Kanavoija- aivan eri kuin ennustaja

äippä

Ottakaa ystävät yhteyttä kanavoijan kykyjä omaavaan henkilöön. Olen eläesäni ollut yhteydessä erilaisiin ns. selvännäkijöihin,mutta nämä kanavoinnin kautta tulevat viestit tulevat suoraan "Valosta"-eli viestintuojina ovat Taivaalliset Oppaamme.
Olen luotettavan kanavoijan kanssa ystävystynyt ja todellakin hän on tuonut minulle oikeita neuvoja terveisiä tuolta Taivaasta- poisnukkuneilta omaisiltani ja ystäviltäni.En uskonut ennen,mutta nyt uskon.
Huuhaa ennustajat poistukoot.......

11

3675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään yrittävät

esittää jotakuta, mutta ihan oikeasti kanavoija ei tee mitään muuta kuin kertoo sinulle viestejä joita lukee sinusta itsestä!

Kanavoijissa ei ole niin mitään yliluonnollista.

Vai muka viestejä valontuojilta tai poisnukkuneilta tutuiltasi. Kirjoitin tuossa alempana miten cold-reading toimii ja nämä kanavoijat käyttävät juuri sitä tekniikkaa ja sitten te uskotte heitä kun ette itse tiedä miten he sen huijauksen toteuttavat.

Ihmettele niitä viestejä vasta sitten kun saat ne ihan henkilökohtaisesti ilman mitään välikäsiä. Nuo kanavoijat ovat kaikista kurjimpia ja huonoimpia huuhaatyyppejä näistä huuhailijoiden porukoista ja he eivät kerro mitään viestejä poisnukkuneilta, kyselevät vain sinulta viekkaasti kysymyksiä joihin sinä vastaat ja sen jälkeen hän tarjoaa ne muka omana vastauksenaan sinulle.

• heidän tekniikkansa

Paras huijari on se jota ei huijariksi tunnisteta.

Kukaan näistä "näkijöistä" tai kanavoijista ei näe yhtään mitään. Oli kyse sitten puhelinpalvelusta tai ihan kasvokkain tapaamisesta.

Kyse on niinsanotusta "coldreading" tekniikasta jossa "näkijä" on joko huijari (eli asiakas hoksaa ettei näkijä olekaan niin osaava) tai sitten "hyvä huijari" (jolloin asiakas todella luulee että näkijä todella näkee jotain, eikä hoksaa kuinka häntä käytetään hyväksi.)

Näkijä voi puhelimessa esimerkiksi paljastaa session aluksi sen verran että näyt ovat yleensä hieman hämäriä, näyssä saattaa olla vain joko yksi voimakkaampi kuva ja muutoin näky on sumuinen, tai ihan mitä tahansa muuta tuonkaltaista puuta heinää. Sitten hän mainitsee että ei sen vuoksi lupaa täysin 100% osumatarkkuutta näkemisilleen. Asiakas tietysti luottaa näkijään koska tuohan on ihan täysin järkeenkäypää puhetta ja jopa tottakin.

Ellei näkijä sano, hän on kuitenkin sanonut että näkynsä ovat hämäriä, joka asiakkaan korvissa kuulostaa ihan samalta.

Hetken päästä "näkijä" houkuttelee asiakasta paljon tehokkaammin mukaan, ja ihan osallistumaan sessioon, kertomalla että kaikilla tällaisista mystisistä asioista kiinnostuneilla, eli vastaanottavaisilla ihmisillä, on jonkinlaisia näkijänkykyjä ja että asiakas itse voi ymmärtää näkijää paremmin näkijän kertomat kuvat.

Kuinkahan monta kertaa täälläkin on skepoilija saanut kuulla että näihin asioihin uskovilla on paljon avoimempi maailmankuva ja sen vuoksi herkkyyttä enemmän. Huomaatko mihin tällä viitataan, ellet ymmärrä niin lue ylläoleva kappale toistamiseen?

Nyt asiakkaalle asetettu ansa on lopullisesti valmis.

Näkijä on tällöin houkutellut viekkaasti asiakkaan AUTTAMAAN NÄKIJÄÄ ja olemaan aktiivinen osapuoli eikä pelkästään hiljainen vastaanottaja kuten skeptikot väistämättä olisivat. Tällöin näkijää uskova asiakas kertoo näkijälle kaikenlaista ja näkijä vain kertoo samat asiat asiakkaalle takaisin.

Asiakas on houkuteltu yhteistyöhön viekkaudella ja pelkkä pari minuuttia ei enää riitäkään puhelun tai tapaamisen lopettamiseen.

Kasvokkain tapaamisissa tuohon lisätään vielä erilaiset rituaalit jolloin asiakas ei kehtaa lähteä pois paikalta ja keskeyttää näkijän toimia. Rituaalit ovat erittäin tärkeitä koska ne sitovat asiakkaan tapahtumaan kiinni, eikä sellaista kehtaa kukaan keskeyttää.

