Miten ajoissa kentälle?
Paljonko maksaa pysäköinti pirkkalan kentällä?
Peritäänkö käsimatkatavaroista lisämaksu?
Mitä muita kuluja tulee lipun hintaan?
ryanairista tre
9
2169
Vastaukset
- *oona*
Heippa! Rynkalla on Pirkkalas pienen pieni terminaali, yleensä vain yksi koneellinen porukkaa menossa yhtä aikaa maailmalle eli mitään hurjia ruuhkia kentällä en ole nähnyt. Olen itse ollut siellä aina n. 2 tuntia ennen koneen lähtöä ja olen saanut joskus ihan kävellä suoraan check-in:niin. Matkalaukku saa painaa 15 kiloa, käsimatkatavaroista ei peritä lisämaksua. Mun auto on ollu aina kaikkein kauimmaisesssa paikoituksessa, mikä on todalla halpaa, 4 päivää maksaa olisko ollu 12 euroa :) Lipun hintaan lisätään verot ja matkalaukut. Edullinen ja hyvä lentoyhtiö, ei ole mitään pahaa sanottavaa ko. yhtiöstä.
- kaikki minulle
Tässäpä bryanilta erittäin tyypillinen minäkeskeisen ihmisen aloitustapa. Ladotaan ilman alkutervehdystä ja loppukiitosta kysymyksiä peräkkäin olettaen ihmisten vastaavan. Mistä noita tyyppejä sikiää? Kuka niitä siittää ja kuka synnyttää? Aikookohan todellakin ulkomaille Suomea 'edustamaan' ja itseilemään?
- sivustaseuraaja
Mä en taas tajua mistä sun kaltaisia löytyy! Ei koskaan mitään hyvää sanaa, pilkunviilaamisia ja haista paska juttuja! Vähä havettäs olla sun seurassa reissussa, varmaan taputat kun lentokone on maassa ja valkoiset tennissukat vilahtelee liian lyhyiden housujen puntista..
- bryan
Keskustellaan tehokkaasti, eikä tuhlata palstatilaa lässynsässyn jutuilla. Kiitokset oonalle, siinäpä vasta mukava kanssamatkustaja...
Sinä taasen voit tunkea pääsi takaisin perseeseen ja jatkaa elämääsi synkkyydessä. - simp1icitas
bryan kirjoitti:
Keskustellaan tehokkaasti, eikä tuhlata palstatilaa lässynsässyn jutuilla. Kiitokset oonalle, siinäpä vasta mukava kanssamatkustaja...
Sinä taasen voit tunkea pääsi takaisin perseeseen ja jatkaa elämääsi synkkyydessä.Pitikin tuohon oonan kommenttiin lisätä, että paitsi että nämä kukkopojat käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä, kysyvät asioita, joita on miljoona kertaa kysytty ja/tai jotka voisi itsekin selvittää, he eivät koskaan kiitä saamastaan vastauksesta. Olin väärässä, siinä sai oona kiitokset...
- tyhmää bryania
simp1icitas kirjoitti:
Pitikin tuohon oonan kommenttiin lisätä, että paitsi että nämä kukkopojat käyvät päälle kuin yleinen syyttäjä, kysyvät asioita, joita on miljoona kertaa kysytty ja/tai jotka voisi itsekin selvittää, he eivät koskaan kiitä saamastaan vastauksesta. Olin väärässä, siinä sai oona kiitokset...
Onneksemme bryan ei pääse ulkomaille tietämättömyytensä ja kykenemättömyytensä ansiosta.
- bryan
tyhmää bryania kirjoitti:
Onneksemme bryan ei pääse ulkomaille tietämättömyytensä ja kykenemättömyytensä ansiosta.
onneksi bryan ei ole niin pienituloinen että joutuisi matkustamaan tampereelle päästäkseen köyhien koneeseen.
- taantunut
bryan kirjoitti:
onneksi bryan ei ole niin pienituloinen että joutuisi matkustamaan tampereelle päästäkseen köyhien koneeseen.
bryan on taantunut ensimmäisen viestinsä jälkeen. Ei osaa käyttää isoja kirjaimia esim. lauseen alussa. No, voihan dementia iskeää nuorempaankin. En tosin tiedä, millä luokalla peruskoulussa bryan on.
- pirkkala
http://www.finavia.fi/lentoasema_tampere-pirkkala
Tuolta selviää kaikki, jopa lentojen mahdolliset myöhästymiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892