Nyt kun on vietetty Joulua ja Uutta Vuotta, tulvii sähköpostiin kaikenlaisia onnittelukortteja. Avasin kerran yhden onnittelukortin, jonka jälkeen tietokoneeni sekosi täysin. Jouduin tekemään System Restoren edelliseen päivään, ennen kuin sain koneeni toimimaan asiallisesti.
Sain kerran tarjouksen Canadian Pharmasyltä, että he maksavat minulle, jos toimitan edelleen heidän mainoksiaan. He toimittaisivat minulle joka päivä tuhansia sähköpostiosoitteita, joihin minun tulisi lähettää heidän mainoksiaan. Moni on näköjään tarttunut tarjoukseen, koska kullinkasvatusilmoituksia tulee kaikkialta, viimeiksi eniten Saksasta.
Eikö mikään instanssi maailmassa pysty puuttumaan tällaiseen tÖrkeään kampanjaan.?
VAROITUS !!!
Onnittelukortit vaarallisia
2
807
Vastaukset
- zxcvbnm
Ihmisillä on pakonomainen halu tulla huijatuksi.He haluavat välttämättä lahjoittaa rahansa nettihuijareille. Sitä on vaikeaa estää.
Roskapostitus loppuu heti kun ihmiset tulevat järkiinsä ja lopettavat rahan syytämisen nettihuijareille. Järjen lisääntymisestä ei kylläkään näytä olevan viitteitä. - ihmeen
roskaa? Opetelkaa käyttämään koneitanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189