X type Pelle!

ensio itkunen

Mikähän nuori pojankloppi tänä aamuna(kin) ajeli mustalla pikku Jagella T:reen suunnalta ja kehä kolmosella!?! Taas oikeaa idiootti autoilua, siirtyis julkisiin ennenkuin jotain sattuu. Jätkä roikkuu motarilla 1-2 metrin päässä edellä ajavasta, onneksi sain itse seurata tilanteita turvallisesti takaa. Molemmat kaistat tukossa ja mitään hyötyä ei ole jos yhden/kahden auton ohi pääsee. Toivottavasti geelitukalle joku opettaa tervettä asennetta autoiluun...ai, niin tottakai sumarit päällä. V-ttu mikä pässi!!

8

2118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viedä

      sitä Mondeota vaihtoon, ennenkuin Ford myy Jaguarin intialaisille.
      Tata- merkkisiä autoja valmistava intialainen firma hieroo kauppoja jättitappiot ( 8,5mrd euroa) tehneen Fordin kanssa.

    • mistäkin saa

      kiksejä. jaggepojuilla alkaa ilmeisesti seisoon kun roikkuvat perseessä.........

      • TheJagMan

        niin ei enää roikkuis. Itse vihaan ko. samaa lajia olevia lajitoveroitani syvästi. S--tanan pässit.


      • 4546768

        Se hyvä että edes jostain syystä on muutakin kuin lerppu.


    • Jag.

      Itseäni myös vituttaa nämä perseessä roikkuvat idiootit, mutta tänne on aika turha kirjoitella. Aja kiinni ja "ojenna". Näin itse teen.

      • Apu-Poliisisetä

        Leikitkö sinä poliisia? Onko sinulla oikein pamppu ja vilkkuvalokin? Kumpi olet - sekö joka osaa lukea vaiko se joka osaa kirjoittaa?


      • typeräbiisi
        Apu-Poliisisetä kirjoitti:

        Leikitkö sinä poliisia? Onko sinulla oikein pamppu ja vilkkuvalokin? Kumpi olet - sekö joka osaa lukea vaiko se joka osaa kirjoittaa?

        kuka ajaa punaisella jaguaarilla.....jee jee jerrygotton


    • Ennen kun rupeet arvioimaan toisten ajoa niin otappa huomioon ettei Kehä 3 ole mikään moottoritie ! Monet luulevat niin mutta se on ihan tavallinen 4 kaistainen tie. Mikään laki ei pakota ajamaan sitä oikeaa kaistaa. Monelle tuntuu olevan kumma käsitys mikä on moottoritie ja leveäkaistatie ja miten niillä ajetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe