Green Day suomeen??

tokio hotel alas ,koska gre...

Mielestäni kaikkien Green Day fanien tulisi luoda adressi allekirjoituksineen, jotta pojat tulisivat tänne suomeenkin. Olen bändin suuri fani ja olen valmis tekemään kaikkeni asian puolesta, mutta se yksin ei riitä. Jos kerran Tokio Hotelkin saatiin tänne sillä tyylillä, voi tämä upota Green Dayn jengiinkin. Fanit siis, ylös ja mielipiteitänne kertomaan!

13

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ägä

      www.adressit.com

      >hakuasanaksi: Green Day
      >Green Day suomeen
      >Osallistu

      • axsi

        Itse olen tuohon adressiin kirjoittanu, ja toivon todella hartaasti, että Green Day tulisi Suomeen. Olen myös bändin suuri fani ja yhdyn siihen, et ku p*ska TH tuli Suomeen ni pitää maailman parhaan Green Daynki tulla !


      • th_ei_oo_paska
        axsi kirjoitti:

        Itse olen tuohon adressiin kirjoittanu, ja toivon todella hartaasti, että Green Day tulisi Suomeen. Olen myös bändin suuri fani ja yhdyn siihen, et ku p*ska TH tuli Suomeen ni pitää maailman parhaan Green Daynki tulla !

        Sinä axsi, miksi Green Dayn pitäisi tulla sillä verukkeella Suomeen koska th tuli Suomeen ja on mielestäsi paska bändi? Tykkään itsekkin Green Day:stä ja olisin todella iloinen jos he tulisivat Suomeen. Mutta en vain tajua miksi tähänkin aiheeseen pitää sotkea th, ja dissata sitä.


    • Nimetön

      Oletko jo laittanut nimesi adressiin? jos ett niin voit laittaa osoite on:adressit.com/green_day_suomeen

    • jee

      jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee !jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee! jee!

    • 100%fani

      oon kuullu huhuu et green day saatais olla tulos suomeen!!! JEEEEE!!!!!!

    • greendayfani

      Itse olen vasta 12 mutta toooodella suuri green day fani olen kirjoittanut nimen adressiin ja vaikka mitä. mä olen kuullu huhuja kanssa että green day tekee taas kiertueen joka rantautuu myös suomeen. oon myös kuullu huhuja että tämän "kiertueen" jälkeen green day jää "eläkkeelle" jahka saa levynkin tehtyä

      • tiluliii

        Mäkin suurehko gd fani, kirjottanu nimen adressiin jos toiseenki, ja silti ne mokomat ei tu suomeen. Ja eläkkeellehän ne ei jää, ja jos jääki ni tää tyttö vaatii niitä kuitenki tulee suomeen.. Ei ne jää eläkkeelle.. pikkulintu laulo et toinen maailman kiertue ois viel luvassa.. TÄNK JUU GRIINDEI


    • Billie is my life

      Olisko Green Day tulossa 2012 Suomeen? (:

    • Whattsername

      Billie is my life toivon että ne tulisi 2012 suomeen kun en sillon 2010 päässyt keikalle ja hatuttaa mukavasti :( ! toivotaan yhessä ne tänne keikalle :) !

    • GD Suomeen!

      Minulta meni myös ihan sivuun tuo 2010 vuoden keikka, joten todella todella paljon haluaisin päästä näkemään Green Dayn Suomessa... Jospa tulisivat 2012?

    • GREEN DAY SUOMEEN

      Voi hitsit! Multakin meni ihan ohi toi viime vuoden keikka. Voi kun ne tulis vielä tänne Suomeen... Sais nähdä ne ja kuulla niiden musiikkia livenä. Toiveiden täyttymys olis. ((;

    • whattsername

      eiköhän ne tänne suomeen oo vielä tulossa ! ja pianhan niiltä ilmestyy uusi levykin , jos vaikka keikkakiertuetta olis tekemässä sitten vaikka. ? :D nyt kyllä sais tulla kun keikalla en ollut ! :< ! varmaan jokainen fani haluaa gd.n suomeen ! toivotaan yhessä niin eiköhän meijjän toiveet vielä toteudu ! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe