Meitsiä äiti syötti maidolla maan tapaan ja murkkuna olinkin sitten ihan
ruvilla ...jalat, kädet, pers...
meni monta vuotta - sitten tulehtuivat kasvot ja lopuksi olinkin hermot
riekaleina voide - ja pilleriteollisuuden lypsylehmänä ; D
kunnes allergiasairaalan vanhempi lääkärirouva sanoi, että pillerit ja
voiteet pois - oliiviöljyä suihkuun mukaan ja
MAITO TIETYSTI POIS !
Nyt on joka paikka sileänä kuin vauvan pylly - ja paino kymmenen kiloa
keveämpi . Mutta pari vuotta paranemiseen meni - niin koville otti
kropan päästää irti myrkyistä.
Maito pois - allergia hävisi
Rea S
2
541
Vastaukset
- rupinen
Kärsitkö sinä siis atopiasta?Minä olen siitä kärsinyt jo 23 vuotta(olen 24). Minä otin viestistäsi vaarin, ja rupesin maito lakkoon tänään. Katsotaan miten sa vaikuttaa minuun. Toisaalta minulla ei ole todettu maito allergiaa, mutta katsotaan.Huomenna käyn ostamassa oliiviöljyä. Miten sinulla on vaikuttanut öljy ihoon.
Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tämä ainainen raapiminen, antibioottien syönti ja rasvaaminen. - Taikkuli vaan vielä
Hedelmiä ja kasviksia ruokavalioon lisää että kuitua tulee. Proteiinin saanti pitää turvata myös. Kalsium D vaikka pillereinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648