viiskytvuotis juhlia naiselle. Onko ehdotuksia kivasta ohjelmasta... kerro mikä on sinun mieleesi jäänyt ohjelmanumero.. mulla vaan mielessä että syödään voileipäkeksiä ja kuka pystyy sit nopeimmin viheltämään niin voittaa.. kertokaa parempi. Odotan innolla ehdotuksianne. Kerron sitten että mitkä niistä meni läpi tiukan raadin.
Järkätään
6
319
Vastaukset
- tämäkin oli
jokaiselle oma sana mikä pitää sanoa jos kuulee jonkin tietyn sanan...esim..työ jos joku sanoo jossain yhteydessä niin huutamaan nopeesti vaik kukkuu.minulla sana oli jos kuulin sanan mies....panettaa..riippuu kuinka rohkeita ootte...meillä kyllä oli hauskaa...
- HTZA
tunne ketään joka sanoisi olevansa niin vanha.
Mutta jos otetaan 39-vuotisbileet niin mikä ettei.
Kisa jossa neitoset poimivat, ilman käsiä, omilla hampaillaan, omenan lattialta.
Jokainen joka saa omenan pysymään suussaan saa palkinnon, isompi palkinto jos pääsee yleensä pystyyn.
Ja pääpalkinto sille joka nousee pystyyn omena omissa hampaissaan. - täti puskasta
valitaan kaksi tai kolme paria, (mies ja nainen)
ei välttämättä pariskuntia.
Naisille laitetaan hirveesti huulipunaa, kädet selän taakse kummaltakin sitoen, annetaan omena heille syötäväksi miehen hampaisiin, ja vorotellen suulla pidellen toinen pääsee omenasta haukkaamaan palasen. Arvaa vaan sen miehen suupieltä minkänäköinen se on kun haparoi omenaa naisen hampaista, mies on todella huulipunassa.
Tärkeää on syödä omena pudottamatta sitä,pari joka pienemmäksi sen saa syötyä on voittaja.
Toinen omenan syönti on , täys vesisanko, siihen omena ja yrittää syödä se siinä veden päällä, koskematta siihen omenaan. Kaksi syöjää per sankko.- &&&&
!!!!
- "saari Välimeressä on-
&&&& kirjoitti:
!!!!
A)Odota
B) Malta
C) Venttaa vähän
ja niin edelleen...voin laittaa vinkkiä sulle jos haluat...
kuokkis - Kaivanto
&&&& kirjoitti:
!!!!
että nämä ovat 50-vuotisjuhlaideoita. Jos kuitenkin ja kaikesta huolimatta ovat totta ja sunnittelette näitä mulle, en tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851