Thunderstorm Tammikuu

Isopepe

Olen lähdössä 7.1 2008 Langkaville ja olen seurannut sää ilmoituksia Joulukuusta lähtien aina vain ukkosmyrskyjä tai vesisadetta. Paistaako aurinko ollenkaan? Vastatkaa ketkä ollut lähiaikoina Langkavilla

6

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

      Olin marraskuun -07 puolivälin paikkeilla Langkawilla 9 päivää ja itsekin ennakkoon katsoin netistä sääennusteet.Ne lupasivat sadetta ja ukkosmyrskyä kaikille tuleville päiville. Totuus oli,että yhden päivän aikana satoi muutaman tunnin ajan,muuten joka päivä paistoi aurinko ja hellettä riitti!Niillä leveysasteilla kuulemma sateet tulevat ja menevät. Hyvää matkaa Malesiaan :))

      • Isopepe

        Kitoksia vastauksestasi. Ihmetelly vaan tota Malesian säätä. Thaimaassa käyneenä ilmat ollut mahtavia eikä matkaakaan Malesiaan ole juuri mitään.


      • Isopepe

        Miten sun lomas muuten sujui Langkavilla? Oliko paikka minkälainen?


      • natalian
        Isopepe kirjoitti:

        Miten sun lomas muuten sujui Langkavilla? Oliko paikka minkälainen?

        tulin juuri toissa päivänä Langkawilta!!

        Ennen matkaa katsoin kanssa huolestuneena sääennustuksia kun kaikissa tuntuivat lupaavan vain täysin pilvistä ja vesisadetta ukkoskuurineen. Lämmöksi luvattiin aina noin 30-33 astetta.

        Langkawilla tihkutti puolisen tuntia pientä sadetta vain tullessa. langkawin sää oli mahtava!!:) Se noudatti koko viikon kuin samaa kavaa. xD. Aina yöksi tuli yöpilvet ja aamulla herätessä taivas oli hieman pilvinen, mutta kun aamupala oli syöty oli taivas aina jo ihan pilvetön tai muutama ohut pilven hattara. Sää oli siis mitä parhain auringon ottoon. Illaksi pilviä alkoi sitten ehkä vähän ilmaantumaan (tuolloin iho oli jo ehtinyt palaamaan koko päivän. :) ja yöllä oli luultavasti hyvinkin pilvistä. Koko viikon aikana kaikki päivät olivat auringon otto päiviä sillä taivaalla oli koko viikon vain muutama pilven hattara. Viimeisenä päivänä näytti jo toivottomalta auringonoton suhteen sillä taivas oli pilvinen puolilta päivin, mutta tunnin päästä pilvistä ei ollut taas juuri tietoakaan. Aivan mahtavaa oli siis. :) Lämpötilat kohosivat kyllä paljon ennusteita korkeammalle ja uskonkin että 37 astetta ei olisi ollut liioittelua parina päivänä. Auringossa oli suorastaan tukahduttavan kuuma, hiki virtasi enemmän kuin saunassa. Kuumempaa ei olisi voinut enää ollakaan.

        eli oikeasti ne sääennustukset ei kerro yhtään mtn!:) tosin säätkin vaihtelevat suuresti. sillä meitä edeltävänä viikkona oli kuulemma ollut hyvinkin pilvistä.


      • :))
        Isopepe kirjoitti:

        Miten sun lomas muuten sujui Langkavilla? Oliko paikka minkälainen?

        Kiitos kysymästä!Loma sujui hyvin,nähtävää ja koettavaa paikassa riitti.Shoppailu mukaan lukien,Langkawi kun on verovapaa alue,niin hinnatkin olivat tosi edulliset!!Paikalliset ihmiset sydämellisiä ja huumorintajuisia.Ja Langkawissa on se etu,ettei se ainakaan vielä ole turismin pilaama,toivottavasti ei sellaiseksi tulekaan.Haaveissa joskus vielä käydä siellä uudestaan..


      • PLK
        :)) kirjoitti:

        Kiitos kysymästä!Loma sujui hyvin,nähtävää ja koettavaa paikassa riitti.Shoppailu mukaan lukien,Langkawi kun on verovapaa alue,niin hinnatkin olivat tosi edulliset!!Paikalliset ihmiset sydämellisiä ja huumorintajuisia.Ja Langkawissa on se etu,ettei se ainakaan vielä ole turismin pilaama,toivottavasti ei sellaiseksi tulekaan.Haaveissa joskus vielä käydä siellä uudestaan..

        Mekin olemme lähdössä ensi viikolla Langkawiin (ja sieltä sitten KualaLumpuriin) ja olen hädissäni katsellut sääennusteita, että pelkkää sadetta ja ukkosta :-/. Joskin tiedossa on, että tuolla suunnilla sateet tulevat ja menevät.. Ennusteessa kun näkyy auringonpaistetta niin heti toivoa paremmasta on :-). Mutta olipa lohduttavaa kuulla, että ennusteet eivät ehkä ihan kaikilta osin pidäkkään paikkansa :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe