Maksullisissa naisissa käyminen

-TMM-

Silloin vielä kun elätin toiveita että minullakin voisi joskus tässä elämässä olla oikea suhde iloineen ja suruineen niin ei tullut edes mieleen käydä maksullisissa. Uskoisinkin, että suurin osa miehistä, jotka uskovat mahdollisuuksiinsa saada oikea suhde, eivät maksullisissa käy. Tai no, enpä tiedä, sillä maksullisten asiakkaina on paljon myös naimisissa olevia miehiä. Enpä ala tuomitsemaan ketään.

Pari vuotta sitten minulle riitti silloinen surkea puutteessa kituuttaminen ja minä lopultakin ymmärsin, että minun kohtaloni on olla yksin ja päätin, että alan harrastaa seksiä nuorten ja kauniiden naisten kanssa, jotka ottavat siitä kuitenkin maksun. Aluksi suhtauduin itsekin ajatukseen hieman varauksellisesti. Tiedättehän sellaisen tietyn ennakkokuvitelman millaisia kaikki maksulliset naiset oikein ovat jos ei itse ole koskaan heidän seuraansa harrastanut.

Kaikki nuo ennakkokuvitelmat ovat kuitenkin karisseet sillä monet heistä on muuten ihan tavallisia tyttöjä,useinmiten opiskelijoita, ja useimmat, eivät tietenkään kaikki, heistä ovat varsin mukavia ihmisiäkin.

Sen jälkeen kun aloin käymään maksullisissa niin psyykkeeni on selvästi parantunut. Minun mielestäni on poistunut sellainen tunne että olisin elämässäni jotakin paitsi.

Ymmärrän kyllä, että monelle moinen ei sovi lainkaan. Maksullisen seksin mekaanisuus ja rakkaudettomuus ei kaikille sovi. Minä en kuitenkaan moisesta välitä sillä minulle ei mitään rakkautta tai hellyyttä koskaan ole tässä maailmassa ollutkaan joten osaan hyvin olla ilmankin. Minulle kelpaa pelkkä mekaaninen seksikin. Jos en saisi mitä haluaisin maksullisesta seksistä niin enhän minä tietenkään moista harrastaisi.

Itse asiassa, nyt kun olen alkanut ajattelemaan asioita, niin vaikka minulla olisikin suhde, mitä siis minulla ei koskaan tule olemaan, niin en minä maksullisia naisia jättäisi mutta silloinhan minun pitäisi tehdä se salaa eli pettää eikä tuo nyt olisi reilua. Nyt olen vain itselleni tilivelvollinen.

Ymmärrän kyllä jos joku ajattelee minusta halveksivasti, että likainen äijä mutta niin kauan kuin moinen toiminta ei Suomessa laitonta ole niin en ala ottamaan asiasta omantunnontuskia. Joidenkin ihmisten on vaan vaikeata sulattaa asiaa. En minä tietenkään ns oikeassa elämässä tällaista asiaa kenellekään kero mutta eräällä toisella nettipalstalla sain todella vihaisen vastalauseryöpyn. Moni sanoi, että maksullisissa käyvä mies on sairas ja hoidon tarpeessa. No, kenties on sitten terveempää riutua puutteesa mutta minä en moista enää ala.

Sekin voidaan sanoa, että mies joka käy maksullissa tavallaan sinetöi kohtalonsa sillä kovinkaan moni nainen ei edes harkitsisi suhdetta sellaisen miehen kanssa joka moista olisi harrastanut joten sellainen salaisuus pitäisi pitää omana tietonaan mutta ennemmin tai myöhemmin se kuitenkin jollakin tavalla tulisi ilmi. No, koska minulla ei koskaan ketään tule olemaan niin asia on ihan minun itseni ja omantuntoni välinen asia.

Minun kohdallani maksullisissa käymisen vaihtoehtona olisi puutteessa riutuminen, tiedän sen sillä aikaisemmin tuli aika pitkä aika puutteessa oltua. En minä ole mitenkään ulkoisesti poikkeava, en ole mikään lihava, päinvastoin, eikä minulla ole mitään vammaa mutta kenties minussa on sitten jotakin mitä en itse tiedosta kun en ole kelvannut.

Mitä rahanmenoon tulee niin kyllä minulla on heihin varaa.Olen järkeillyt asian sillä tavalla, että monella minunikäiselläni yli kolmekymppisellä miehellä menee jossakin avioeron jälkeen elatusmaksuihin enemmän rahaa kuin minulla vastaavilla tuloilla menee noiden tyttöjen kanssa olemiseen. En minä heitä niin usein tapaa sentään.

Tämä tulee olemaan elämäni loppuun asti. Joku voi sanoa, että onpa säälittävä tapaus mutta en ainakaan ole ainoa. Noista tytöistä useimmat sanovat, että heillä kun on ilmoitus netissä niin päivän aikana saattaa tulla helpostikin yli 100 puhelua.

48

7086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkyttävää

tekstiä. Oletko todella onnellinen kun saat käydä maksullisissa naisissa? Mekaanista panoa. Pelkkää suoritusta. Kamalaa että ihminen on vajonnut noin alas. Olet todellakin hoidon tarpeessa kuten itsekin kirjoitit. Ei kukaan järkevä ihminen tollaista tee.

• Mies...

Joka maksaa seksistä on sairas, niinkö??

Mitä ne naiset on sitten jotka harrastaa yhden-illan juttuja ja antaa vetää paljaalla, idioottejako vai ale-huoria??
        Eikö yhtä hyvin nämä naisetkin olis hoidon tarpeessa vai onko se eri asia??

• se on kyseessä
        Mies... kirjoitti:

Mitä ne naiset on sitten jotka harrastaa yhden-illan juttuja ja antaa vetää paljaalla, idioottejako vai ale-huoria??

Sama asiahan se on (ainakin noin periaatteessa). Naiset tietysti näkevät helposti eron tuossa ja varsinkin kun puhutaan "maksullisista naisista" niin silloinhan hiuskarvat tunnetusti nousevat pystyyn...

• tiedän
        se on kyseessä kirjoitti:

Sama asiahan se on (ainakin noin periaatteessa). Naiset tietysti näkevät helposti eron tuossa ja varsinkin kun puhutaan "maksullisista naisista" niin silloinhan hiuskarvat tunnetusti nousevat pystyyn...

Siksi kysyinkin ensimmäiseltä vastaajalta koska sen oli ilmiselvästi kirjoittanut nainen!

• toinen järkyttynyt
        Mies... kirjoitti:

ne naiset, joiden kanssa ketjun aloittaja häärää ovat sinun tyttäriäsi ja siskojasi tai vaimosi, joka näin tienaa pientä talousrahaa

• minun...
        toinen järkyttynyt kirjoitti:

ne naiset, joiden kanssa ketjun aloittaja häärää ovat sinun tyttäriäsi ja siskojasi tai vaimosi, joka näin tienaa pientä talousrahaa

Läheiset ihmiset liittyivät kysymykseen mitä yhteistä on yhden-illan jutuilla ja prostituutiolla?

Vastaa tuohon vitun kysymykseen äläkä selitä muuta, tai ole vastaamatta!

• järkyttynyt
        minun... kirjoitti:

Läheiset ihmiset liittyivät kysymykseen mitä yhteistä on yhden-illan jutuilla ja prostituutiolla?

Vastaa tuohon vitun kysymykseen äläkä selitä muuta, tai ole vastaamatta!

ne ovat aina jonkun omaisia, myös ne yhden illan jutut, niinkuin prostitioidutkin

• keinohedelmöitys kunniaan
        järkyttynyt kirjoitti:

ne ovat aina jonkun omaisia, myös ne yhden illan jutut, niinkuin prostitioidutkin

Ja mitäs se sitten muille kuuluu jos joku sukulainen haluaa tehdä sitä? tai harrastaa yhdenillanjuttuja?

Kas kun et kiellä kommenteissasi samantien normaalia seksiä kun onhan se niin ällöttävää ja usein pelkkää panoa.

• korahdus
        keinohedelmöitys kunniaan kirjoitti:

Ja mitäs se sitten muille kuuluu jos joku sukulainen haluaa tehdä sitä? tai harrastaa yhdenillanjuttuja?

Kas kun et kiellä kommenteissasi samantien normaalia seksiä kun onhan se niin ällöttävää ja usein pelkkää panoa.

Oli tarkoitus sanoa että panoa = "likaista puuhaa".

• järkkynyt
        keinohedelmöitys kunniaan kirjoitti:

ei se kuulukaan, mutta se näkyy. Valitettavasti.

• Anonyymi

Lätty kiinni aasi! :F

• Yleinen vuodattaja

Emme tuomitse. Jokainen paimen vastaa omista lampaistaan. Oishan se mukava löytää nainen ja rakastua, ei tarvitsisi aina vaan jerkkailla. Itse en kyllä ole joutunut maksumieheksi.. (good for me!). Todella harmillista, että vielä nykyäänkin jopa opiskelijanaiset myyvät itseään. Oma psyykeni ei kestäisi varmaan myydä itseäni vieraille naisille. Tosin yritykseni ei ehkä tuottaisikaan mitään... :D

• kyllä riittää

Jos saisin siitä rahaa että kauniit naiset kävisivät luonani maksusta niin mikä ettei... Toisaalta eipä se homma taitaisi toimia näin päin... Kyllä naisilla riittää sitä seuraa joka tapauksessa, varsinkin jos ulkonäkö passaa.

• sääliä,

haukkua, naureskella, mutta totuus on että sinä -jos kuka- tiedät parhaiten omasta elämästäsi.

Laillisuudesta en tiedä, mutta ei siinä ainakaan kenellekään mitään pahaa tapahdu, jos mies ja nainen tekevät jomman kumman kämpässä diilin, että pannaanpa nyt rahasta. Se on mielestäni ihan ok juttu, jos siltä itsestä vain tuntuu.

En tiedä miten, mutta jotenkin vain kuulostit viestissäsi epätoivoiselta ja surulliselta. Kai se johtui siitä, kun totesit useaaseen kertaan ettet IKINÄ tule saamaan/haluamaan parisuhdetta. Jos hyväksyisit asian täysin, tuskinpa täällä palstoilla purkaisit tuntojasi. Vai onko tässä kyseessä tällainen happy teaching story josta muut miehet voisivat halutessaan ottaa mallia? Enpä oikein usko.

Toimintaa on vaikeaa yllättäen muuttaa, kun on jämähtänyt tiettyyn tuttuun kaavaan. Sinulle kuitenkin suosittelisin muutoksen paikkaa. Ei siksi, että olisit muka "sika", vaan siksi että kuulostat surulliselta. Todella surulliselta. En yhtään ihmettele, vaikka olisitkin jo luopunut parisuhteen toivosta. Mutta ehkäpä saat sen toivon kipinän joskus takaisin. Antaahan parisuhde selvästi enemmän kuin mikään yhden illan sekoilu ja vieläpä ilmaiseksi.

Ulkonäöstä sinun ei tarvitse olla huolissasi. Uskon sinun olevan ihan mukiinmenevän miehen näköinen :)

• ei mikään itsestäänselvyys

Itseasiassa luulen että alkup.kirjoittaja olisi vielä surullisempi ilman mitään kontakteja... Tuokin on tyyli elää. Ehkä antaa myös "toivoa" siitäkin että mahdollisesti vielä tapaisi jonkun.

Todellisuudessa kun kaikki tuommoinenhan on vain eduksi miehelle (vaikka naiset muuta väittäisivätkin). Kokemus asioista on aina vain hyvä asia, koska jos joudut opettelemaan itse käytännössä niin se voi tuodakin ongelmia....

Naisillahan on kaksi tapaa suhtautua negatiivisesti kirjoittajaan. Joko nähdään hänet perverssisikana tai sitten surullisena tapauksena jolla ei ole muita mahdollisuuksia saada seuraa... Itseasiassa hän ei kuulu mielestäni kumpaankaan ryhmään, koska on omatoimisesti hakenut maksullista seuraa ja mahdollisesti tällä keinolla pystyy vielä pitämään psyykkeen siinä tilassa että pitää mahdollisena jopa oikeaakin tyttöystävää.

Hyvin monet kun eivät ota minkäänlaista kontaktia tai saa syystä tai toisesta ja senhän tietää miten siinä käy. Henkilö erakoituu ja lopulta ei edes yritä etsiä seuraa.... kun huomaa että kaikki yritykset ovat toivottomia...

Toisaalta nykyaikana seuran saaminen voi olla muutenkin vaikeaa ja useimmathan pariutuvat ehdoin tahdoin jo entistä nuorempina niin sekin voi lisätä valinnan vaikeutta. Osa ihmisistä (varsinkin miehistä) ei taas tunnu saavan oikein millään konstilla seuraa..... Asiaa toki auttaa se jos on aina menoissa mukana ja omaa valtavat määrät ystväviä ja on muutenkin seuraihmisiä baarikäynteineen.

• mies kun olet
    • tuo vain on

Eipä sillä taida olla merkitystä käykö maksullisissa vai ei. Parempihan vaihtoehto se on kuin ei minkäälaista kontaktia.

Olen varma että monet naiset haukkuvat sinut pystyyn tällä palstalla, vaikka samalla laillahan monet harrastavat yhden yön suhteita ym. pettämistä. Idea on aivan sama, miesten saanti vai ole sitä tasoa kuin naisilla. Nainenhan saisi uuden kumppanin vaikka joka päivä (jos ei nyt ole ihan hirveän näköinen).

Miesten kohdalla pelkkä "esileikki"/tutustuminen voi viedä useamman viikon, saamisesta puhumuttakaan.

Itseasiassa valtaosa maksullisissa kävijöistähän on usein "ukkomiehiä". Yksinäiset miehet eivät usein harrasta tuota koska ei ole kokemusta/kontakteja/halua(?) sen takia koska se tuntuu häpeälliseltä koska ei muutenkaan tunnu saavan...

• -TMM-

Olen todella iloinen, että minua ei suinkaan haukuttu näissä vastauksissa. No, ihan vain halusin kertoa tilanteestani enkä suinkaan kerjätä hyväksyntää saati sääliä mutta silti.

Se kuitenkin minua hieman nyppii että moni vastaaja sanoi, että kyllä minullakin voi vielä suhde olla. Minä olen sen vaiheen yli päässyt että olen hyväksynyt, että nykyinen elämäntilanteeni on pysyvä. Nyt kun minä aidosti olen asian sisäistänyt enkä suinkaan ylläpidä mitään pikkurikkistäkään toivoa toisenlaisesta elämästä niin jotenkin uudenlainen optimismi on astunut elämään.

Tarkoitan siis, että jos epätoivoisesti etsii suhdetta mutta ei sellaista ikinä saa nin elämä on aika onnetonta ja ankeata mutta jos itsekin hyväksyy tosiasiat että kenties näin on kohdallani parempi vaihtoehto niin elämää alkaa taas elää eteenpäin ja siitä nauttii ihan eri tavalla.

Moniu muukin on sanonut, että me ns ikuiset poikamiehet olemme sittenkin vähemmistö, jotka maksullisissa naisissa käy, suurin osa tosiaan on ukkomiehiä. No, jokaisella ihmisellä on omat syynsä toimintaansa eikä ihan helpolla pidä ketään alkaa tuomitsemaan.

• joskin ei saata osua
        -TMM- kirjoitti:

Olen todella iloinen, että minua ei suinkaan haukuttu näissä vastauksissa. No, ihan vain halusin kertoa tilanteestani enkä suinkaan kerjätä hyväksyntää saati sääliä mutta silti.

Se kuitenkin minua hieman nyppii että moni vastaaja sanoi, että kyllä minullakin voi vielä suhde olla. Minä olen sen vaiheen yli päässyt että olen hyväksynyt, että nykyinen elämäntilanteeni on pysyvä. Nyt kun minä aidosti olen asian sisäistänyt enkä suinkaan ylläpidä mitään pikkurikkistäkään toivoa toisenlaisesta elämästä niin jotenkin uudenlainen optimismi on astunut elämään.

Tarkoitan siis, että jos epätoivoisesti etsii suhdetta mutta ei sellaista ikinä saa nin elämä on aika onnetonta ja ankeata mutta jos itsekin hyväksyy tosiasiat että kenties näin on kohdallani parempi vaihtoehto niin elämää alkaa taas elää eteenpäin ja siitä nauttii ihan eri tavalla.

Moniu muukin on sanonut, että me ns ikuiset poikamiehet olemme sittenkin vähemmistö, jotka maksullisissa naisissa käy, suurin osa tosiaan on ukkomiehiä. No, jokaisella ihmisellä on omat syynsä toimintaansa eikä ihan helpolla pidä ketään alkaa tuomitsemaan.

Jos ei ole mitään pahoja sairauksia ym. ja perusasiat kunnossa niin ainahan on mahdollisuus olemassa, mutta eipä sen ajatteleminen sinänsä asiaa paranna. Sen takia on hyvä olla tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja ottaa vastaan tulevaisuudesta se mitä eteen tulee.

Olet kyllä aivan oikeassa tuosta asiasta että joskus vain pitää hyväksyä tietyt asiat ennen kuin niistä pääsee yli.

• ja naimisissa
        -TMM- kirjoitti:

Uskon monen naisen olevan naimisissa, jotka eivät maksullisia naisia, eivätkä niissä käyviä miehiä hyväksy.
        Luulen naisten pelkäävän, että se oma ukko-kulta käykin maksamassa seksistä ja pelkäävät ehkä sitäkin, että mies pitää niitä maksullisia naisia jotenkin parempina ja mielenkiintoisempina. Ja sukupuolitaudin saaminen omalta aviomieheltä olisi varmasti järkytys, vielä kun se olisi tullut maksulliseslta naiselta.
        Jos olisin mies, luulen, että en koskaan ottaisi tyttöystäväkseni tai vaimokseni maksullisena naisena ollutta naista. Vaikka on kai niinkin käynyt, että se lempi onkin roihahtanut miehen ja naisen kohdatessa sellaisissa merkeissä.
        Sinullekin voisi käydä niin... :D

Mitä tuohon tulee, että vannot pysyväsi ja haluat pysyä tuollaisessa elämäntilanteessa, niin otapa nuo kirjoituksesi talteen ja katso niitä vaikka 15 vuoden kuluttua, saatat yllättyä. :)

Tauditonta jatkoa sinulle!

• se noinkin..
        ja naimisissa kirjoitti:

Uskon monen naisen olevan naimisissa, jotka eivät maksullisia naisia, eivätkä niissä käyviä miehiä hyväksy.
        Luulen naisten pelkäävän, että se oma ukko-kulta käykin maksamassa seksistä ja pelkäävät ehkä sitäkin, että mies pitää niitä maksullisia naisia jotenkin parempina ja mielenkiintoisempina. Ja sukupuolitaudin saaminen omalta aviomieheltä olisi varmasti järkytys, vielä kun se olisi tullut maksulliseslta naiselta.
        Jos olisin mies, luulen, että en koskaan ottaisi tyttöystäväkseni tai vaimokseni maksullisena naisena ollutta naista. Vaikka on kai niinkin käynyt, että se lempi onkin roihahtanut miehen ja naisen kohdatessa sellaisissa merkeissä.

Mitä tuohon tulee, että vannot pysyväsi ja haluat pysyä tuollaisessa elämäntilanteessa, niin otapa nuo kirjoituksesi talteen ja katso niitä vaikka 15 vuoden kuluttua, saatat yllättyä. :)

En minäkään sinkkumiehenä huoli sellaista naista joka on harrastanut yhden-illan juttuja baaripokien kanssa ja antanut vetää paljaalla, ties mitä tauteja kantavat, hyi vittu!
        Koska en myöskää itse harrasta prostituoitu tai yhden-illan juttuja niin ei minunkaan tarvitse hyväksyä sitä muilta.

Tiesitkö muuten että prostituoiduilla on kumipakko ja käyvät testeissä vähintään kerran kuussa.
        Väitän että baarista pokatulta naiselta saat varmennin sukupuolitaudin kuin kadulta ostetulta huoralta!

• :-)
        se noinkin.. kirjoitti:

En minäkään sinkkumiehenä huoli sellaista naista joka on harrastanut yhden-illan juttuja baaripokien kanssa ja antanut vetää paljaalla, ties mitä tauteja kantavat, hyi vittu!
        Koska en myöskää itse harrasta prostituoitu tai yhden-illan juttuja niin ei minunkaan tarvitse hyväksyä sitä muilta.

Tiesitkö muuten että prostituoiduilla on kumipakko ja käyvät testeissä vähintään kerran kuussa.
        Väitän että baarista pokatulta naiselta saat varmennin sukupuolitaudin kuin kadulta ostetulta huoralta!

En kyllä ole tiennyt, että on pakko, mutta järki sanoo, että syytä olis käyttää... Mutta kukas sitä käyttöpakkoa valvoo???

Ja kerrankos sitä kumit repee, vaikka olis valvoja paikallakin :D
        Ei oo ku riekaleet jäljellä, kun game is over. :D

• sikseen!
        :-) kirjoitti:

En kyllä ole tiennyt, että on pakko, mutta järki sanoo, että syytä olis käyttää... Mutta kukas sitä käyttöpakkoa valvoo???

Ja kerrankos sitä kumit repee, vaikka olis valvoja paikallakin :D
        Ei oo ku riekaleet jäljellä, kun game is over. :D

Kyllä huorat pitää siitä itse huolen että kortsut on tuoreita ja itse ne sitä valvoo onhan niiden oma terveys joka on kyseessä. Ethän sinäkään sairaana ole töissä:)

Mutta ilmeisesti suomalaisille siiderihoroille kortsu on ainakin täysin tuntematon esine:D

• on pointtia
        se noinkin.. kirjoitti:

Tuo on kyllä harvinaisen totta, vaikka en nyt ihan noinkaan asiaa ajattele. Uskompa että nykyisin paljon vähemmän tuohon kiinnittävät huomiota juuri tavalliset naiset (en osaa sanoa kyllä miten paljon tämä väite pitää paikkaansa).

• tuo johtuu
        on pointtia kirjoitti:

Tuo on kyllä harvinaisen totta, vaikka en nyt ihan noinkaan asiaa ajattele. Uskompa että nykyisin paljon vähemmän tuohon kiinnittävät huomiota juuri tavalliset naiset (en osaa sanoa kyllä miten paljon tämä väite pitää paikkaansa).

Tätä kuitenkin todistaa sekin että yhä nuoremmat naiset haluavat kokemuksia ja usein voidaan olla aika höveleitäkin noiden asioiden suhteen, vaikka Suomessa valistusta onkin varsin paljon.

• muuttua yllättävän nopeastikin
        ja naimisissa kirjoitti:

Tuo on ihan totta että tilanne saattaa muuttua varsin nopeastikin.

En minäkään olisi kovin halukas ottamaan maksullista naista tyttöystäväksi/vaimoksi. Toisaalta jos ensimmäinen kerta/viimeisestä kerrasta olisi jo kauan jolloin saa enemmän huomiota joltakin naiselta tapahtuisi juuri maksullisen käynnin yhteydessä ja juttu tuntuisi menevän "vakavampaan" suuntaan niin aika vaikeaahan siinä olisi vastustaa ajatusta. Varsinkin kun tiedossa on että tuo tutustuminen normaalissakin tapauksessa olisi erittäin vaikeaa.

Hyvin monet suomalaismiehethän käyvät mm. thaimaassa ja hankkivat sieltä puolison. On tietysti tapauksia joissa tuo saattaa onnistuakin, mutta epäilemättä monet naiset haluavat hyötyä rahallisesti sulhasehdokkaastaan.

• miehille
        sikseen! kirjoitti:

Kyllä huorat pitää siitä itse huolen että kortsut on tuoreita ja itse ne sitä valvoo onhan niiden oma terveys joka on kyseessä. Ethän sinäkään sairaana ole töissä:)

Mutta ilmeisesti suomalaisille siiderihoroille kortsu on ainakin täysin tuntematon esine:D

kumi on tuntematon käsite , kun pakottaa saa , että sitä käyttävät niin idiootteja ovat .Oma-aloitteisia eivät siinä asiassa ole :(

• puhumattakaan...
        miehille kirjoitti:

kumi on tuntematon käsite , kun pakottaa saa , että sitä käyttävät niin idiootteja ovat .Oma-aloitteisia eivät siinä asiassa ole :(

Yksinhuoltajien määrä selittääkin naisten tietämyksen ehkäisystä....

• saman_:::
        puhumattakaan... kirjoitti:

Yksinhuoltajien määrä selittääkin naisten tietämyksen ehkäisystä....

se tietää miestenkin tietämyksen ehkäisystä .
        Kyllä se ehkäisy on yhtälailla miesten , kuin naistenkin vastuulla , MUTTA MIEHET EI HALUA KÄYTTÄÄ KONDOOMIA .
        Viis siitä tuleeko tauteja tai nainen raskaaksi , kun kaikki naiset ei pillereitä syö ja pillerit ei taudeilta ehkäise jos , et ole sattunut tietämään .
        Yksinhuoltajaksi voi tulla myös aviopari erottuaan, ettei se kaikkea kerro .

• läheisyydenkaipuinen

Maksullisia naisia en ole ikinä kokeillut enkä aiokaan. Siinä kuitenkin jää jostain paitsi, eikä seksi tunnu kovin hyvältä jos joutuu käyttämään kortsua.
      Liian iäkkäät vaihdevuodet ohittaneet naiset eivät myöskään kiinnosta. Vaikka ei käyttäisikään kortsua, seksi ei vain jostain syystä tunnu kovin hyvältä jos toinen ei ole hedelmöitysiässä.
      Jälkeläisiäkin olisi mukava saada ennen kuolemaansa.

• Häpeän olla ihminen

"Minun kohdallani maksullisissa käymisen vaihtoehtona olisi puutteessa riutuminen, tiedän sen sillä aikaisemmin tuli aika pitkä aika puutteessa oltua. En minä ole mitenkään ulkoisesti poikkeava, en ole mikään lihava, päinvastoin, eikä minulla ole mitään vammaa mutta kenties minussa on sitten jotakin mitä en itse tiedosta kun en ole kelvannut."

Ajattele... monet jotka on parisuhteessakin olevat ilman yhdyntää. Ehkä jotkut heistä masturboi katsellessa nettipornoa. Mielenkiintoista myös se, että heistä olisi muut naiset kiinnostuneita, mutta nämä miehet haluavat olla vaimojensa kanssa, vaikka ilman yhdyntää.

Miten luulet, jos jollakin on HIV, että eikö hän saisi olla suhteessa? Eihän kumi ja lääkkeet aina ole 100%.

Mistäs maksullisia miehiä saa? Sellainen sopivasti karvainen ja tumma, täydellisellä varustuksella kiinnostaisi.... ;) Ja todella nuori tietenkin!

• riittää joka lähtöön ja jonoon

"Ajattele... monet jotka on parisuhteessakin olevat ilman yhdyntää. Ehkä jotkut heistä masturboi katsellessa nettipornoa. Mielenkiintoista myös se, että heistä olisi muut naiset kiinnostuneita, mutta nämä miehet haluavat olla vaimojensa kanssa, vaikka ilman yhdyntää."

Samoin tällä palstalla monet naiset (valtaosa naisia 90%) valittavat hirveää yksinäisyyttään vaikka löytyy avio/avopuoliso ja kolmesataa kaveria.

Voihan se kumppanikin hoitaa hommat ilman yhdyntää eli ei sitäkään tarvita... Onhan se hieman eri asia kuin tehdä samaa asiaa yksin joka päivä eli kyllähän siinä on mukana se läheisyyskin vaikka sitä ei nyt kaikki saata ajatellakkaan...

Tasa-arvon vuoksi naiset usein huokailevat maksullisten miesten perään, mutta tunnetusti voidaan sanoa etteipä heille taitaisi löytyä kovin suurta kysyntää. Vielä kun naisilla jokainen tahtoo haluta erilaista tyyppiä, eri ominaisuuksilla niin pitäisi olla varsinainen pataljoona miehiä jos niistä pitäisi valita oma tyyppi ja silloinkin nainen päätyisi johtopäätökseen että "kyllä se oma kumppani on parempi" ja jos ei ole kumppania niin semmoinen hankittaisiin. Miehillä ei ole yleensä muuta kriteereitä kuin kauneus ja usein siitäkin vielä tingitään.

• 20wee mies
        riittää joka lähtöön ja jonoon kirjoitti:

"Ajattele... monet jotka on parisuhteessakin olevat ilman yhdyntää. Ehkä jotkut heistä masturboi katsellessa nettipornoa. Mielenkiintoista myös se, että heistä olisi muut naiset kiinnostuneita, mutta nämä miehet haluavat olla vaimojensa kanssa, vaikka ilman yhdyntää."

Samoin tällä palstalla monet naiset (valtaosa naisia 90%) valittavat hirveää yksinäisyyttään vaikka löytyy avio/avopuoliso ja kolmesataa kaveria.

Voihan se kumppanikin hoitaa hommat ilman yhdyntää eli ei sitäkään tarvita... Onhan se hieman eri asia kuin tehdä samaa asiaa yksin joka päivä eli kyllähän siinä on mukana se läheisyyskin vaikka sitä ei nyt kaikki saata ajatellakkaan...

Tasa-arvon vuoksi naiset usein huokailevat maksullisten miesten perään, mutta tunnetusti voidaan sanoa etteipä heille taitaisi löytyä kovin suurta kysyntää. Vielä kun naisilla jokainen tahtoo haluta erilaista tyyppiä, eri ominaisuuksilla niin pitäisi olla varsinainen pataljoona miehiä jos niistä pitäisi valita oma tyyppi ja silloinkin nainen päätyisi johtopäätökseen että "kyllä se oma kumppani on parempi" ja jos ei ole kumppania niin semmoinen hankittaisiin. Miehillä ei ole yleensä muuta kriteereitä kuin kauneus ja usein siitäkin vielä tingitään.

Mist niitä saa? Missä ilmoituksia? Paljonko maksaa? Kiitos.

• gyun

Et ole yrittänyt tarpeeksi etsiä kumppania itselleen, koska olet yksin. Sitten on yrittänyt tarpeeksi kun onnistuu. Kuka sinun rinnalla on kun olet vanhus?
      Tunsin piston sisälläni, entä jos olet juuri se mies jota kaipaan mutta joka ei uskalla tarttua tilaisuuteen kanssani.. Ota hyvä mies riskejä elämässä.

• se....

"Tunsin piston sisälläni, entä jos olet juuri se mies jota kaipaan mutta joka ei uskalla tarttua tilaisuuteen kanssani"
        .... ja minä sen kun seison kädet taskussa, tee mies jotakin koska me suominaiset ei tehdä aloitteita!!

• -TMM-

Yrityksen puutteesta ei minun yksinäisyyteni todellakaan johdu. Vuosikaudet on tehty vaikka mitä mutta lopputulos aina sama=0. Kyllä sitä tyhmempikin jossain vaiheessa tajuaa, että ei taida olla minulle moista edes tarkoitettukaan.

Mutta maksulisten naisten ansiosta minusta ei kuitenkaan tunnu siltä että jäisin jostain paitsi. Kiitos heille siitä.

• Tavallinen nainen

Kyllä minä sinua yli 30v.naisena ymmärrän kyllä aika hyvin, vaikka naiselle vastaava toiminta ei vain jostain syystä sovi ollenkaan. Nainen ei yleensä voisi kuvitella edes käyvänsä "maksullisissa miehissä". Eihän sellaisia palveluja paljoa taida ollakaan kysynnän puutteen takia. Minäkään en kyllä voisi kuvitellakaan tekeväni moista, ei ole ikinä tullut edes mieleen.:)

Tiedän, että puutteessa ei ole kiva olla, mutta naiset sinnittelee yksin mieluummin tai saattaa joskus mennä sänkyyn exän/tutun kanssa, jonka kanssa tuntuu edes minimaalisesti vetoa tai jos ravintolasta sattuu löytymään mies, jolta saa hetken läheisyyttä yms. Kaikki kiinnostavat miehet, kun vaan on yl.aina varattu, ainakin Suomessa. Et sinä silti välttämättä ole epäkelpo, mutta et vaan ole kohdannut "sitä oikeaa".
      Musta sun kannattais jatkaa vielä etsimistä ja koittaa löytää oikea suhde ja oikea nainen itselle..niin minäkin teen, vaikka olen jo 36v..ihan hyvän näköinen akateeminen, pitkä ja hoikka nainen. Uskon, että sellainen on jossain ja löytyy ennen pitkää. Mutta jos tuo yl.naisissa käyminen tulee tosiaan ilmi, niin SE olis kieltämättä aikamoinen juttu ihastuneelle ja seurustelua haluavalle naiselle..useimmille se kaatuisi siihen. Mutta tietty jos et aio jättää yleisiä naisia edes seurustellessasi vakavasti, niin...

• ajattelutapa

Toisaalta naisetkin luottavat enemmän miehiin jotka ovat varattuja. Se että "kaikki hyvät miehet ovat varattuja" on yleensä luontainen ajattelutapa.

• -TMM-

En halua olla töykeä mutta minua vitutaa tuo saatanan "sun kannattaisi jatkaa vielä etsimistä, kyllä sullekin on olemassa joku" Jumalauta minä en vihaa mitään enempää kuin tuota lausetta.

Jos minä sanon, että olen vuosikausia etsinyt ja vuosien mittaan on tullut selväksi että ketään en löydä ja olen asian hyväksynyt niin minkä takia tuohon pitää sanoa vastaan?

Minä olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseeni maksullisten naisten kanssa. Jos en olisi nin enhän minä heidän luonaan muuten kävisikään.

Kuitenkin, hyvää jatkoa sinulle.

• ....

Liittyipä tosiaan yksinäisyyteen! Ei se kuule mitään yksinäisyyttä ole se maksullisissa käyminen! Pussit saa tyhjiksi omalla kädelläkin.

Voin naisena vannoa, että ei sinulla ketään ule olemaan (niinhän itsekin totesit). Sinulla on TAATUSTI vähintään kondylooma, koska olet käynyt maksullisissa! Ei kukaan fiksu nainen sinunkaltaistasi huoli! (Kortsu EI suojaa kondyloomalta, eikä sataprosenttisesti muiltakaan taudeilta, joten...)

• -TMM-

Olipahan oikein feministinen kiukunpurkaus! Mitä se sua häiritsee jos minä käyn maksullisissa naisissa?

Minähän sanoin avauspostissani, että minun kohdallani maksullisissa käymisen vaihtoehtona olisi olla ikuisessa puutteessa. Vuosien kokemus moisesta.

Eli siis, mitä se sua häiritsee vaikka minä maksullisissa kävisinkin? Jokainen huolehtii omista asioistaan.

• 01011
        -TMM- kirjoitti:

Olipahan oikein feministinen kiukunpurkaus! Mitä se sua häiritsee jos minä käyn maksullisissa naisissa?

Minähän sanoin avauspostissani, että minun kohdallani maksullisissa käymisen vaihtoehtona olisi olla ikuisessa puutteessa. Vuosien kokemus moisesta.

Eli siis, mitä se sua häiritsee vaikka minä maksullisissa kävisinkin? Jokainen huolehtii omista asioistaan.

>Eli siis, mitä se sua häiritsee vaikka minä maksullisissa kävisinkin? Jokainen huolehtii omista asioistaan.

Mutta jos tulet avautumaan tänne yleiselle foorumille, niin varaudu myös erilaiseenkin kommentointiin.

• -TMM-
        01011 kirjoitti:

>Eli siis, mitä se sua häiritsee vaikka minä maksullisissa kävisinkin? Jokainen huolehtii omista asioistaan.

Mutta jos tulet avautumaan tänne yleiselle foorumille, niin varaudu myös erilaiseenkin kommentointiin.

Olet oikeassa. Jos ei vittuilua kestä niin ei pidä kirjoitella tällaisille foorumeille ja kyllä minä kestän.

Kuitenkin, tuo ajatusmaailma jota tuo nainen esitti vaan ihmetytti. Hän ei varmastikaan itse missään tapauksessa minua miehekseen huolisi, kävin minä maksullisissa tai en, niin minkä takia hän raivostui tuolla tavalla siitä, että minä niin teen? Eihän se häntä kosketa.

• niinkin yksinkertaisesta as...
        -TMM- kirjoitti:

Olet oikeassa. Jos ei vittuilua kestä niin ei pidä kirjoitella tällaisille foorumeille ja kyllä minä kestän.

Kuitenkin, tuo ajatusmaailma jota tuo nainen esitti vaan ihmetytti. Hän ei varmastikaan itse missään tapauksessa minua miehekseen huolisi, kävin minä maksullisissa tai en, niin minkä takia hän raivostui tuolla tavalla siitä, että minä niin teen? Eihän se häntä kosketa.

että naiset ovat erilaisia kuin miehet. Simple. :)

• zzzzzzzzz

Jos yksinäinen mies käy maksullisissa naisissa tai vaikka yksinäinen nainen käyttäisi maksullista miestä (näitäkin on mutta vähemmän) niin miträ sitten? Pelin henki on selvä: toinen tarjoaa maksusta ja toinen tarjoaa maksua.
      Sen sijaan jos mies käyttäisi tilaisuutta hyväkseen vaikka hyvässä huppelissa olevan naisen kanssa siten että nainen ei tiedä missä mennään, se on väärin, se on raiskaus.

• -TMM-

Niinhän se on, vapaaehtoista kummaltakin puolelta. Suomessa maksulliset naiset ovat lähes poikkeuksetta itsenäisiä "yrittäjiä". Tosi uhkarohkeita kylläkin kun kutsuvat kotiinsa niin kaiken maailman sekopäät silloin tietävät missä he asuvat.

• 170e tunti

etkä sitoudu elämä jatkuu mieheltä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe