Zen Café

(^..^)

Tykkään iha himona tost bändist

3

2238

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies jonka ympäriltä tuolit...

http://www.zencafe.net/

Tuolta löytyy vieraskirja ja keskustelupalsta.

Mun suosikkeja on Palaa, Idiootti, Lohdutan sua, Taxi, Antaa vituttaa vaan ja Sella..ja sitten aika moni muukin. :)

• tiedossa

Kun ei tarvi vältellä zen cafeta, sillä ne ei nettisivuston mukaan keikkaile tänä kesänä ollenkaan. Vuosia rock-festareita kiertäneet on kauan ihmetelly, miten zencafe liittyy rockiin. Musa EI ole rockia. Siis itse soinnut voi olla mitä on, mutta bändin kaikkia miellyttämään pyrkivä asenne EI ole rock. Bändi ei ole rock. Tänä kesänä voi rauhassa olla festareilla, yksi ehdottomasti välteltävä inhokki vähemmän. Sori vaan, mutta näin on. Ton bändin faneille jos kelle, voi toivoa, että hankkikaa elämä.

• musa on

lihaville ihmisille ja kännissä puistoon kakkiville teekkareille. Aivan kamalaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe