ryanairista tre

bryan

Miten ajoissa kentälle?
Paljonko maksaa pysäköinti pirkkalan kentällä?
Peritäänkö käsimatkatavaroista lisämaksu?
Mitä muita kuluja tulee lipun hintaan?

9

2159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *oona*

      Heippa! Rynkalla on Pirkkalas pienen pieni terminaali, yleensä vain yksi koneellinen porukkaa menossa yhtä aikaa maailmalle eli mitään hurjia ruuhkia kentällä en ole nähnyt. Olen itse ollut siellä aina n. 2 tuntia ennen koneen lähtöä ja olen saanut joskus ihan kävellä suoraan check-in:niin. Matkalaukku saa painaa 15 kiloa, käsimatkatavaroista ei peritä lisämaksua. Mun auto on ollu aina kaikkein kauimmaisesssa paikoituksessa, mikä on todalla halpaa, 4 päivää maksaa olisko ollu 12 euroa :) Lipun hintaan lisätään verot ja matkalaukut. Edullinen ja hyvä lentoyhtiö, ei ole mitään pahaa sanottavaa ko. yhtiöstä.

    • kaikki minulle

      Tässäpä bryanilta erittäin tyypillinen minäkeskeisen ihmisen aloitustapa. Ladotaan ilman alkutervehdystä ja loppukiitosta kysymyksiä peräkkäin olettaen ihmisten vastaavan. Mistä noita tyyppejä sikiää? Kuka niitä siittää ja kuka synnyttää? Aikookohan todellakin ulkomaille Suomea 'edustamaan' ja itseilemään?

      • sivustaseuraaja

        Mä en taas tajua mistä sun kaltaisia löytyy! Ei koskaan mitään hyvää sanaa, pilkunviilaamisia ja haista paska juttuja! Vähä havettäs olla sun seurassa reissussa, varmaan taputat kun lentokone on maassa ja valkoiset tennissukat vilahtelee liian lyhyiden housujen puntista..


      • bryan

        Keskustellaan tehokkaasti, eikä tuhlata palstatilaa lässynsässyn jutuilla. Kiitokset oonalle, siinäpä vasta mukava kanssamatkustaja...
        Sinä taasen voit tunkea pääsi takaisin perseeseen ja jatkaa elämääsi synkkyydessä.


      • simp1icitas
        bryan kirjoitti:

        Keskustellaan tehokkaasti, eikä tuhlata palstatilaa lässynsässyn jutuilla. Kiitokset oonalle, siinäpä vasta mukava kanssamatkustaja...
        Sinä taasen voit tunkea pääsi takaisin perseeseen ja jatkaa elämääsi synkkyydessä.

        Pitikin tuohon oonan kommenttiin lisätä, että paitsi että nämä kukkopojat käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä, kysyvät asioita, joita on miljoona kertaa kysytty ja/tai jotka voisi itsekin selvittää, he eivät koskaan kiitä saamastaan vastauksesta. Olin väärässä, siinä sai oona kiitokset...


      • tyhmää bryania
        simp1icitas kirjoitti:

        Pitikin tuohon oonan kommenttiin lisätä, että paitsi että nämä kukkopojat käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä, kysyvät asioita, joita on miljoona kertaa kysytty ja/tai jotka voisi itsekin selvittää, he eivät koskaan kiitä saamastaan vastauksesta. Olin väärässä, siinä sai oona kiitokset...

        Onneksemme bryan ei pääse ulkomaille tietämättömyytensä ja kykenemättömyytensä ansiosta.


      • bryan
        tyhmää bryania kirjoitti:

        Onneksemme bryan ei pääse ulkomaille tietämättömyytensä ja kykenemättömyytensä ansiosta.

        onneksi bryan ei ole niin pienituloinen että joutuisi matkustamaan tampereelle päästäkseen köyhien koneeseen.


      • taantunut
        bryan kirjoitti:

        onneksi bryan ei ole niin pienituloinen että joutuisi matkustamaan tampereelle päästäkseen köyhien koneeseen.

        bryan on taantunut ensimmäisen viestinsä jälkeen. Ei osaa käyttää isoja kirjaimia esim. lauseen alussa. No, voihan dementia iskeää nuorempaankin. En tosin tiedä, millä luokalla peruskoulussa bryan on.


    • pirkkala

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5769
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      99
      1955
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1759
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1315
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe