perustetaan bändi

muikea muija

nimi on jo valmiina. KIPEET NIVELET.

15

619

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      Nimi tulee olemaan:

      HTZA ja Harmoonisisaret

      • olin varma että olet ensimm...

        sua kun ei hyväksytä tähän bändiin edes bändäriks.


      • HTZA
        olin varma että olet ensimm... kirjoitti:

        sua kun ei hyväksytä tähän bändiin edes bändäriks.

        minä voin kasvattaa ja värjätä tukan?
        Olen vielä Baritoni joten saan ajoittain aikaan aika korkean kiekaisunkin?


      • CannedHeat
        olin varma että olet ensimm... kirjoitti:

        sua kun ei hyväksytä tähän bändiin edes bändäriks.

        niin saattaisi olla viisasta ottaa HTZA bändäriksi. Miksikö?
        Eihän sellainen bändi voisi olla "kokokansan" bändi, jos hän ei pääsisi edes bändäriksi...siksi toisekseen mistä voisit tietää, vaikka hän olisikin paras mahdollinen bändäri?


      • aarian oopperasta
        HTZA kirjoitti:

        minä voin kasvattaa ja värjätä tukan?
        Olen vielä Baritoni joten saan ajoittain aikaan aika korkean kiekaisunkin?

        "Hevosmiehet kusella" tai " Hevosmiehen munat oven välissä"
        aaahahahahahhahahahahah...ha


      • yx ex hormooni
        CannedHeat kirjoitti:

        niin saattaisi olla viisasta ottaa HTZA bändäriksi. Miksikö?
        Eihän sellainen bändi voisi olla "kokokansan" bändi, jos hän ei pääsisi edes bändäriksi...siksi toisekseen mistä voisit tietää, vaikka hän olisikin paras mahdollinen bändäri?

        Tuo KIPEÄT NIVELET kyllä loksahti. Eiköhän se olis parempi nimi bändille. Bändärit bändäreinä :)


    • on pakolliset hattuilut saatu sanotuksi, niin!
      Asiaan, hopi hopi!!

      Olen bändin basisti.
      Pätevyys, kuin yleensä, omistan auton ja ajokortin.
      Siinähän ne kaksi tärkeintä kriteeriä tulikin täytetyksi.

      • voisin sitten

        alkaa kosketinsoittajaks. Osasin muutaman kipaleen soittaa melodikalla kakruna. Ei se taito ruostu niinku ei polkupyörälläajokaan


      • voisin sitten kirjoitti:

        alkaa kosketinsoittajaks. Osasin muutaman kipaleen soittaa melodikalla kakruna. Ei se taito ruostu niinku ei polkupyörälläajokaan

        Melodica tallessa.
        Mulla on vielä aiankin nelkyt viis vuotta vanha vihreä/valkoinen, Hohnerin Soprano Melodica.

        Voisin ainakin lainata sitä. jos olet omasi sattunut hävittämään.


      • lainata
        emw34 kirjoitti:

        Melodica tallessa.
        Mulla on vielä aiankin nelkyt viis vuotta vanha vihreä/valkoinen, Hohnerin Soprano Melodica.

        Voisin ainakin lainata sitä. jos olet omasi sattunut hävittämään.

        Sun sylkeskin jo varmaan kuivunnu. Taitaa se mun omani olla kadoksissa jossain lapsuudenkodin ullakolla.


      • sukke basisti-vitsejä,kuten

        Eräs tiedemies päätti tutkia tuleeko koirista ajanmittaan isäntiensä kaltaisia. Hän otti tutkimuksiinsa kolme koiraa: arkkitehdin, insinöörin ja basistin koiran. Koiria tutkiakseen tiedemies oli varannut ison huoneen jossa oli sadoittain luita kasassa keskellä huonetta.
        Ensimmäisenä paikalle tuli arkkitehdin koira. Se alkoi rakentamaan luista pienoiskaupunkia katuineen ja taloineen. Tiedemies teki muistiinpanot ja teki taas luista ison kasan keskelle huonetta.
        Sitten tuli paikalle insinöörin koira. Se jakoi kasan tasan kahtia, jakoi kasat taas kahtia ja niin edelleen kunnes huone oli täynnä samankokoisia luukasoja symmetrisessä järjestyksessä. Tiedemies teki muistiinpanot ja kasasi luut taas pinoon.
        Viimeisenä lönkötteli paikalle basistin koira. Se tuli pari tuntia myöhässä, söi kaikki luut, pani kahta muuta koiraa ja piti loppupäivän vapaata.

        tai että

        Basisti meni soittotunneille. Ensimmäisellä tunnilla hän oppi soittamaan "Tsump-tsump-tsump" ja toisella "Tsumptsi-tsumpsi-tsumptsi". Sen jälkeen kaveria ei näkynytkään tunneilla. Kun opettaja vihdoin tapasi hänet, hän kysyi:
        "Mikset ole käynyt soittotunneilla ? Eikö soitto enää maita ?"
        Basisti vastasi:
        "Kyllähän se maittaa, mutta on ollut viime aikoina niin paljon keikkoja, että en ole ehtinyt tunneille"


      • HTZA
        voisin sitten kirjoitti:

        alkaa kosketinsoittajaks. Osasin muutaman kipaleen soittaa melodikalla kakruna. Ei se taito ruostu niinku ei polkupyörälläajokaan

        Olipa se minunkin joululahjapaketissa.
        Jumaliste että se haisi pahalta jo Tammikuun lopulla, siitä suukappaleesta.
        Penisiliinikuurin aikaisilta hikisiltä sukilta, tai jotain...


    • Pirre*

      Tänä aamuna.

    • taikka paukkuvat polvet!?

    • Kaivanto

      Parikin päivää jos on poissa, niin...

      Mää rupeen rumpalikaks. Jos se paikka vaan on vielä auki.

      Hatsiille tiedoksi, että baritoni ei kieu, se on tenori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe