Autokoulu olisi tarkoitus aloittaa, ja mikähän olisi hyvä ja edullinen autokoulu kuopiosta?
Halvin autokoulu
12
2508
Vastaukset
- opetuslupa
paras ja edullisin RN-liikennekoulu.
- ......
Edullisin on kyllä, paras ei....
- Tsetzeni
...... kirjoitti:
Aekoenaa ollii Torvise Masa ja Penttise Uarne.
- niin ystävällinen
...... kirjoitti:
...ja perustelisit tuon väitteesi
- autokoulu
on edullinen ja sillä on joskus ihan hyviä tarjouksia. Ja opettajat ovat tosi mukavia ja ammattitaitoisia.
- Autokoulussa jo aikoja sitten
Eikös se Vesannon autokoulu ole halvin?
- haet???
Haetko tosiaa vaan halvinta, vai kenties laadukasta (ei välttämättä halvinta) koulutusta.
Ajokortti maksaan reilut tuhat €gee. Paljonko maksaa esim. pieni peräänajokolari jossa maksat oman auton lisäksi vielä vastapuolenkin vahingot
Mietippäs sitä....- ...
Maksaa se kyllä reilusti sen tonnin varsinkin nyt kun vuoden vaihteessa nostivat hintoja.
- vähän liioittele
Autokoulun osuutta ajo-opetuksessa.Kirjallisen osuuden oppii kun on kiinnostusta ja vähän lukuhaluja.Mutta.....se itse ajaminen,sitä ei valitettavasti kovin paljon opeteta autokouluissa jo kustannussyistä.Sieltä saa vain oikeuden ajokorttiin ja luvan opetella yksinään ajamista yleisillä teillä.Olisi paljon parempi tilanne kun autokoulun jälkeen ei sais vielä n.puoleen vuoteen/5000km yksin lähteä liikkeelle,pitäis aina joku kokeneempi olla kartturina.Siinä ajassa kerkeäis pahin jännitys poistua ja ajamiseen tulis jonkinlaista varmuutta
- Naenenysiyks
RN liikennekoulua en suosittelisi edes pahimmalle vihamiehelle. Itse ajoin korttini siellä ja ajo-opettaja oli kaikkea muuta kuin ystävällinen. Tai jos huutamisesta ja väkivallalla uhkailusta nauttii niin sitten RN liikennekoulu on oikea paikka ajaa ajokortti. Tosin eipä taida olla enää koko firmaa olemassakaan, hyvä että älysi itse laittaa pillit pussiin.
- rivaattiope
Opetusluvalla suoritetun ajo-opetuksen taso putosi kun nykyisin EI vaadita enää opettajan hyväksytysti suoritettua teorikoetta.
- Pena_vaan
Aikeissa auton rattiin? Keskustelua autokoulusta.
Keskustelu24 ->Ajoneuvot ja liikenne -> Liikenne -> Autokoulu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251