Ei voi mitään. Tapasin juuri elämäni naisen ja sanoin et rakastan häntä. Hän ei ollu moksiskaan ja sanoi et kyllä nähdään. Jotenkin en oikein luota häneen, ku hän vielä lähdössä toiselle puolelle mualimaa, eikä hän varmaankaan muista siellä minua. En luota ihmisiin ja tulen varmaankin pettämään häntä, koska en luota ihmisiin ja heidän lupauksiin.Olen rapu ja inhimillinen olento. Kaipaan häntä, mutta en saa vastakaikua, vain pelkkiä lupauksia. Haluaisin elää tunteessa ja rakastaa kerrankin oikein tunteella, mutta kun se ei oikein onnistu. Olen rapumies ja haluaisin rakastua oikeasti, mutta kaikki lupaukset tuntuvat niin teennäisiltä.....
Ei voi mittään
2
551
Vastaukset
- muaeijymäytetä
Muistathan sitten kun hän lämpenee sinuun täysillä, ettet menetä omaa kiinnostustasi ja jymäytä häntä.
Näin käy monelle ravulle. Niin kauan ollaan rakastuneita ja räydytään tunteissa kun toinen on vielä empimässä. Kun sitten toinen osapuoli uskaltaa ottaa rohkean askelen, rapu perääntyy. Kohde on saavutettu ja liian helppo.- rokkipapu
Paljon asiaa lyhyessä viestissä. Itse olen rapu nainen, ja juuri noin tehnyt. Välitin ja paljon, mutta kun mies oli viimein "omani", eipä enää kiinnostanutkaan. Mutta. Tapasin miehen jossa olikin haasteita enemmän, jokaiselle päivälle. Tunteeni ovat niin voimakkaita, viimein, että pakahdun. Kohde on saavutettu, mutta nyt loppuiäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184231Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421881- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91274Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691