Hei!
Olisin hankkimassa eräänlaista tietoa! mutta aloitan jutun näin:
Minulle todettiin vuosi sitten että minulla olisi "viitteellinen" vehnäallergia, jota minun kehotettiin tutkimaan itse, lopettamalla vehnän syönti. En lopettanut vehnän käyttöä ja vajaat 2kk sitten, minulla alkoi vatsakivut ja ripulointi. Päätin sitten kokeilla et joko se olisi vehnä. sehän se oli, oireet loppuivat! mutta huomasin että pystyin syömään muita viljoja kuten ruista. En ollut syönyt viikkoon ruista, vasta kun eillen, söin näkkileipää ja tänään sitten sain kärsiä seurauksista! voisiko olla niin että keliakian oireet tulisivat pitkällä viiveellä yksi kerrallaan, muuta selitystä en keksi tämän päiväiselle ripuloinnille ja armottomalle vatsakivulle jotka muistuttivat kamalasti sitä kuin olisi syönyt vehnää. Ja eikö se ole myös niin että Ruis on ruoansulatuksessa hitaammin sulava jotta se pitäisi ihmisen kylläisempänä kauemmin, ja siksi kärsin ripuloinnista vasta tänään? Olisi mukava saada vastauksia samankaltaisista oireista kärsiviltä ihmisiltä, koska kärsin tiedottomuudesta todella ja lääkärin aikojakin saisi vasta 2kk säteellä joten turha edes yrittää. :(
Viitteellistä vehnää!
autsisi
1
335
Vastaukset
- valmistusaineet?
Monessa leivässä jota kutsutaan ruisleiväksi on myös reilusti vehnää. Katsoitko näkkärin valmistusaineet että siinä ei ole vehnää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897