minkäslainen toi I AM LEGEND on kirjana? kun siitähän nyt ilmestyi Will Smithin tähdittämä leffa, kun siitä on joskus 90-luvulla vai millon olikaan, niin kirja kirjoitettu..
MINÄ OLEN LEGENDA
5
822
Vastaukset
- kirja
entäs onko noi 24-sarjaan perustuvat kirjat hyviä?
- Lukija..
Kirja on huomattavasti parempi kuin siitä nyt tehty elokuvaversio. Tosin kirja on kirjoitettu 1954, joten siinä esitettyjä lääketieteellisiä "faktoja" ei kannata ottaa turhan vakavasti.
Kannattaa silti lukea. - JohanLewis
...kohtuu hyvä, tosin Richard Mathesonilla on parempiakin. Leffaa en oo vielä nähnyt, mut eikös siihen hyvin löyhästi perustunut myös "Night of the Living Dead"?
Oliks se Mathesonin novelli se "I have to scream but I have no mouth" tai sinne päin?- retrgt
I am Legend:stä on tehty aiemmin kaksi elokuvaa.
The last man on earth (1964)
The omega man (1971)
- Johnny Rocker
Kirja parempi kuin elokuva. Onko kirjaa suomennettu. Itse luin englanninkielisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723416Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1371068
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67963Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86816Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706