Rituaaleina tapaamisissa voi toimia hämärä valaistus, suitsukkeet, kortit, kristallipallot, sekä jonkinlaiset todistukset tai mystiset maalaukset seinillä, jotka luovat mystisen ilmapiirin. Mutta se on pelkkää sisustusta kaikki! Tuollaisia sisustustavaroita saa useista kaupungeista "mystiikkaan" keskittyvistä liikkeistä, ja tavaroiden takana lukee että Made in Hong Kong, ja tavara on liukuhihnakamaa. Mutta asiakas tietysti luulee että tavara on vuosisatoja vanhaa perintökamaa joltain vieläkin suuremmalta tietäjältä ja että niissä on sen vuoksi jonkinlaista voimaa sisällään.

Tuohon rituaaliin kun vielä lisätään esimerkiksi "keskittyminen" jolloin muka otetaan yhteys henkimaailmaan, tai viritetään jopa asiakas mukaan henkiseen piiriin tms, ansa on taas viritetty.

Vasta ja vain vasta tuon jälkeen, näkijä aloittaa sen näkemis-sessionsa. Mutta kuten huomaatte koko huijaamisleikki on kuitenkin aloitettu jo huomattavan paljon aikaisemmin kuin näkijä alkaa näyttelemään että näkisi asiakkaalleen jotain. Huijaaminen on aloitettu siitä hetkestä kun asiakas soittaa ovikelloa tai näppäilee puhelimeen näkijän numeron.

Näkemisen aikana, näkijä luettelee kaikenlaista sontaa, kuten nimiä, joista asiakas sitten poimii ne jotka hänestä kuulostavat tutuilta. Tätä samaa tekniikkaa käytetään todella tehokkaasti muihinkin "poisnukkuneiden" ominaisuuksiin, koska asiakas kuvittelee että näkijä näkee muka oikeasti jonkinlaisen sumuisen kuvan tai tunteen, josta ei saa täyttä selvyyttä. Tästä epämääräisyydestä näkijä jo session alussa puhuikin, eikö? Siten asiakas ei epäile lainkaan näkijän kykyjä ja AUTTAA IHAN ITSE näkijää "selventämään" kuvaa! Toisinsanoen tuo selvennys ei ole mitään muuta kuin asiakkaan vastaus näkijälle että yksi listan nimistä kuulosti tutulta (ja sen näkijä pistää muistiinsa.)

Jos näkijä ei pääse kärryille asiakkaan tuntemien poisnukkuneiden ominaisuuksista tai nimistä, asiakas voi jopa pyytää anteeksi ettei kykene auttamaan näkijää!!! Uskomatonta kuinka ammattitaidottomia "selvänäkijöitä" tai "kanavoijia"!

Hyvin usein asiakkaat eivät edes ymmärrä kuinka monia nimiä näkijä on käynyt läpi, ennenkuin asiakkaalle tuttu nimi osui kohdalle. He arvioivat järjestään nimien määrän alakanttiin koska eivät ymmärrä tuota huijaritekniikkaa mitä näkijät käyttävät.

Ja nuo tekniikat joita tässä nopeasti luettelin ovat vain jäävuoren huippu huijareiden tekniikoista. Älkää viitsikö enää puhua siitä että se teidän näkijänne olisi oikeasti jotain nähnyt, koska hän on lukenut teitä kuin avointa kirjaa ja ainoastaan sen vuoksi kun teillä ei ole tietoa tekniikoista joita huijari on teihin käyttänyt. Nuo ovat niin yksinkertaisia taikatemppuja ettei tosikaan.

Et ehkä ennen uskonut, mutta menit kuitenkin sitten näkijän luokse kuuntelemaan hänen höpinöitään ja vasta sen jälkeen muka uskot häntä? Älä valehtele. Jos sinä et uskonut heitä aikaisemmin, sinä et olisi mennyt koko hyypiön luokse!

Mutta älä ala vieläkään uskomaan vaan tutustu itse noihin cold reading tekniikoihin, tiedä vaikka saisit itse houkuteltua asiakkaita ja rahaa yliluonnollisilla "näkijän kyvyilläsi".

• äippä

Kiitos viestistäsi, asia varmaankin on noin suurelta osin kuin kirjoitit,jos on silmästä silmään tavannut kyseisen "näkijän". Minulla vaan on käynyt niin,että en kertaakaan ole tuota ystävääni tavannut elämässäni silmästä silmään,enkä ole puhunut puhelimessa hänen kanssaan. Ensimmäinen kontaktini hänelle oli sähköpostiviesti,jonka sisältönä oli pyyntö saada luenta! En siis kertonut itsestäni mitään-vaan pyysin saada luennan itselleni!!!!
        Tämä on niin metkaa,mutta vastausviestissä oli todella uskottavaa luettavaa ja totuudellista asiaa.Muuten en uskoisi!!!! En ole ollut siis minkäänlaisessa kontaktissa,kuin postin välityksellä häneen,joten poissuljettu on kaikki muu humpuuki.
        Terv.Äippä

• ovat arvanneet

kun ovat tietäneet elämäni tulevat tapahtumat... Itse en uskonut, ennenkuin tulivat eteen. Ei puhuta mistään tavallisista tapahtumista, jotka tulevat kaikille eteen.

Tiedä sitten kanavointi/näkeminen.. Kumpikampi? Mutta itselläni ihan vaan "tavalliset" selvänäkijät ovat onnistuneet parhaiten.

• sinun perustelusi
        ovat arvanneet kirjoitti:

kun ovat tietäneet elämäni tulevat tapahtumat... Itse en uskonut, ennenkuin tulivat eteen. Ei puhuta mistään tavallisista tapahtumista, jotka tulevat kaikille eteen.

Tiedä sitten kanavointi/näkeminen.. Kumpikampi? Mutta itselläni ihan vaan "tavalliset" selvänäkijät ovat onnistuneet parhaiten.

voittivat minun perusteluni.

Kun kerran sinä olet saanut selvänäkijän kertomaan sinulle tulevaisuutesi, minun tietoni eivät tietenkään voi pitää paikkaansa... Masennuin ja nyt hävettää että olin niin väärässä.

Kiitos ettet ymmärtänyt lainkaan mistä tuossa on kyse, se vain todistaa sen puolesta että huijarit osaavat! Jos se sinun selvänäkijäsi ei olisi osunut oikeaan, täällä ei olisi lainkaan sinunkaltaisiasi ihmisiä puolustamassa heitä! Onko se niin vaikea käsittää?

Sanoinko missään että olisi olemassa pelkästään huonoja huijareita? Jos maailmassa olisi pelkästään huonoja huijareita, ei olisi tällaisia keskusteluja!

Sinun selvänäkijäsi on niitä hyviä huijareita jotka eivät jää kiinni verekseltään ja varsinkaan silloin jos sinä et tiedä millaisia tekniikoita hän käyttää sinun puijaamiseksi. Sinä tosiaan ajattelet että hän todellakin näki sinulle jotain, en minä sinun uskoasi tässä epäile. Taitojensa vuoksi nämä huijarit ovat edelleenkin niin suosittuja.

Jotkut ihmiset eivät ymmärrä sitä psykologista peliä sen tekniikan takana vaikka se selitettäisiin heille - asiassa kun on muutama puoli jotka voivat tuntua monimutkaisilta ellei pohjatietoja asiasta ole. Mutta huijatuksi joutuminen ei ole asiakkaan älykkyydestä kiinni vaan pelkästään siitä onko ne huijaustekniikat asiakkaan tiedossa ja haluaako hän niitä edes tietää.

Sinä et varmaan halua niitä edes oppia ymmärtämään, koska sellainen tarkoittaisi sitä että sinun maailmankuvasi muuttuisi jopa radikaalisti. Sinä sanot että ennen et uskonutk, mutta jos et uskonut, miksi päädyit tekemisiin selvänäkijän kanssa ja vielä niin että nyt uskot? Minä olen siitä satavarma että sinä olet halunnut uskoa aikaisemminkin, koska et sinä mitään henkistä herätystä siitä sessiosta ole saanut. Se selvänäkijän sessio vain tuki sinun epäilyksiäsi ja nyt sinä sitten uskot.

Sinä et halua oppia ymmärtämään näitä huijarien tekniikoita koska tilanne olisi silloin vähän samanlainen kuin horoskooppeihin uskovalle. Jos horoskooppeihin uskovalle sanottaisiin että sinä et olekaan Leijona vaan oletkin Rapu ja sitten sanottaisiin ettei horoskooppeja ole olemassakaan, hänen käsityksensä itsestään Leijonana murentuisi koska hän joutuisi miettimään itselleen uutta identiteettiä Rapuna ja joutuisi lopulta kokonaan unohtamaan entisen identiteettinsä ja kehittämään itselleen uuden. Sinä et saata edes käsittää millaiselta tuo voi tuntua ensialkuun. Vaikka useat teistä sanovat olevansa avomielisiä ja ymmärtäväisiä, tuo on sellainen asia mitä teistä 99% ei lainkaan osaa edes ajatella. Tuollainen merkin vaihdos tai uskon loppuminen tarkoittaa pahaa sielullista tyhjyyttä ja sellainen voi sekoittaa jopa pään. Sen vuoksi minä en teidän uskoanne epäile lainkaan ja minä en sitä usko kun te sanotte että "ennen en uskonut, nyt uskon".

Enkä minä ole tässä sinun älykkyyttäsi tai osaamistasi epäillyt, vaan sanoin suoraan että huijatuksi joutuminen on kiinni pelkästään siitä tietääkö nuo huijaritekniikat ja että osaako niiltä sitten suojautua. Huijatuksi joutuvat niin raketti-insinöörit kuin Einsteinitkin.

Eikä siinä ole kyse edes uskosta. Vaikka sinä sanot ettet uskonut ennen, se ei tarkoita sitä etteikö selvänäkijä osaisi huijata sinua. Nimenomaan - Nythän sinä sanot että nyt uskot.

Jos sinä olisit ennen selvänäkijän tapaamista tiennyt ne tekniikat joita he käyttävät asiakkaisiin, sinä olisit satavarmasti ymmärtänyt sen millätavoin hän sinua yrittää harhautella.

Mietihän tätä - Minkä vuoksi kaikissa näytöksissä joissa taikurit toteuttavat esimerkiksi tarot luennan tai selvänäkö session tai ennustussession, jollekin yleisössä olleelle, "asiakas" uskoo todellakin sen mitä taikuri on hänelle selittänyt ja sanoo että ne hänen sanomisensa pitävät 100% paikkansa?

Nuo näytökset ovat ihan samanlaisia kuin ne sessiot joita "oikeat selvänäkijät" pitävät kammioissaan. Erona on vain se, että taikurit eivät väitä omaavansa mitään yliluonnollisia kykyjä tai kanavaa.

Jos kerran pelkän tekniikan tulos on asiakkaan osalta täysin samanalinen, minkä vuoksi nämä silmänkääntäjät olisivat jotenkin erilaisia kuin "oikeat selvänäkijät"?

Missä on se todiste että nämä "oikeat selvänäkijät" käyttäisivät yliluonnollisia voimia, kun taikurit saavat täsmälleen saman aikaiseksi pelkällä tekniikalla jota he eivät väitä yliluonnolliseksi?

• mä olen ihan otettu
        sinun perustelusi kirjoitti:

voittivat minun perusteluni.

Kun kerran sinä olet saanut selvänäkijän kertomaan sinulle tulevaisuutesi, minun tietoni eivät tietenkään voi pitää paikkaansa... Masennuin ja nyt hävettää että olin niin väärässä.

Kiitos ettet ymmärtänyt lainkaan mistä tuossa on kyse, se vain todistaa sen puolesta että huijarit osaavat! Jos se sinun selvänäkijäsi ei olisi osunut oikeaan, täällä ei olisi lainkaan sinunkaltaisiasi ihmisiä puolustamassa heitä! Onko se niin vaikea käsittää?

Sanoinko missään että olisi olemassa pelkästään huonoja huijareita? Jos maailmassa olisi pelkästään huonoja huijareita, ei olisi tällaisia keskusteluja!

Sinun selvänäkijäsi on niitä hyviä huijareita jotka eivät jää kiinni verekseltään ja varsinkaan silloin jos sinä et tiedä millaisia tekniikoita hän käyttää sinun puijaamiseksi. Sinä tosiaan ajattelet että hän todellakin näki sinulle jotain, en minä sinun uskoasi tässä epäile. Taitojensa vuoksi nämä huijarit ovat edelleenkin niin suosittuja.

Jotkut ihmiset eivät ymmärrä sitä psykologista peliä sen tekniikan takana vaikka se selitettäisiin heille - asiassa kun on muutama puoli jotka voivat tuntua monimutkaisilta ellei pohjatietoja asiasta ole. Mutta huijatuksi joutuminen ei ole asiakkaan älykkyydestä kiinni vaan pelkästään siitä onko ne huijaustekniikat asiakkaan tiedossa ja haluaako hän niitä edes tietää.

Sinä et varmaan halua niitä edes oppia ymmärtämään, koska sellainen tarkoittaisi sitä että sinun maailmankuvasi muuttuisi jopa radikaalisti. Sinä sanot että ennen et uskonutk, mutta jos et uskonut, miksi päädyit tekemisiin selvänäkijän kanssa ja vielä niin että nyt uskot? Minä olen siitä satavarma että sinä olet halunnut uskoa aikaisemminkin, koska et sinä mitään henkistä herätystä siitä sessiosta ole saanut. Se selvänäkijän sessio vain tuki sinun epäilyksiäsi ja nyt sinä sitten uskot.

Sinä et halua oppia ymmärtämään näitä huijarien tekniikoita koska tilanne olisi silloin vähän samanlainen kuin horoskooppeihin uskovalle. Jos horoskooppeihin uskovalle sanottaisiin että sinä et olekaan Leijona vaan oletkin Rapu ja sitten sanottaisiin ettei horoskooppeja ole olemassakaan, hänen käsityksensä itsestään Leijonana murentuisi koska hän joutuisi miettimään itselleen uutta identiteettiä Rapuna ja joutuisi lopulta kokonaan unohtamaan entisen identiteettinsä ja kehittämään itselleen uuden. Sinä et saata edes käsittää millaiselta tuo voi tuntua ensialkuun. Vaikka useat teistä sanovat olevansa avomielisiä ja ymmärtäväisiä, tuo on sellainen asia mitä teistä 99% ei lainkaan osaa edes ajatella. Tuollainen merkin vaihdos tai uskon loppuminen tarkoittaa pahaa sielullista tyhjyyttä ja sellainen voi sekoittaa jopa pään. Sen vuoksi minä en teidän uskoanne epäile lainkaan ja minä en sitä usko kun te sanotte että "ennen en uskonut, nyt uskon".

Enkä minä ole tässä sinun älykkyyttäsi tai osaamistasi epäillyt, vaan sanoin suoraan että huijatuksi joutuminen on kiinni pelkästään siitä tietääkö nuo huijaritekniikat ja että osaako niiltä sitten suojautua. Huijatuksi joutuvat niin raketti-insinöörit kuin Einsteinitkin.

Eikä siinä ole kyse edes uskosta. Vaikka sinä sanot ettet uskonut ennen, se ei tarkoita sitä etteikö selvänäkijä osaisi huijata sinua. Nimenomaan - Nythän sinä sanot että nyt uskot.

Jos sinä olisit ennen selvänäkijän tapaamista tiennyt ne tekniikat joita he käyttävät asiakkaisiin, sinä olisit satavarmasti ymmärtänyt sen millätavoin hän sinua yrittää harhautella.

Mietihän tätä - Minkä vuoksi kaikissa näytöksissä joissa taikurit toteuttavat esimerkiksi tarot luennan tai selvänäkö session tai ennustussession, jollekin yleisössä olleelle, "asiakas" uskoo todellakin sen mitä taikuri on hänelle selittänyt ja sanoo että ne hänen sanomisensa pitävät 100% paikkansa?

Nuo näytökset ovat ihan samanlaisia kuin ne sessiot joita "oikeat selvänäkijät" pitävät kammioissaan. Erona on vain se, että taikurit eivät väitä omaavansa mitään yliluonnollisia kykyjä tai kanavaa.

Jos kerran pelkän tekniikan tulos on asiakkaan osalta täysin samanalinen, minkä vuoksi nämä silmänkääntäjät olisivat jotenkin erilaisia kuin "oikeat selvänäkijät"?

Missä on se todiste että nämä "oikeat selvänäkijät" käyttäisivät yliluonnollisia voimia, kun taikurit saavat täsmälleen saman aikaiseksi pelkällä tekniikalla jota he eivät väitä yliluonnolliseksi?

Niin paljon jaksoit kirjoittaa vastaukseksesi minulle!

Ei, olet väärässä, en missään vaiheessa sanonut, ettei huijareita olisi. On kyllä! Ja paljon onkin, törmännyt olen moneenkin ja hyvät naurut kyllä itselleni saanut, kun olen miettinyt niitä juttuja :-D

MINUN SELVÄNÄKIJÄ (niinkuin sanot hänen olevan) on siis osaava, juu, kyllä on. Hänen ei tarvinnut lypsää tietoja, kierrellä kaarrella, antaa puolittaisia vastauksia. Oikeastaan hän vain kertoi ja minä kuuntelin. Varauksella aikoinaan hänet tapasin ja oikeassa oli. Ja ei, en ole lähtenyt elämään elämääni niinkuin hän sanoo. Sellaista paskaa ei kukaan halua läpi käydä.

Mietippä itse kirjoitustasi (hyökkäys on paras puolustus), miksi niin kova tarve puolustaa omaa kantaa? Vai oletko kenties samanlainen kuin minä? Sinulla on mielipide ja pysyt siinä. Hyvä niin!

Mutta vielä tarkennukseksi: Väität minun teilanneen mielipiteesi (omaani absoluuttisena totuutena pitäen) niin lueppa uudelleen. Niin en tehnyt. Sanoin vain, että oikeitakin on... Ja huijaaminen tulee sinä rinnalla koko ajan yleistyvänä sivuilmiönä.

• äippä
        mä olen ihan otettu kirjoitti:

Niin paljon jaksoit kirjoittaa vastaukseksesi minulle!

Ei, olet väärässä, en missään vaiheessa sanonut, ettei huijareita olisi. On kyllä! Ja paljon onkin, törmännyt olen moneenkin ja hyvät naurut kyllä itselleni saanut, kun olen miettinyt niitä juttuja :-D

MINUN SELVÄNÄKIJÄ (niinkuin sanot hänen olevan) on siis osaava, juu, kyllä on. Hänen ei tarvinnut lypsää tietoja, kierrellä kaarrella, antaa puolittaisia vastauksia. Oikeastaan hän vain kertoi ja minä kuuntelin. Varauksella aikoinaan hänet tapasin ja oikeassa oli. Ja ei, en ole lähtenyt elämään elämääni niinkuin hän sanoo. Sellaista paskaa ei kukaan halua läpi käydä.

Mietippä itse kirjoitustasi (hyökkäys on paras puolustus), miksi niin kova tarve puolustaa omaa kantaa? Vai oletko kenties samanlainen kuin minä? Sinulla on mielipide ja pysyt siinä. Hyvä niin!

Mutta vielä tarkennukseksi: Väität minun teilanneen mielipiteesi (omaani absoluuttisena totuutena pitäen) niin lueppa uudelleen. Niin en tehnyt. Sanoin vain, että oikeitakin on... Ja huijaaminen tulee sinä rinnalla koko ajan yleistyvänä sivuilmiönä.

Hei sinulle! Onneksi sinä et tyrmää asioita heti suoralta kädeltä kuten tuo edellinen kirjoittaja.
        Kirjoitin tuon avaus kertomuksen ja täytyy vielä tähdentää,jos hänelle ei mennyt perille se, että
        kanavoija EI katso palloon, ei ennusta korteista-eikä kysele,vaan hänelle tulevat ne viestit ja hän kirjoittaa ne ylös. Ei tule ennustuksia tulevasta,eikä menneestä,vaan olevasta ja ohjausta tulevaan.Minulla on myös jonkinlainen "kyky",kun saan ottaa vastaan tunteita ja tuntemuksia.Nämä on koettu henkilökohtaisesti ja kukaan EI niitä pois pysty viemään.
        Todistajiakin on tapahtumille,jotka ovat tapahtuneet. Silloin ihminen on pieni ja avuton,mutta samalla kiitollinen. Se on se Suuri voima,jota emme näe,vaan voimme tuntea.
        Siis kanavoija EI minulle katso palloon eikä kortteihin,eikä kysele. Hän ottaa vain vastaan mitä hänelle viestitetään!
        Sinä varmaan ymmärrät-luulen niin.

• nyt vielä kerran
        äippä kirjoitti:

Hei sinulle! Onneksi sinä et tyrmää asioita heti suoralta kädeltä kuten tuo edellinen kirjoittaja.
        Kirjoitin tuon avaus kertomuksen ja täytyy vielä tähdentää,jos hänelle ei mennyt perille se, että
        kanavoija EI katso palloon, ei ennusta korteista-eikä kysele,vaan hänelle tulevat ne viestit ja hän kirjoittaa ne ylös. Ei tule ennustuksia tulevasta,eikä menneestä,vaan olevasta ja ohjausta tulevaan.Minulla on myös jonkinlainen "kyky",kun saan ottaa vastaan tunteita ja tuntemuksia.Nämä on koettu henkilökohtaisesti ja kukaan EI niitä pois pysty viemään.
        Todistajiakin on tapahtumille,jotka ovat tapahtuneet. Silloin ihminen on pieni ja avuton,mutta samalla kiitollinen. Se on se Suuri voima,jota emme näe,vaan voimme tuntea.
        Siis kanavoija EI minulle katso palloon eikä kortteihin,eikä kysele. Hän ottaa vain vastaan mitä hänelle viestitetään!

Minä en sanonutkaan sitä että kanavoija katsoisi palloon tai lukisi korteista.

Niitä käyttävät ennustajat ja tarottien käyttäjät. Mutta yhtäkaikki, samaan kastiin menevät.

Kun sinä sanot että sinä saat tuntemuksia erilaisista asioista, väitätkö toisaalta että minä, tai joku muu skeptisesti näihin asioihin suhtautuva ei saisi koskaan samanlaisia tuntemuksia?

Minä en ole myöskään ottamassa sinulta näitä tuntemuksia pois tai edes väittämässä että kuvittelet niitä, tai että keksit niitä. Minä tiedän että saat niitä ihan yhtä varmasti kuin jokainen meistä niitä saa.

Minä sen sijaan kerroin että nämä kanavoijat, näkijät, korteista lukijat jne jne. ei ole mitään oikeita voimia hallinneet kun niitä on testattu näkijöiden tietämättä. Jostain kumman syystä heidän "voimansa" ei pelkästään katoa, vaan ne hyvin usein paljastuvat myös pelkiksi silmänkääntötempuiksi johon on yhdistetty hieman psykologista peliä ja manipulaatiota!

Kanavoijat jotka kikkailevat muka jonkun henkimaailmaoppaan kanavana (kirjoittavat viestit paperille tms.) ovat pelkkiä taikatemppujen tekijöitä jotka käyttävät noita cold reading tekniikoita hyväkseen. He ovat kieltämättä erittäin taitavia ja taikatemppuina ne ovat erittäin viihdyttäviä, mutta kun jotkut näistä huijareista uskottelevat omaavansa ihan oikeasti mystisiä voimia ja tarjoavat palvelujaan, tietysti ainoastaan maksua vastaan, sellaisille henkilöille jotka jollakin tapaa kamppailevat ongelmien keskellä.

Kanavoija joka aloittaa sessionsa asiakkaansa kanssa ei ota yhteyttä mihinkään yliluonnolliseen tai saa yhteyttä asiakkaan kuolleeseen sukulaiseen vaan aloittaa psykologisen pelin jonka joitakin tekniikoita tuossa aiemmin luettelin. Minä en viitsi alkaa tähän niitä kaikkia tekniikoita luettelemaan, koska ne eivät ole mitään ranskalaisin viivoin kirjattuja asioita vaan vaativat aika pitkiä esimerkkejä siitä kuinka niitä käytetään että ne olisivat tehokkaita. Niiden mestarilliseen käyttämiseen tarvitaan vuosien harjoittelu, mutta vaikeita ne eivät ole oppia. Niitä ihan samanlaisia temppuja ja psykologisia kikkoja käytetään ennustajien ja selvänäkijöiden tai kanavoijien keskuudessa ihan joka puolella maailmaa jokaisessa kulttuurissa!

Jos haluat, voit toki kertoa jonkun sellaisen tapauksen jolla on ollut myös todistajia ja joka on tapahtunut sinulle itsellesi, haluaisin sellaisen tapauksen kyllä kuulla ihan mielenkiinnosta. Tietenkin toivon että kertoisit tapauksen mahdollisimman tarkasti joka näkökulmasta.

• se vaan on
        äippä kirjoitti:

Muttei kaikki (eikä tarvitsekkaan) sitä osaa todeksi uskoa.

Jokainen meistä elää uskoen ja luottaen. Toiset näihin henkisiin asioihin toiset johonkin muuhun.

Mutta uuttahan nämä taidot ei ole, kykyjä omaavia ihmisisä on ollut aina ja tulee olemaan. Mutta niin ikävää kuin se onkin, tosiaan, löytyy suuri joukko vaan rahastajia.

Minulle tapahtumat tulivat eteen noin 5 vuotta sen jälkeen, kun olin selvänäkijällä ensimmäisetä kertaa käynyt. Onneksi laitoin ylös, mitä hän kertoili. Tosin siellä oli mukana asioita joita en halunnut kohdata, mutta niinpä ne vaan tulivat eteen. Mutta elämä se jatkuu.

Nämä kykyjä omaavat ihmset, mielestäni he ovat auttamassa meitä, eivät tietenkään ohjailemassa kenekään elämää. Itse pitää se tehdä.

Toinen kirjottaja tässä ketjussa, et siis sinä, kyseli miksi ylipäätänsä lähdin selvänäkijälle käymään, jollen alkujaan uskonut koko touhuun. Ystäväni innoittamana ja hänen kaverikseen. En edes aikonut muuta, kuin odottaan ystävääni, jotta hän saa sen mitä meni hakemaan. Mutta niin se uteliaisuus nosti päätään ;-)

Hyvää jatkoa sinulle!

• äippä
        se vaan on kirjoitti:

Muttei kaikki (eikä tarvitsekkaan) sitä osaa todeksi uskoa.

Jokainen meistä elää uskoen ja luottaen. Toiset näihin henkisiin asioihin toiset johonkin muuhun.

Mutta uuttahan nämä taidot ei ole, kykyjä omaavia ihmisisä on ollut aina ja tulee olemaan. Mutta niin ikävää kuin se onkin, tosiaan, löytyy suuri joukko vaan rahastajia.

Minulle tapahtumat tulivat eteen noin 5 vuotta sen jälkeen, kun olin selvänäkijällä ensimmäisetä kertaa käynyt. Onneksi laitoin ylös, mitä hän kertoili. Tosin siellä oli mukana asioita joita en halunnut kohdata, mutta niinpä ne vaan tulivat eteen. Mutta elämä se jatkuu.

Nämä kykyjä omaavat ihmset, mielestäni he ovat auttamassa meitä, eivät tietenkään ohjailemassa kenekään elämää. Itse pitää se tehdä.

Toinen kirjottaja tässä ketjussa, et siis sinä, kyseli miksi ylipäätänsä lähdin selvänäkijälle käymään, jollen alkujaan uskonut koko touhuun. Ystäväni innoittamana ja hänen kaverikseen. En edes aikonut muuta, kuin odottaan ystävääni, jotta hän saa sen mitä meni hakemaan. Mutta niin se uteliaisuus nosti päätään ;-)

Hyvää jatkoa sinulle!

