja myöskin tuotepuutteita on joka kaupassa. mikään kauppa ei ole täydellinen. ite tykkään ainakin tästä siwasta. mukava asioida ja löytyy mitä tarvii
- ext
'''''''- kirjoitti:
ite oon asunu särkilahessa 4 vuotta eikä oo ikinä siwasta maito loppunu! Ja melkein kaikissa kaupoissa loppuu iltalehdet ja sanomat iltaa kohden. Ja myöskin tuotepuutteita on joka kaupassa. mikään kauppa ei ole täydellinen. ite tykkään ainakin tästä siwasta. mukava asioida ja löytyy mitä tarvii
Kävinpä taas sivassa särkilahdessa ja piti taas lähteä kolmisoppeen.onnea sinulle jos olet tyytyväinen tarjontaan.Taitaisi olla vastaavan vaihdon paikka.
- männistöläinen
voittaa linnanpellon salen edullisuudellaan,valikoimillaan ja kivoilla myyjillä
- siperian walinta
on parempi.
- varsinkin
kun on lähempänä, vaikka hapannaama onkin siellä melko usein töissä.
- Siwatäitiksi
Monta kassaa on Särkilahden Siwassa
- %%%
Kuinka monessa paikassa on Siwa ja Sale vierekkäin?
Harva lähtee hakemaan sitä maitopurkkia Itkonniemeltä Linnanpellon Salesta.
Kuka muistaa aikaa, kun Itkonniemellä oli 4 - 5 kauppaa? Kuivalaisen kauppa sandelsinkadulla, Sirkan Puoti malminkadulla, jne- Siwa ei ole kiwa
Olen asunut asuinalueella, jossa Siwa ja Sale olivat (ovat edelleenkin) 500 m päässä toisistaan. Siwa oli juoppojen kaljakauppa, kun Salessa oli kunnon valikoimat muissakin tuoteryhmissä. ;) Siwan kassana oli usein nainen, joka muistutti erittäin paljon Fingerporin Rivo-Riittaa.
- Kuhan on kauppoja
Mä asuin ennen ihan Linnanpellon Salen vieressä. Kivoja nuo pienet lähikaupat.
Keskustan alueellakin oli ennen tosi monta pikkukauppaa mut ei oo enää... - Järkyttävää menoa
Olin minäkin Linnanpellon Salen asiakas aikani.
Sitten tuli mitta täyteen. Lähes aina viereisten slummitalojen juopot siellä haisemassa ja sekoilemassa. Paljonhan se kertoo menosta, että kävelen mielummin 1500 metriä keskustan kauppoihin kuin 500 metriä Saleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847