Miten hoidat itseäsi?

kuokkija.muualta

Käytkö jumpassa,katsotko mitä syöt,syötkö kaiken mitä katsot,käytkö hemmotteluhoidoissa,kuppilassa...muuten vaan hömppäämässä?
Itse käyn kuntosalilla,kävelemässä 10-12km joka toinen pvä vähintään. Haluaisin mennä jalkahoitoon.
Kahville tekisi joskus mieli,mutta kun en ole löytänyt hyvää kahvipaikkaa,joko ne on tavaratalon yhteydessä,ovat meluisia,tai sitten sitä kahvia saa pahvimukissa ja se maksaa maltaita.
Veijoessoakaan ei ole likimain eikä mulla senpuoleen ole autoakaan...
juu...laiskottelen täällä netissä seikkailemalla!
Kylmä olen,en hemmottele oikeastaan.

26

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

, vaan kroppani vaatii, kahvia, kuntosalia..unm..

• tasapaino?

Tietenkin ravinnon laatu, määrä ja sisältö.
      Kuntosali 5krt/vko, kun mahdollista.
      Täysraittius kotona.

Matkoilla 3 - 4kk / vuosi.
      "Lipsumista" syömisessä.
      Vielä enemmän lipsumista juomisessa.
      Hetken mielitekojen tyydyttämistä.
      Vaimon mieliksi ja usein omaksi nautinnoksenikin, oopperaa, musikaalia, teatteria.
      Jne.

Ei liene kyse itseni hoitamisesta vaan elämän laatutekijöiden kesken tasapainoilemisesta.

Jos ensimmäistä osastoa ei hoitaisi, kärsisi seuraavankin, "nautinto-osaston" laatu ja lopulta kalenteriaikainen kestokin.

Onhan tuossa joutilaalle ihmiselle elämänsisältöä!

• namisuku

...itseäni Päivittäin: Miehelläni:) (samalla tietysti mieskin saa "Hemmottelua"..heh.

Pyrkimällä Nukkumaan Paljon ja menemällä aikaisin Sänkyyn, ei nyt välttämättä Nukkumaan, mutta senhän jo Tiesitkin:)

Jalkahoito, Pedikyyri väh. 2 krt/vuodessa=)

Mieheni tekee minulle KokoVartaloHieronnan viikottain ja olkapääHierontaa saan Tarvittaessa:)

VartaloRasvaa kuluu tosi Paljon, ihon Kosteutus on tod. Tärkeää, jos haluaa ihonsa pysyvän kimmoisana:)

Ulkoilu, Ulkoilu ja Ulkoilu kaikissa eri Muodoissansa=D

• perusteella

ei uskoisi! Kaikki käyvät kuntosalilla ja kävelevät jumalattoman pitkiä matkoja. Kyllä noilla konsteilla vartalo kunnossa pysyy. Mistä ihmeestä ne ylipainoiset mammat tuonne katukuvaan ilmestyy? Ne on varmaankin niitä, jotka ei ole täällä netissä!

• Eesau

Jopas löytyy "mallikansalaisia".Hierotaan,rasvataan ja kuntoillaan minkä muilta elämän nautinnoilta ehtii.Siinä muille mallia.

• lisbet

Ne ovat kai niitä jotka tuolla toisella palstalla marisevat yksinäisyydestä.Ja aika harvalla on edes halua muutoksiin.Ei tämä netti ja sen käyttö heitä kiinnosta,vaan telkun saippuasarjat ja kiirettä pitää, et ehtii kaupassa käymään sarjojen välillä.

• se on siinä
        Eesau kirjoitti:

Jopas löytyy "mallikansalaisia".Hierotaan,rasvataan ja kuntoillaan minkä muilta elämän nautinnoilta ehtii.Siinä muille mallia.

itseäni olemalla yksin,olen vaan.

• tasapaino?

Oikeassa olet!

Useat himokuntoilijoina itseään pitävät tyytyvät 20:n minuutin kelluntaan altaassa kutsuen sitä uinniksi.

Salikäynti pelkästään on heidän mielestään kuntoilua.

Käyttämälläni salilla käy kolmesti viikossa varsinaisen "vääpelskän" komentama mammaryhmä jotka todella treenaavat.
        Nuoremmissa naisissa on erittäin hyväkuntoisia (ja näköisiä), säännöllisesti harjoittelevia yksilöitä.

Miehistä moni pitää pilkillä istumista kuntoiluna.
        Kesäisin saunapuiden pilkkomista.
        Tai muutaman kilometrin hiippaamista.

Kyse lienee käsitteistä?
        Harva seuraa järjestelmällisesti sykettään.

Vuosia sitten, kun lenkkeilin, minulta kysyttiin "paljonko"?
        Vastasin että maratonin verran.
        Epäuskoisille selitin että maratonini ei ole matka vaan 2-tuntia steputtelua syketasolla 120 - 150.
        Jotkuthan juoksevat maratonin 2:n tunnin pintaan!

= suhteellinen kuormitus määrittää kuntoilukäsitteen.

On vain mielipiteeni. En väitä totuudeksi!

Kuten alkuperäisessä kommentissani totean.
        Yritän ylläpitää kauhun tasapainoa ja optimoida odotettavissa olevan nautiskeluajan riittoa!

• ja kunnossa ollaan

Ketäpäs muuta yksinäinen hoitaisi kuin itseään. Kävelen, käyn avannossa, kunotosalia 4 krt/vk, jumppaa kerran/vk, tanssia. Näin fyysinen puoli. Henkistä puolta hoitelen ystäviä tapaamalla, teatterissa, konserteissa. Ruokaa syön ja viiniäkin tulee silloin tällöin nautittua. Saunassa mieli rauhoittuu, sen jälkeen ihonhoito, tukka kauniiksi ja kynnet kuntoon.
      Nautitaan elämästä tänäkin vuonna kaikin mahdollisin tavoin.

• ei Lempi.

hoidan itseäni,
      aamulla puolikylmällä kahvilla
      päivittäin 3 kertaa alle puoli litraa jotain ruokaa.
      Lisäksi vettä 1 l päivässä.

Matkoilla kyllä herkuttelen, heti kun olen pois kotipaikkakunnalta
      ja yli 2 viikon matkalla lihon valitettavan paljon yli 3 kg.

En käy, ei iskä, ei äitini, ei isovanhempanikaan,
      niin en käy lenkillä, en kohenna kuntoani.
      Liikun vain jos sitä saa rahaa, tai sitten liikun pakollisissa kotitehtävissä.

Sillä
      ihmisen eläminen on palamista ja mitä tuulisimmassa kynttilää polttaa,
      sitä nopeammin palaa.

toiseksi, mitä enemmän kuntoilee ja syö,
      sitä enemmän tulee elimistöön myrkkyjä,
      lisäksi sitä enemmän joutuu elimistö tekemään töitä ruoan sulattamiseen.

Ollaan terveitä, (koputtaa puuta), tosin isoäiti kuoli jo,
      oli 97v, sievä tyttö,
      isoisä oli 40v vanhempi, hän kuoli alta 60vuotiaana.

• kirjoita, mitä luulisit

he kun ei luovu saavutetuista kiloista kun ne suurella rahalla ja vaivalla on saatu kerätyksi, he ihailee itteään kuin ovat kauniita, minua suorastaan semmoset rapamahat oksettaa.
      Itselläni paino indeksi 24 , joten repikää läskit siitä.

• projektio

vihata ja inhota itseäsi aika paljon

• HTZA
        projektio kirjoitti:

vihata ja inhota itseäsi aika paljon

Hän on oikeassa.
        Vuosisatoja ovat lihavat läskit valittaneet kuinka muut ihmiset eivät ymmärrä kuinka onnellinen hän on sellaisena. "Minä olen itseni", "tunnen olevani tällainen", "olen onnellinen tällaisena" jne.
        Mutta kun joku läski laihtuu hän keroo lehdessä kuinka hän häpesi itseään, ei kehdannut katsoa peilistä, ei halunnut mennä mihinkään julkiseen paikkaan tai tilaisuuteen.
        Mutta! Nyt hän on löytänyt sen mitä aina on kaivannut, elämä maistuu, on kiva shoppailla vaatteita jne.
        Lihava ihminen on aina tekopyhä kuvittelija joka itkee itsensä uneen saunan kokovartalopeilin jälkeen, suklaamuruja suupielessä.

• tasapaino?
        HTZA kirjoitti:

Hän on oikeassa.
        Vuosisatoja ovat lihavat läskit valittaneet kuinka muut ihmiset eivät ymmärrä kuinka onnellinen hän on sellaisena. "Minä olen itseni", "tunnen olevani tällainen", "olen onnellinen tällaisena" jne.
        Mutta kun joku läski laihtuu hän keroo lehdessä kuinka hän häpesi itseään, ei kehdannut katsoa peilistä, ei halunnut mennä mihinkään julkiseen paikkaan tai tilaisuuteen.
        Mutta! Nyt hän on löytänyt sen mitä aina on kaivannut, elämä maistuu, on kiva shoppailla vaatteita jne.
        Lihava ihminen on aina tekopyhä kuvittelija joka itkee itsensä uneen saunan kokovartalopeilin jälkeen, suklaamuruja suupielessä.

Turhan suuressa määrin käyttäytymistämme ja toimintaamme ohjaa se mitä me kuvittelemme toisten ajattelevan meistä!

Hitonko väliä sillä on?

Sama heikkous koskee kulutustavoitteitamme ym.

Teemme ratkaisut ja valinnat toisten aivoilla!
        Emme omillamme!

Varmin tie tyytymättömyyteen kulkee ympäristöön vertaamisen kautta.
        Aina löytyy epäkiitollisia vertailukohteita.

• HTZA
        tasapaino? kirjoitti:

Turhan suuressa määrin käyttäytymistämme ja toimintaamme ohjaa se mitä me kuvittelemme toisten ajattelevan meistä!

Hitonko väliä sillä on?

Sama heikkous koskee kulutustavoitteitamme ym.

Teemme ratkaisut ja valinnat toisten aivoilla!
        Emme omillamme!

Varmin tie tyytymättömyyteen kulkee ympäristöön vertaamisen kautta.
        Aina löytyy epäkiitollisia vertailukohteita.

ihminen voi tehdä ratkaisunsa ihan itse.
        Ostaa jotain deodoranttia, partavettä, kalsareita, lakanoita, kampaajia, pukusuunnittelijoita, kaikkea sitä mikä tekee, tavallaan, elämästä mukavan ja kauniin.
        Mutta kaikki tuo ei ole pakollista.
        Mutta jos sen tekee niin KUKAAN ei tee sitä itselleen, vaan muille.
        Sama koskee ulkonäköä.
        Jos sinulla on tuohon toimiva vaihtoehto niin kerro.
        Kerro myös jaksatko elää sen "itsesi" kanssa yksin.

• kummallinen "itse...
        HTZA kirjoitti:

Ostaa jotain deodoranttia, partavettä, kalsareita, lakanoita, kampaajia, pukusuunnittelijoita, kaikkea sitä mikä tekee, tavallaan, elämästä mukavan ja kauniin.
        Sama koskee ulkonäköä.

itse joka asiansa.
        Mua ei kiinnosta naapureitten asiat,eikä kenenkään kipot eikä kapot,eikä tauluteeveen tai auton merkki.
        Ei se,mikä on poliittinen kanta,tai kannattomuus,mitä mieltä on EU.sta.
        Viihdyn itseni kanssa,mun on hyvä olla itseni kanssa,teen asioita just niinkuin mua huvittaa!
        Enkä pyydä keltään lupaa,en yhtään mihinkään!
        En ole laumasielu.
        Siksi kysyin tuota hoitamista,kun mua pidetään itsekkäänä juuri siitä syystä.
        Tuhlaan rahaa itseeni,en säästä sitä kellekään!
        Ja se on monen mielestä väärin!
        Esim. en mene hautajaisiinkaan sen vuoksi,että niin kuuluu tehdä. Menen jos tunsin vainajan.
        ....ja kaikkee semmosta...
        ja päälle,en voi sietää Marimekon kamoja, ne jos mitkä on laumasieluisuutta
        "kun kaikilla nuillakin on"

• tasapaino?
        HTZA kirjoitti:

Sama koskee ulkonäköä.

Turha mennä äärimmäisyyksiin!

Rikoslaki ym. säädökset säätelevät valvottuina toimintaamme.

Sosiaaliset suhteet on tiettyyn rajaan saakka pakko hoitaa, ennen kaikkea työelämässä.

Paljon itsenäisempiä kuitenkin voisimme olla.

Kuvaavaa kansanluonteellemme suhteessa ulkomaalaisiin on että meille on niin pirun tärkeää mitä mieltä me luulemme muiden meistä olevan.
        Joku engelsmanni tai kukaan muukaan ei välitä pätkääkään meidän mielipiteistämme yleisellä tasolla.

Luovuttuani työelämän pakkorajoista kymmenisen vuotta sitten olen todella heittäytynyt itsekkääksi.
        Paljon en piitannut aikaisemminkaan muusta kuin pakollisesta.

Ratkaisujamme ei koskaan ole ohjannut ympäristön kuvitellut paineet.
        Ulkonäkö on minulle yhdentekevää.
        Vaimon kanssa johonkin tilaisuuteen mennessä täytyy toki tehdä myönnytyksiä.
        Muuten en piittaa.

Mitä fyysiseen olemukseeni tulee niin alkuperäisen kirjoitelmani mukaisesti OMA OLO ON TÄRKEINTÄ.

Itsekästä on sekin että terveyttäni ja kuntoani hoitamalla pyrin maksimoimaan nautintojen laadun ja määrän.
        En toisten vuoksi.
        En hae hyväksyntää ulkonäöllä (hyväkuntoinen, piirteitä en pysty arvioimaan) enkä aineellisella rojulla.

Tämä vaihtoehto on toiminut ja toimii!

• Kähmis
        HTZA kirjoitti:

Sama koskee ulkonäköä.

Eka kertaa palstalla. Voi olla papalla pelisäännöt hukassa.

"...KUKAAN ei tee sitä itselleen, vaan muille."

En oikein ymmärtänyt väitettäsi. Omasta kunnostani huolehtimisen olen aina tehnyt itseni vuoksi. Aktiiviurheilu aikana (raskasta rautaa) ei ulkomuotoni varmaan ihastuttanut ainakaan yleisesti vastakkaisen sukupuolen silmää. Nyt jo yli viisikymppisenä ulkonäöllä on entistä vähemmin merkitystä ja terveyden merkitys korostuu. "Kunto on sitä, että jaksaa enemmin". Kakkostyypin diabetes, verenpainetauti, pumppuvika, selän ongelmat, ajukuuppan matalapaineet yms ovat vähemmin todennäköisiä kunnostaan huolehtivalle.
        Dödöjä tietysti käytän ainakin osaksi kanssaihmisten takia:)

"... jaksatko elää sen "itsesi" kanssa yksin."

Hyvin tässä on jaksettu. Lievästi erakoitumisen taipuva luonne on tietysti hyvänä tukena.

Tämähän näyttääkin varsin vireältä palstalta. Onkohan kuinka sisäänlämpeävä?

• tasapaino?
        Kähmis kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt väitettäsi. Omasta kunnostani huolehtimisen olen aina tehnyt itseni vuoksi. Aktiiviurheilu aikana (raskasta rautaa) ei ulkomuotoni varmaan ihastuttanut ainakaan yleisesti vastakkaisen sukupuolen silmää. Nyt jo yli viisikymppisenä ulkonäöllä on entistä vähemmin merkitystä ja terveyden merkitys korostuu. "Kunto on sitä, että jaksaa enemmin". Kakkostyypin diabetes, verenpainetauti, pumppuvika, selän ongelmat, ajukuuppan matalapaineet yms ovat vähemmin todennäköisiä kunnostaan huolehtivalle.

Hyvin tässä on jaksettu. Lievästi erakoitumisen taipuva luonne on tietysti hyvänä tukena.

Diabetesistä matalapaineeseen!

59-vuotisena "heräsin" uudelleen, yli 30:n vuoden jälkeen kuntoilemaan salilla.
        20:nä nostin 82,5:ssä.

Muutamassa kuukaudessa voin luopua verenpainelääkkeistä.
        Kolestrolitaso on hyvä ja jakauma erinomainen.
        Sokerit keskialueella.

Säälin alle 40:siä selkävaisia heppuja.
        Myös salilta rantakuntoa hakevia, keskikropan laiminlyöviä löytyy.

"Kunto on sitä, että jaksaa enemmän" tulkitsen kohdallani siten ettei tarvitse koko aikaa elää askeesissa vaan on terveyden ja kunnon suhteen varaa myös "irroitteluun".

Tuo "kukaan ei tee sitä itselleen, vaan muille" vaikuttaa juuri toisten aivoilla ajattelulta.
        Kaikessa päätöksenteossa ratkaisee kuvitelma toisten mielipiteistä!

Mammojen joukossa virkistävä poikkeavuus!

• Kähmis
        tasapaino? kirjoitti:

Diabetesistä matalapaineeseen!

59-vuotisena "heräsin" uudelleen, yli 30:n vuoden jälkeen kuntoilemaan salilla.
        20:nä nostin 82,5:ssä.

Muutamassa kuukaudessa voin luopua verenpainelääkkeistä.
        Kolestrolitaso on hyvä ja jakauma erinomainen.
        Sokerit keskialueella.

Säälin alle 40:siä selkävaisia heppuja.
        Myös salilta rantakuntoa hakevia, keskikropan laiminlyöviä löytyy.

"Kunto on sitä, että jaksaa enemmän" tulkitsen kohdallani siten ettei tarvitse koko aikaa elää askeesissa vaan on terveyden ja kunnon suhteen varaa myös "irroitteluun".

Tuo "kukaan ei tee sitä itselleen, vaan muille" vaikuttaa juuri toisten aivoilla ajattelulta.
        Kaikessa päätöksenteossa ratkaisee kuvitelma toisten mielipiteistä!

Mammojen joukossa virkistävä poikkeavuus!

Se 82,5? Olin samassa sarjassa V-nostopuolella. Viimeiset SM-kisat -83.
        Sen jälkeen pitkä valmennusjakso lähinnä Koffin menetelmällä HK:n sinisellä terästetynä. Vartalon V-malli alkoi muuttua A-tyypiksi. Kaikki arvot alhaalla kolesteroolia, maksa-arvoa ja verenpainetta lukuunottamatta. Nelikymppisenä kengännauhojen sitominen oli hengästyttävä urakka.

Nyt on homma taas hanskassa. Aktiiviliikuntaa harrastan kai runsaasti yli sen, mitä terveysliikunta edellyttäisi, mutta nykyään huomattavasti monipuolisemmin kuin silloin puntinkolisteluaikana. Salilla lähinnä keskivartalojumppaa, kuntopyörää, soutua ja venyttelyä. Punttia vain näön vuoksi. Hiihto sauvakävely ja viime kesänä aloittamani melonta ovat nyt "himolajejani".
        Jos vertaa tilanteeseen 15 v sitten, olen lähes kaikilla mittareilla (veriarvot, kuntotestit, mieliala) paremmassa kunnossa. Ainoastaan selkä (degeneratiivinen välilevysairaus)tuottaa ajoittain ongelmia.
        Enkä tasan tarkkaan tee tätä hommaa muille kuin itselleni.

• jossa ranskalainen
        tasapaino? kirjoitti:

Turha mennä äärimmäisyyksiin!

Rikoslaki ym. säädökset säätelevät valvottuina toimintaamme.

Sosiaaliset suhteet on tiettyyn rajaan saakka pakko hoitaa, ennen kaikkea työelämässä.

Paljon itsenäisempiä kuitenkin voisimme olla.

Kuvaavaa kansanluonteellemme suhteessa ulkomaalaisiin on että meille on niin pirun tärkeää mitä mieltä me luulemme muiden meistä olevan.
        Joku engelsmanni tai kukaan muukaan ei välitä pätkääkään meidän mielipiteistämme yleisellä tasolla.

Luovuttuani työelämän pakkorajoista kymmenisen vuotta sitten olen todella heittäytynyt itsekkääksi.
        Paljon en piitannut aikaisemminkaan muusta kuin pakollisesta.

Ratkaisujamme ei koskaan ole ohjannut ympäristön kuvitellut paineet.
        Ulkonäkö on minulle yhdentekevää.
        Vaimon kanssa johonkin tilaisuuteen mennessä täytyy toki tehdä myönnytyksiä.
        Muuten en piittaa.

Mitä fyysiseen olemukseeni tulee niin alkuperäisen kirjoitelmani mukaisesti OMA OLO ON TÄRKEINTÄ.

Itsekästä on sekin että terveyttäni ja kuntoani hoitamalla pyrin maksimoimaan nautintojen laadun ja määrän.
        En toisten vuoksi.
        En hae hyväksyntää ulkonäöllä (hyväkuntoinen, piirteitä en pysty arvioimaan) enkä aineellisella rojulla.

Tämä vaihtoehto on toiminut ja toimii!

englantilainen ja suomalainen menivät Afrikkaan ja näkivät siellä norsun. Ranskalainen ja englantilainen ihailivat...oo mikä suurenmoinen eläin,suomalainen mietti, että mitähän tuo elikko minusta ajattelee!
        "Kuvaavaa kansanluonteellemme suhteessa ulkomaalaisiin on että meille on niin pirun tärkeää mitä mieltä me luulemme muiden meistä olevan."
        No,kai mä olen silläkin tavalla kummallinen,en ole koskaan moista asiaa miettinyt,se ei merkitse mulle mitään.
        Työelämän sosiaaliset rajoitteet...hmmm..palavereissa sanon jos on jotain sanottavaa,muuten olen hiljaa ja hoidan omat hommani enkä sotkeennu muitten asioihin enkä yksityiselämiin...juuri niihin kippoihin ja kappoihin ja se että toi sanositäjatoitätä...

• HTZA
        Kähmis kirjoitti:

:) :)

Ei, ihan monimuotoinen...

No on tämä, oli aika tylsä ennen kuin minä liityin mukaan.
        Ja tämän olen lukenut kommenteista.
        Vaikka , tietysti, olen samaa mieltä.

• Kaivanto
        Kähmis kirjoitti:

välillä silti pirteä. Joskus jopa kiihkeä. Tervetuloa vain tuomaan väriä lisää, ettei pääsisi lämpiämään liiaksi sisältä! Tuo Hazii on aina tuollainen itsensäkehuja, ei sitä kannata ottaa todesta. (Itsekin oon melko tuores tulokas.)

• Kähmis
        Kaivanto kirjoitti:

välillä silti pirteä. Joskus jopa kiihkeä. Tervetuloa vain tuomaan väriä lisää, ettei pääsisi lämpiämään liiaksi sisältä! Tuo Hazii on aina tuollainen itsensäkehuja, ei sitä kannata ottaa todesta. (Itsekin oon melko tuores tulokas.)

kiitos.
        En ole kovinkaan aktiivinen kirjoittelija saati sitten värikäs. Vaikka onhan se harmaakin kai väri?
        Ilman Hazhiin kaltaisia "provokaattoreita" (heh)nämä palstat taitaisivat olla liian kuivankälväköitä. En ota liian tosissani häntä sen paremmin kuin muitakaan. Hupiahan tämä on ja jos väliin tulee oikeaakin asiaa, niin sehän on vaan hyvä.

• tasapaino?
        Kähmis kirjoitti:

Se 82,5? Olin samassa sarjassa V-nostopuolella. Viimeiset SM-kisat -83.
        Sen jälkeen pitkä valmennusjakso lähinnä Koffin menetelmällä HK:n sinisellä terästetynä. Vartalon V-malli alkoi muuttua A-tyypiksi. Kaikki arvot alhaalla kolesteroolia, maksa-arvoa ja verenpainetta lukuunottamatta. Nelikymppisenä kengännauhojen sitominen oli hengästyttävä urakka.

Nyt on homma taas hanskassa. Aktiiviliikuntaa harrastan kai runsaasti yli sen, mitä terveysliikunta edellyttäisi, mutta nykyään huomattavasti monipuolisemmin kuin silloin puntinkolisteluaikana. Salilla lähinnä keskivartalojumppaa, kuntopyörää, soutua ja venyttelyä. Punttia vain näön vuoksi. Hiihto sauvakävely ja viime kesänä aloittamani melonta ovat nyt "himolajejani".
        Jos vertaa tilanteeseen 15 v sitten, olen lähes kaikilla mittareilla (veriarvot, kuntotestit, mieliala) paremmassa kunnossa. Ainoastaan selkä (degeneratiivinen välilevysairaus)tuottaa ajoittain ongelmia.
        Enkä tasan tarkkaan tee tätä hommaa muille kuin itselleni.

Siirryin painin harrastuksesta (ei menestystä) painonnostoon -58/59.

Puntissa tavoitin kilpailuolosuhteissa kerran hikisesti 1. luokan tason.
        Treenimenetelmistä ei juuri tietoa ollut.
        Vain lyhyttä pyramidia.

Välillä elin hulvatonta poikamieselämää sveduissa.
        Sittemmin opiskelu häiritsi ja virkavalta lopetti harrastuksen -67.

Työelämäni oli hyvin levotonta eikä antanut mahdollisuutta säännöllisyyteen.

"Uudelleenheräsin" -03.
        Se oli vaihtoehto orastavalle alkoholisoitumiselle.

Aerobinen liikunta olisi järkevintä mutta pakkohengitys suun kautta (nokkavika) ja siihen liittyen muutaman keuhkoputkitulehduksen lääkehoito ovat asettaneet omat rajoituksensa.

Salilla pidän sykkeen 110 - 150 haarukassa.
        5krt/vko on pudottanut leposykkeeni 80:stä alle 60:nen.

Pääpaino on vatsa, selkä, jalat alueella mutta käyntitiheydestä johtuen täytyy lutkutella niitä putkivampaimiakin.

Kaikki eivät välttämättä ymmärrä sitä narsistista mielihyvää jota koen itse olotilastani.
        Järkiperäinen tunne perustuu terveyden ja omien elämän nautintojen keskinäiseen säätelyyn.

SM-tasolla nostaneena sinulla on pirun hyvä pohja ja liikevalmiudet.
        Lihaskunto voi, ja iän myötä myös heikkenee mutta perusteet säilyvät.

Hyvää jatkoa valitsemallesi elämäntavalle.
        Aerobiset lajisi eivät todellakaan ole "näyttelylajeja".

Elämänlaatua ne taatusti parantavat.

• Anonyymi

Tee itseäsi mystinen Tölli.
      Kun vuokraa myy pyytää käymään IT kautta vuokraus osoite toiset koskaan sitä ei löydy kun pakkohaku poliisi on Nivala, kosto alkaa niiden .tunti vuokraus.
      Monroe Penny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      82
      4404
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2948
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      26
      2815
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      114
      2557
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2489
    6. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      112
      2228
    7. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      101
      2180
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      638
      2068
    9. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      34
      2018
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1995
    Aihe