ryanairista tre

bryan

Miten ajoissa kentälle?
Paljonko maksaa pysäköinti pirkkalan kentällä?
Peritäänkö käsimatkatavaroista lisämaksu?
Mitä muita kuluja tulee lipun hintaan?

9

2324

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *oona*

Heippa! Rynkalla on Pirkkalas pienen pieni terminaali, yleensä vain yksi koneellinen porukkaa menossa yhtä aikaa maailmalle eli mitään hurjia ruuhkia kentällä en ole nähnyt. Olen itse ollut siellä aina n. 2 tuntia ennen koneen lähtöä ja olen saanut joskus ihan kävellä suoraan check-in:niin. Matkalaukku saa painaa 15 kiloa, käsimatkatavaroista ei peritä lisämaksua. Mun auto on ollu aina kaikkein kauimmaisesssa paikoituksessa, mikä on todalla halpaa, 4 päivää maksaa olisko ollu 12 euroa :) Lipun hintaan lisätään verot ja matkalaukut. Edullinen ja hyvä lentoyhtiö, ei ole mitään pahaa sanottavaa ko. yhtiöstä.

• kaikki minulle

Tässäpä bryanilta erittäin tyypillinen minäkeskeisen ihmisen aloitustapa. Ladotaan ilman alkutervehdystä ja loppukiitosta kysymyksiä peräkkäin olettaen ihmisten vastaavan. Mistä noita tyyppejä sikiää? Kuka niitä siittää ja kuka synnyttää? Aikookohan todellakin ulkomaille Suomea 'edustamaan' ja itseilemään?

• sivustaseuraaja

Mä en taas tajua mistä sun kaltaisia löytyy! Ei koskaan mitään hyvää sanaa, pilkunviilaamisia ja haista paska juttuja! Vähä havettäs olla sun seurassa reissussa, varmaan taputat kun lentokone on maassa ja valkoiset tennissukat vilahtelee liian lyhyiden housujen puntista..

• bryan

Keskustellaan tehokkaasti, eikä tuhlata palstatilaa lässynsässyn jutuilla. Kiitokset oonalle, siinäpä vasta mukava kanssamatkustaja...
        Sinä taasen voit tunkea pääsi takaisin perseeseen ja jatkaa elämääsi synkkyydessä.

• simp1icitas
        bryan kirjoitti:

Keskustellaan tehokkaasti, eikä tuhlata palstatilaa lässynsässyn jutuilla. Kiitokset oonalle, siinäpä vasta mukava kanssamatkustaja...
        Sinä taasen voit tunkea pääsi takaisin perseeseen ja jatkaa elämääsi synkkyydessä.

Pitikin tuohon oonan kommenttiin lisätä, että paitsi että nämä kukkopojat käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä, kysyvät asioita, joita on miljoona kertaa kysytty ja/tai jotka voisi itsekin selvittää, he eivät koskaan kiitä saamastaan vastauksesta. Olin väärässä, siinä sai oona kiitokset...

• tyhmää bryania
        simp1icitas kirjoitti:

Pitikin tuohon oonan kommenttiin lisätä, että paitsi että nämä kukkopojat käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä, kysyvät asioita, joita on miljoona kertaa kysytty ja/tai jotka voisi itsekin selvittää, he eivät koskaan kiitä saamastaan vastauksesta. Olin väärässä, siinä sai oona kiitokset...

Onneksemme bryan ei pääse ulkomaille tietämättömyytensä ja kykenemättömyytensä ansiosta.

• bryan
        tyhmää bryania kirjoitti:

Onneksemme bryan ei pääse ulkomaille tietämättömyytensä ja kykenemättömyytensä ansiosta.

onneksi bryan ei ole niin pienituloinen että joutuisi matkustamaan tampereelle päästäkseen köyhien koneeseen.

• taantunut
        bryan kirjoitti:

onneksi bryan ei ole niin pienituloinen että joutuisi matkustamaan tampereelle päästäkseen köyhien koneeseen.

bryan on taantunut ensimmäisen viestinsä jälkeen. Ei osaa käyttää isoja kirjaimia esim. lauseen alussa. No, voihan dementia iskeää nuorempaankin. En tosin tiedä, millä luokalla peruskoulussa bryan on.

• pirkkala

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      14
      2684
    2. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1189
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1138
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      82
      946
    5. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      853
    6. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      818
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      24
      755
    8. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      72
      745
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      721
    10. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      137
      700
    11. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      142
      691
    12. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      47
      670
    13. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      56
      638
    14. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      624
    15. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      624
    16. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      613
    17. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      608
    18. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      40
      564
    19. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      558
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      538
    Aihe