Hei sinulle ja hyvää jatkoa sinullekkin. Minä olen nyt tullut siihen tulokseen,että enpä rupea kokemuksiani tällä palstalla kertoilemaan,kuten tuo eräs pyysi. Olkoon hän omissa ajatuksissaan,me omissamme.Tuo aihe on sen verran Pyhä,ettei kannata sen enempää kantaa ottaa.Minä olen tavallinen äiti ja vaimo-normaali perhe-elämä riitoineen ja vaikeuksineen,mutta silti kaikki on hyvin.Luulenpa,että hän vain kirjoittelee huvikseen ja tietämättömänä- tai sitten hän todella haluaa tietää,mutta piiloutuu tuon hyökkäävän luonteensa taakse. Hän ei ole löytänyt vielä itseään. Hänellä on niinsanotusti "haku päällä" tätä elämää ja olevaa ja toivottavasti hän löytää oman tiensä.Hän on epävarma ja etsivä.
        Mutta toivotan sinulle hyvää elämänjatkoa ja kirjoitellaan.... se on mukavaa,kun saa jakaa ajatuksiaan. Näistä löytää monikin ajatuksia itselleen ja jää miettimään. Toivon kaikille hyvää! T. Äippä

• äippä
        nyt vielä kerran kirjoitti:

Minä en sanonutkaan sitä että kanavoija katsoisi palloon tai lukisi korteista.

Niitä käyttävät ennustajat ja tarottien käyttäjät. Mutta yhtäkaikki, samaan kastiin menevät.

Kun sinä sanot että sinä saat tuntemuksia erilaisista asioista, väitätkö toisaalta että minä, tai joku muu skeptisesti näihin asioihin suhtautuva ei saisi koskaan samanlaisia tuntemuksia?

Minä en ole myöskään ottamassa sinulta näitä tuntemuksia pois tai edes väittämässä että kuvittelet niitä, tai että keksit niitä. Minä tiedän että saat niitä ihan yhtä varmasti kuin jokainen meistä niitä saa.

Minä sen sijaan kerroin että nämä kanavoijat, näkijät, korteista lukijat jne jne. ei ole mitään oikeita voimia hallinneet kun niitä on testattu näkijöiden tietämättä. Jostain kumman syystä heidän "voimansa" ei pelkästään katoa, vaan ne hyvin usein paljastuvat myös pelkiksi silmänkääntötempuiksi johon on yhdistetty hieman psykologista peliä ja manipulaatiota!

Kanavoijat jotka kikkailevat muka jonkun henkimaailmaoppaan kanavana (kirjoittavat viestit paperille tms.) ovat pelkkiä taikatemppujen tekijöitä jotka käyttävät noita cold reading tekniikoita hyväkseen. He ovat kieltämättä erittäin taitavia ja taikatemppuina ne ovat erittäin viihdyttäviä, mutta kun jotkut näistä huijareista uskottelevat omaavansa ihan oikeasti mystisiä voimia ja tarjoavat palvelujaan, tietysti ainoastaan maksua vastaan, sellaisille henkilöille jotka jollakin tapaa kamppailevat ongelmien keskellä.

Kanavoija joka aloittaa sessionsa asiakkaansa kanssa ei ota yhteyttä mihinkään yliluonnolliseen tai saa yhteyttä asiakkaan kuolleeseen sukulaiseen vaan aloittaa psykologisen pelin jonka joitakin tekniikoita tuossa aiemmin luettelin. Minä en viitsi alkaa tähän niitä kaikkia tekniikoita luettelemaan, koska ne eivät ole mitään ranskalaisin viivoin kirjattuja asioita vaan vaativat aika pitkiä esimerkkejä siitä kuinka niitä käytetään että ne olisivat tehokkaita. Niiden mestarilliseen käyttämiseen tarvitaan vuosien harjoittelu, mutta vaikeita ne eivät ole oppia. Niitä ihan samanlaisia temppuja ja psykologisia kikkoja käytetään ennustajien ja selvänäkijöiden tai kanavoijien keskuudessa ihan joka puolella maailmaa jokaisessa kulttuurissa!

Jos haluat, voit toki kertoa jonkun sellaisen tapauksen jolla on ollut myös todistajia ja joka on tapahtunut sinulle itsellesi, haluaisin sellaisen tapauksen kyllä kuulla ihan mielenkiinnosta. Tietenkin toivon että kertoisit tapauksen mahdollisimman tarkasti joka näkökulmasta.

Sinä et ilmeisesti vieläkään ymmärtänyt!
        Puhut siihen malliin,että ollaan silmätysten asianomaisen kanssa ja hän pystyy lukemaan sinua kuin avointa kirjaa. Viimeisen kerran sanon sinulle, että ota asia niin ja ymmärrä, että EN ole tavannut kanavoijaa ja me Emme tunne toisiamme!!!!
        Siis ei mitään .Meillä on 300 km väliä ja en ole ollut häneen mitenkään yhteydessä muuten kuin pyytäen postitse luennan! Älä siis tyrkytä tuota samaa,että ihmisestä luetaan kuin avointa kirjaa. Se on mahdotonta näin,kuinka minulle on käynyt. Hyväksy jokin tosiasia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      41
      1456
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1365
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      303
      1299
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1125
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1081
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1048
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1029
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      888
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe