mm. RyanAir on sellainen ja jotta voisi olla halpalentoyhtiö täytyy lentää uusilla koneilla koska esim. nämä Finnairin ongelmat ovat sitä luokkaa että niiden kuluja ei halpalentoyhtiö pystyisi rahoittamaan niin että toiminta pysyisi kannattavana.
Halpalentoyhtiön siis tunnistaa ainakin seuraavista faktoista...
- halvat liput
- uudet koneet
- lennot aikataulussa
- ystävällinen palvelu
Kun nämä faktat on kunnossa pystyy toimimaan halpalentoyhtiönä, muuten ei kustannusrakenne kestä.
MIKÄ ON HALPALENTOYHTIÖ?
8
671
Vastaukset
- täysiin koneisiin
Halpalentoyhtiöt pystyvät lentämään vain sellaisilla reiteillä, missä ne saavat koneen täyteen matkustajia.
Ellei tähän ole mahdollisuutta, koneet eivät lennä sellaisella reitillä.
Esimerkiksi Finnair palvelee myös sellaisilla reiteillä, missä koneen kapasiteetista on usein yli puoletkin tyhjänä.
Keskimäärin Finnairin täyttöaste on muistaakseni aivan vähän yli 50%.
Halpalentoyhtiöt voivat täydentää lentotarjontaa, mutta pelkästään niiden varassa ihmisten liikkuminen vaikeutuisi tavattomasti.- on esim
RYANAIR osannut hyvin valita reittinsä kun ne on aina täynnä .Täysin paskapuhetta ne osaa nää homaat hoitaa edullisesti ja vain ainoastaan uusilla koneilla ei vanhoilla paskoilla joilla Finnair yrittää rimpuloida koska putoooooo
esimmäinen sinivalkoisin siivin alas - ...
Jos Finnairin täyttöaste olisi 50%:n luokkaa, se olisi mennyt konkkaan jo ajat sitten. Eihän Finnairkaan tyhjillä koneilla huvikseen lennä.
- Ryan & Raija
... kirjoitti:
Jos Finnairin täyttöaste olisi 50%:n luokkaa, se olisi mennyt konkkaan jo ajat sitten. Eihän Finnairkaan tyhjillä koneilla huvikseen lennä.
Sitten sulla ja edellisellä vastaajalla on varmaan kertoa hyvä selitys miksei se Raijan Air lennä esim. Helsinkiin..?
- taitaa olla
Ryan & Raija kirjoitti:
Sitten sulla ja edellisellä vastaajalla on varmaan kertoa hyvä selitys miksei se Raijan Air lennä esim. Helsinkiin..?
liian pieni kenttä Boeing737-800 -koneille?
- Thaimaahan?
Haluaisin ottaa neuvostasi vaarin. En vaan löytänyt heidän nettisivuiltaan lentoja Thaimaahan. Joku muukin Aasian kohde olisi käynyt, mutta en vaan löydä lentoa vaikka kuinka etsin. Osaat ja haluat varmaan auttaa asiassa?
Kiitos!- väärin meni
onko sinulle jäänyt kuva että Thaimaahan lennettäisiin halpolentoyhtiöiden koneilla?
Johan viimeisen kuukauden uutiset on tuonut selvästi esille että sinne lentää vain kallislentoyhtiöt. Kriiteritkin täytyy...
- 14-24 tuntia myöhässä
- vanhat koneet
- kalliit liput
- huono palvelu
eikö se kutakuinkin näin mennyt - vastauksen
väärin meni kirjoitti:
onko sinulle jäänyt kuva että Thaimaahan lennettäisiin halpolentoyhtiöiden koneilla?
Johan viimeisen kuukauden uutiset on tuonut selvästi esille että sinne lentää vain kallislentoyhtiöt. Kriiteritkin täytyy...
- 14-24 tuntia myöhässä
- vanhat koneet
- kalliit liput
- huono palvelu
eikö se kutakuinkin näin mennytNiin, mutta miksi ne eivät lennä sinne? Yritin nettisivuilta etsiä näitä lentoja ja tehdä sinulle mieliksi. Voisitko vastata tähän, tunnet selvästi lentoliikenteen lainalaisuuksia.
Kiitos jo etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628