Meitsiä äiti syötti maidolla maan tapaan ja murkkuna olinkin sitten ihan
ruvilla ...jalat, kädet, pers...
meni monta vuotta - sitten tulehtuivat kasvot ja lopuksi olinkin hermot
riekaleina voide - ja pilleriteollisuuden lypsylehmänä ; D
kunnes allergiasairaalan vanhempi lääkärirouva sanoi, että pillerit ja
voiteet pois - oliiviöljyä suihkuun mukaan ja
MAITO TIETYSTI POIS !
Nyt on joka paikka sileänä kuin vauvan pylly - ja paino kymmenen kiloa
keveämpi . Mutta pari vuotta paranemiseen meni - niin koville otti
kropan päästää irti myrkyistä.
Maito pois - allergia hävisi
Rea S
2
511
Vastaukset
- rupinen
Kärsitkö sinä siis atopiasta?Minä olen siitä kärsinyt jo 23 vuotta(olen 24). Minä otin viestistäsi vaarin, ja rupesin maito lakkoon tänään. Katsotaan miten sa vaikuttaa minuun. Toisaalta minulla ei ole todettu maito allergiaa, mutta katsotaan.Huomenna käyn ostamassa oliiviöljyä. Miten sinulla on vaikuttanut öljy ihoon.
Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tämä ainainen raapiminen, antibioottien syönti ja rasvaaminen. - Taikkuli vaan vielä
Hedelmiä ja kasviksia ruokavalioon lisää että kuitua tulee. Proteiinin saanti pitää turvata myös. Kalsium D vaikka pillereinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112