Helokkiöljy

auttaako

Ihoni on todella kuiva. Vaikka kuinka rasvaan, aina saa raapia itseään.
Kuulin, että helokkiöljy (kapselit) auttavat. Onko kenelläkään kokemusta näistä kapseleista? Ja kestääkö kauan kun alkavat auttaa.
Olisin tosi kiitollinen tiedoista.

10

12839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka on todistettu

      on, että helokkikapselit ovat humpuukia. Moni tulee kuitenkin uskollaan autuaaksi, joten voittietysti kokeilla, rahaa siinä vain menee.

      • PVT

        Minulle oli ainakin avuksi. Muttei helokki ainoastaan tee kesää. Itsekkin söin helokkia aluksi pariin otteeseen mutta ilman että olisin huomannut vaikutusta. Vasta kun otin rinnalle omega kalaöljy kapselit sekä monivitamiinin niin alkoi vaikuttaan. Koko vartalo ihottuma katosi olemattomiin. Enään ihottumaa on vain hiukan kovien pakkasten aikaan.

        Niin ja aina kun olen lopettanut noiden valmisteiden käytön vaikka muutamaksi viikoksi alkaa iho oireileen pikku hiljaa aina vain enemmän. Joten syön lisä ravinteita säännöllisesti.

        Nämä ovat omat kokemukseni. Mutta on monia tuttuja joille ei noista ole ollut apua. Niin ja aika monelle helokki voi aiheuttaa myös ihottumaa.

        ja niin vaikutus alkoi itsellä vasta noin 3 kuukauden päästä ennen kun mitään tapahtui.


      • vastauksestasi
        PVT kirjoitti:

        Minulle oli ainakin avuksi. Muttei helokki ainoastaan tee kesää. Itsekkin söin helokkia aluksi pariin otteeseen mutta ilman että olisin huomannut vaikutusta. Vasta kun otin rinnalle omega kalaöljy kapselit sekä monivitamiinin niin alkoi vaikuttaan. Koko vartalo ihottuma katosi olemattomiin. Enään ihottumaa on vain hiukan kovien pakkasten aikaan.

        Niin ja aina kun olen lopettanut noiden valmisteiden käytön vaikka muutamaksi viikoksi alkaa iho oireileen pikku hiljaa aina vain enemmän. Joten syön lisä ravinteita säännöllisesti.

        Nämä ovat omat kokemukseni. Mutta on monia tuttuja joille ei noista ole ollut apua. Niin ja aika monelle helokki voi aiheuttaa myös ihottumaa.

        ja niin vaikutus alkoi itsellä vasta noin 3 kuukauden päästä ennen kun mitään tapahtui.

        Oli oikein mukava, kun sain asiallisen vastauksen. Kiitos vielä.


      • tinttu
        vastauksestasi kirjoitti:

        Oli oikein mukava, kun sain asiallisen vastauksen. Kiitos vielä.

        Heips!minäkin olen kokeillut helokkituotteita. Kerran oli päänahka huonossa kunnossa, kutisi ja oli ruvella. Kokeilin helokkishampoota ja kummasti helpotti. Päänahka parantui melko nopeasti. Olen myös käyttänyt tyrni sekä helokkikapseleita ja apua on ollut. Jos on iho huonossa kunnossa olen särkenyt helokkikapselin ja levittänyt öljyn iholle. parissa päivässä häviää ihottuma. Niin olen muuten atoopikko..


      • juoda

        rypsiöljyä tai mitä vaan halvempaa öljyä.
        Vaikutus sama = nolla.


    • auttanut

      On varmaan ihan ihmisestä kiinni auttaako vai ei. Minulle valitettavasti ei auttanut.

    • Hyvää yötä, öljy

      Helokkiöljy on todettu lääketieteellisessä kirjallisuudessa 2000 - luvun suurimmaksi lääketieteelliseksi huijaukseksi. Tohtori Tolonenkin on ynähtänyt siihen suuntaan tämän vuoden blokissaan.
      Jotta saat täsmällistä tieto, tilaa kirja Simon Flint, Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille.Nordbooks 2014

      • eihuijausta

        Huijaus tai ei, laitoin helokkiöljykapselista öljyä yön ajaksi lapsen hiuspohjaan, kun se oli rikkinäinen ja hieman rupinenkin. Aamulla pesimme hiukset. Toistin tämän seuraavana viikonloppuna uudelleen ja hiuspohja parani. Koulussa terveydenhoitaja oli ihmetellyt, miten ihottuma näin parani?


    • iki muistan

      Osta oikeeta ehtaa helokkiöljyä. Ja auttaa jopa tosihyvin, mutta hinta... karmiva. Annostelet n. 5 tippaa sisäisesti vrk, ja kosteusvoiteen sekaan toinen mokoma vrk, ja viikon päästä nahka vaihtuu jo terveeseen! Lapsena vanhemmman pojan pasha atooppinen ihottuma parani tällä. Kuurit oli vaan kalliita- välillä oltiin kortisonivoiteitten varassa.
      Se teho oli pieni ihme- oikea terve iho kasvoi alle, ja oikein levyinä kuoriutui se rupeutunut huono iho...
      Kapseleissa on muiden öljyjen seassa vähän- ostin itse suoraan homeopaatilta puhdasta helokkiöljyä.

    • eikuivuuttaenää

      Itse käytän Multi Karosin -valmistetta, jossa on helokkiöljyn lisäksi iholle antioksidantteja esim. auringon uv-säteilyn haittoja vastaan. Itselläni ainoa tuote kalaöljyn lisäksi, joka auttaa atopiaan ja samalla auttaa saamaan tasaisen rusketuksen ilman palamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe