sopiiko yhteen??? kertokaa kokemuksia...
HÄRKÄ N& RAPU M
3
1328
Vastaukset
- parhain yhteensopivuus
juuri rapumiehen kanssa. Suosittelen kokeilemaan!!
- tulistarakkautta
härkänainen ja rapumies on täydellinen yhdistelmä
molemmat kaipaa turvallisuutta ja kotiihmisiä,ja
molemmat ovat perheluonteisia.ite oon härkä ja olin naimisis ravun kaa 7v.eli hyvää kokemust on meidän rakkaudest,avioero tuli ihan sen takia ku
mun rakkaus siihen lopahti,mut kyl kannattaa satsata koska nämä 2 sopivat erinomaisesti yhteen- niin..
Itse olen härkä ja mies rapu, vaikein luonne,joka vaan voi olla...ei ole kasvanut aikuiseksi. Ei se sopiminen horoskoopista johdu, vaan luonteenpiirteistä. Myös siitä, mistä olet.Oletko Pohjalainen, vai karjalainen muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897