Kauniisti sanottuna tuo näön sekoaminen ja se uskomaton kipu on sen verran vittumaista, että voisin harkita jopa näitä vaihtoehtoishoitoja. Aivan sama millä kipu/sen odotus lähtee, kunhan lähtee. Lääkkeet on, mutta muutakin voisin kokeilla jos siitä apua olisi.
- Onko kellään kokemusta akupunktiohoidoista migreeniin?
- Montako hoitokertaa tarvitsit jne.?
- Millaisella budjetilla homma hoitui?
- Ja ennen kaikkea: tunsitko saaneesi vaivaan apua?
Kiitos vastauksista.
Piikkejä migreeniin?
5
1248
Vastaukset
- kannattaa kokeilla
olen saanut akupunktiosta apua migreeniin, ekan kerran kävin akupunktiossa jo 10 vuotta sitten.Tilanne oli se että lääkkeet eivät enää tehonneet( takana parin viikon migr.putki), kuulin asiasta sattumalta, menin, minä piikkikauhuinen, kokeilemaan ja heti auttoi, sain parin viikon aikana kolme eri kertaa neulat. Muistaakseni hinta oli yleislääkärikäynnin verran ja kela maksoi osan takaisin. Sen jälkeen olen käynyt noin vuoden, parin välein, neulat auttaa heti ja pitää migreenin poissa n.6-10 kk, eroon en ole täysin päässyt, mutta tähänkin olen tyytyväinen kun vertaa entiseen. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!
- temeq
Aika yllättävää että akupunktio arvostetaan ns. perinteisen lääketieteen rinnalle. Mutta kuten sanottua, tarpeeksi tiukassa paikassa pitää päästää irti vanhoista uskomuksistaan.
Taidan jopa käydä piikityttämässä itseäni. Iso kiitos vastauksestasi!
- T!!
Hei,
Äitini on migreenipotilas (todella pitkiä, pahoja kohtauksia) ja joskus jo 10-15 vuotta sitten kävi akupunktio hoidossa ja kertoi, että toisen käynnin jälkeen kohtaukset loppuivat kunhan hoito oli säännöllistä. EN muista kertoiko miten usein kävi...- Telzu
Odotusaikana en voinut käyttää voimakkaita migreenilääkkeitäni, joten menin tihenevien kohtausten vuoksi lääkärikeskukseen akupunktioon, jonka antoi k.o. koulutuksen saanut lääkäri. Apu tuli kolmen hoitokerran jälkeen. Migreeni hävisi ja selvisin synnytykseen saakka ilman oireita.Tästä on 14 v aikaa, joten k.o. lääkäriä ei enää tavoita. Luotettavaa akupunktiota saa ainakin Tao-Tao -nimiseltä klinikalta Helsingissä.
- ex-pipipää
ekaksi kävin fysioterapeutilla joka sörkki neuloja mihin sattui ja niska meni ihan jumiin, sitten sain ajan todella asiantuntevalle lääkärille ja jo ekan kerran jälkeen migreeni oli poissa! maksoi n 100/kerta, kävin 3 kertaa. migreenistä kärsin 15v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904