perustetaan bändi

muikea muija

nimi on jo valmiina. KIPEET NIVELET.

15

619

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      Nimi tulee olemaan:

      HTZA ja Harmoonisisaret

      • olin varma että olet ensimm...

        sua kun ei hyväksytä tähän bändiin edes bändäriks.


      • HTZA
        olin varma että olet ensimm... kirjoitti:

        sua kun ei hyväksytä tähän bändiin edes bändäriks.

        minä voin kasvattaa ja värjätä tukan?
        Olen vielä Baritoni joten saan ajoittain aikaan aika korkean kiekaisunkin?


      • CannedHeat
        olin varma että olet ensimm... kirjoitti:

        sua kun ei hyväksytä tähän bändiin edes bändäriks.

        niin saattaisi olla viisasta ottaa HTZA bändäriksi. Miksikö?
        Eihän sellainen bändi voisi olla "kokokansan" bändi, jos hän ei pääsisi edes bändäriksi...siksi toisekseen mistä voisit tietää, vaikka hän olisikin paras mahdollinen bändäri?


      • aarian oopperasta
        HTZA kirjoitti:

        minä voin kasvattaa ja värjätä tukan?
        Olen vielä Baritoni joten saan ajoittain aikaan aika korkean kiekaisunkin?

        "Hevosmiehet kusella" tai " Hevosmiehen munat oven välissä"
        aaahahahahahhahahahahah...ha


      • yx ex hormooni
        CannedHeat kirjoitti:

        niin saattaisi olla viisasta ottaa HTZA bändäriksi. Miksikö?
        Eihän sellainen bändi voisi olla "kokokansan" bändi, jos hän ei pääsisi edes bändäriksi...siksi toisekseen mistä voisit tietää, vaikka hän olisikin paras mahdollinen bändäri?

        Tuo KIPEÄT NIVELET kyllä loksahti. Eiköhän se olis parempi nimi bändille. Bändärit bändäreinä :)


    • on pakolliset hattuilut saatu sanotuksi, niin!
      Asiaan, hopi hopi!!

      Olen bändin basisti.
      Pätevyys, kuin yleensä, omistan auton ja ajokortin.
      Siinähän ne kaksi tärkeintä kriteeriä tulikin täytetyksi.

      • voisin sitten

        alkaa kosketinsoittajaks. Osasin muutaman kipaleen soittaa melodikalla kakruna. Ei se taito ruostu niinku ei polkupyörälläajokaan


      • voisin sitten kirjoitti:

        alkaa kosketinsoittajaks. Osasin muutaman kipaleen soittaa melodikalla kakruna. Ei se taito ruostu niinku ei polkupyörälläajokaan

        Melodica tallessa.
        Mulla on vielä aiankin nelkyt viis vuotta vanha vihreä/valkoinen, Hohnerin Soprano Melodica.

        Voisin ainakin lainata sitä. jos olet omasi sattunut hävittämään.


      • lainata
        emw34 kirjoitti:

        Melodica tallessa.
        Mulla on vielä aiankin nelkyt viis vuotta vanha vihreä/valkoinen, Hohnerin Soprano Melodica.

        Voisin ainakin lainata sitä. jos olet omasi sattunut hävittämään.

        Sun sylkeskin jo varmaan kuivunnu. Taitaa se mun omani olla kadoksissa jossain lapsuudenkodin ullakolla.


      • sukke basisti-vitsejä,kuten

        Eräs tiedemies päätti tutkia tuleeko koirista ajanmittaan isäntiensä kaltaisia. Hän otti tutkimuksiinsa kolme koiraa: arkkitehdin, insinöörin ja basistin koiran. Koiria tutkiakseen tiedemies oli varannut ison huoneen jossa oli sadoittain luita kasassa keskellä huonetta.
        Ensimmäisenä paikalle tuli arkkitehdin koira. Se alkoi rakentamaan luista pienoiskaupunkia katuineen ja taloineen. Tiedemies teki muistiinpanot ja teki taas luista ison kasan keskelle huonetta.
        Sitten tuli paikalle insinöörin koira. Se jakoi kasan tasan kahtia, jakoi kasat taas kahtia ja niin edelleen kunnes huone oli täynnä samankokoisia luukasoja symmetrisessä järjestyksessä. Tiedemies teki muistiinpanot ja kasasi luut taas pinoon.
        Viimeisenä lönkötteli paikalle basistin koira. Se tuli pari tuntia myöhässä, söi kaikki luut, pani kahta muuta koiraa ja piti loppupäivän vapaata.

        tai että

        Basisti meni soittotunneille. Ensimmäisellä tunnilla hän oppi soittamaan "Tsump-tsump-tsump" ja toisella "Tsumptsi-tsumpsi-tsumptsi". Sen jälkeen kaveria ei näkynytkään tunneilla. Kun opettaja vihdoin tapasi hänet, hän kysyi:
        "Mikset ole käynyt soittotunneilla ? Eikö soitto enää maita ?"
        Basisti vastasi:
        "Kyllähän se maittaa, mutta on ollut viime aikoina niin paljon keikkoja, että en ole ehtinyt tunneille"


      • HTZA
        voisin sitten kirjoitti:

        alkaa kosketinsoittajaks. Osasin muutaman kipaleen soittaa melodikalla kakruna. Ei se taito ruostu niinku ei polkupyörälläajokaan

        Olipa se minunkin joululahjapaketissa.
        Jumaliste että se haisi pahalta jo Tammikuun lopulla, siitä suukappaleesta.
        Penisiliinikuurin aikaisilta hikisiltä sukilta, tai jotain...


    • Pirre*

      Tänä aamuna.

    • taikka paukkuvat polvet!?

    • Kaivanto

      Parikin päivää jos on poissa, niin...

      Mää rupeen rumpalikaks. Jos se paikka vaan on vielä auki.

      Hatsiille tiedoksi, että baritoni ei kieu, se on tenori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe