Mikähän nuori pojankloppi tänä aamuna(kin) ajeli mustalla pikku Jagella T:reen suunnalta ja kehä kolmosella!?! Taas oikeaa idiootti autoilua, siirtyis julkisiin ennenkuin jotain sattuu. Jätkä roikkuu motarilla 1-2 metrin päässä edellä ajavasta, onneksi sain itse seurata tilanteita turvallisesti takaa. Molemmat kaistat tukossa ja mitään hyötyä ei ole jos yhden/kahden auton ohi pääsee. Toivottavasti geelitukalle joku opettaa tervettä asennetta autoiluun...ai, niin tottakai sumarit päällä. V-ttu mikä pässi!!
X type Pelle!
8
2233
Vastaukset
- viedä
sitä Mondeota vaihtoon, ennenkuin Ford myy Jaguarin intialaisille.
Tata- merkkisiä autoja valmistava intialainen firma hieroo kauppoja jättitappiot ( 8,5mrd euroa) tehneen Fordin kanssa. - mistäkin saa
kiksejä. jaggepojuilla alkaa ilmeisesti seisoon kun roikkuvat perseessä.........
- TheJagMan
niin ei enää roikkuis. Itse vihaan ko. samaa lajia olevia lajitoveroitani syvästi. S--tanan pässit.
- 4546768
Se hyvä että edes jostain syystä on muutakin kuin lerppu.
- Jag.
Itseäni myös vituttaa nämä perseessä roikkuvat idiootit, mutta tänne on aika turha kirjoitella. Aja kiinni ja "ojenna". Näin itse teen.
- Apu-Poliisisetä
Leikitkö sinä poliisia? Onko sinulla oikein pamppu ja vilkkuvalokin? Kumpi olet - sekö joka osaa lukea vaiko se joka osaa kirjoittaa?
- typeräbiisi
Apu-Poliisisetä kirjoitti:
Leikitkö sinä poliisia? Onko sinulla oikein pamppu ja vilkkuvalokin? Kumpi olet - sekö joka osaa lukea vaiko se joka osaa kirjoittaa?
kuka ajaa punaisella jaguaarilla.....jee jee jerrygotton
Ennen kun rupeet arvioimaan toisten ajoa niin otappa huomioon ettei Kehä 3 ole mikään moottoritie ! Monet luulevat niin mutta se on ihan tavallinen 4 kaistainen tie. Mikään laki ei pakota ajamaan sitä oikeaa kaistaa. Monelle tuntuu olevan kumma käsitys mikä on moottoritie ja leveäkaistatie ja miten niillä ajetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889