Tykkään iha himona tost bändist
Zen Café
3
2114
Vastaukset
- Mies jonka ympäriltä tuolit...
http://www.zencafe.net/
Tuolta löytyy vieraskirja ja keskustelupalsta.
Mun suosikkeja on Palaa, Idiootti, Lohdutan sua, Taxi, Antaa vituttaa vaan ja Sella..ja sitten aika moni muukin. :) - tiedossa
Kun ei tarvi vältellä zen cafeta, sillä ne ei nettisivuston mukaan keikkaile tänä kesänä ollenkaan. Vuosia rock-festareita kiertäneet on kauan ihmetelly, miten zencafe liittyy rockiin. Musa EI ole rockia. Siis itse soinnut voi olla mitä on, mutta bändin kaikkia miellyttämään pyrkivä asenne EI ole rock. Bändi ei ole rock. Tänä kesänä voi rauhassa olla festareilla, yksi ehdottomasti välteltävä inhokki vähemmän. Sori vaan, mutta näin on. Ton bändin faneille jos kelle, voi toivoa, että hankkikaa elämä.
- musa on
lihaville ihmisille ja kännissä puistoon kakkiville teekkareille. Aivan kamalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007