härälle???
mitkä merkit yleisesti parhaita
10
3012
Vastaukset
- perusteella:
rapu, neitsyt, vaaka, skorpioni
- Härkämies-75
Minulla Kumppanina parhaiten sopii ehdottomasti kaksonen vaikkei todentotta helppo suhde...:)
Ystävänä vaaka,leijona oinas ja kaksonen - F-OX-Y-lady
Elis ystävinä parhaita on olleet kalat. Myös oinaiden kanssa ystävyys sujuu. Kaksosten kanssa viihdyn, vaikka hermoja se raastaa.
Kumppani on myös kaksonen, ja hänessä kaipaan eniten juuri oinaiden ja kalojen piirteitä.
Skorpionit ja neitsyet ovat minulle se punainen vaate.. Grrr... - HärkäTÄR
Olen parast aikaa härkä miehen kanssa ja se on ollut yhtä helvettiä, koskaan en tiedä mitä hän haluaa ja koskaan en voi luottaa hänen sanaansa. Joten koskaan ei enää härkä miestä. (vaikka itsekin olen härkä). Tulen hyvin toimeen aina leijonien kanssa, yllättävää eikös totta.
- repaoulu
Terve
Minulle ei kyllä leijonat sovi. Aina on käynyt niin että he haluavat huomiota mutta eivät kyllä anna sitä takaisin. No ehkä ei tyylillistä. No mun kokemus on tää.
mies on leijona ja erittäin hyvä ystäväni on kalan ja oinaan väliltä. Itse olen härkä. Välillä on aikamoisia "rähinöitä" miehen kanssa,mutta hyvin on selvitty kai kun 10 vuotta on taivallettu yhdessä =)
Veljeni on myös leijona ja arvatkaapas osaataanko täällä tapella =)- härkä....
sopii leijona ja kaksonen....sko´rpparit kiinnostaa ja vaaka en osaa sanoa mitään kun ei mitään oma koht.kokemuksia.olen nousevassa kaksonen.....???t.mie
- kanssa!
härkä.... kirjoitti:
sopii leijona ja kaksonen....sko´rpparit kiinnostaa ja vaaka en osaa sanoa mitään kun ei mitään oma koht.kokemuksia.olen nousevassa kaksonen.....???t.mie
....oltu jo vuosia (itse härkä), ja ala- ja ylämäkiä on riittänyt, mutta eiköhän niitä ole joka suhteessa... sarvet ottaa joskus toisiinsa kiinni, mutta huumori on samanlaista ja tykätään samoista asioista joten vielä tässä kai jaksetaan... :)
- Nimetön
kauris ja kaksonen olleet niitä sopivimpia kumppaneita. Kauriin kanssa suhde päättyi sen vuoksi, koska me kummatkin haluttiin omistaa, mutta mentiin vähän omia polkujamme. Lopulta kauris olisi ollut valmis uhrautumaan, mutta minä en.
Kaksosen kanssa kaikki oli ihanaa ja meni loistavasti, jutun mennessä liian vakavaksi minä kuitenkin luistin paikalta.
En tiedä onko tämä joku härkien ongelma ;D luultavasti minun henkilökohtainen ongelmani. :D
Ystävänä on toiminut jousimies lähinnä.
Ymmärtänyt parhaiten, vaikka välillä tunteet leimahtaa ja riidellään kovaakin, menee välillä vähän turhan lujaa ympäriinsä. Silti ollaan päästy todella mahdottomistakin ongelmista läpi! - härkä
..paras ystävä on vaaka, ja kaksi muuta hyvää ystävää ovat molemmat kauriita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389