Tykkään iha himona tost bändist
Zen Café
3
2093
Vastaukset
- Mies jonka ympäriltä tuolit...
http://www.zencafe.net/
Tuolta löytyy vieraskirja ja keskustelupalsta.
Mun suosikkeja on Palaa, Idiootti, Lohdutan sua, Taxi, Antaa vituttaa vaan ja Sella..ja sitten aika moni muukin. :) - tiedossa
Kun ei tarvi vältellä zen cafeta, sillä ne ei nettisivuston mukaan keikkaile tänä kesänä ollenkaan. Vuosia rock-festareita kiertäneet on kauan ihmetelly, miten zencafe liittyy rockiin. Musa EI ole rockia. Siis itse soinnut voi olla mitä on, mutta bändin kaikkia miellyttämään pyrkivä asenne EI ole rock. Bändi ei ole rock. Tänä kesänä voi rauhassa olla festareilla, yksi ehdottomasti välteltävä inhokki vähemmän. Sori vaan, mutta näin on. Ton bändin faneille jos kelle, voi toivoa, että hankkikaa elämä.
- musa on
lihaville ihmisille ja kännissä puistoon kakkiville teekkareille. Aivan kamalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919