merivesialtaat

Lados

PdlC:ssa, onkohan lokakuussa minkäasteista vesi??? eli tarkeneeko uida=)

25

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mats

      Hyvin tarkenee. Melkeinpä joka talvi tammi-helmikuussa tulee uitua Gruzin altaissa ja mielestäni vesi on aivan tarpeeksi lämmintä. Lämpötila on sama kuin pohjois-Suomen järvissä kesällä eli 15-18 C-astetta, joka on mielestäni ihanteellinen veden lämpötila uimiselle.
      HUOM! Tämä on minun mielipide, joku toinen saattaa olla asiassa eri mieltä, mutta ei tästä riitaa kannata nostattaa.

      • komusta tuostakin

        riitelee sillä on jo selvää kuka PTG menee ei pelkää kylmää eikä sadetta. Ylivoimaisesti Kanarian viilein ja epävarmin paikka harrastaa lomaa ja jos olet aikonut ottaa aurinkoa ja uida niin valitse toinen paikka tuon "avantouimareiden" suosikin sillä jos tykkää uida 15C vedessä niin on sellainen "mummo".


      • ookke kara
        komusta tuostakin kirjoitti:

        riitelee sillä on jo selvää kuka PTG menee ei pelkää kylmää eikä sadetta. Ylivoimaisesti Kanarian viilein ja epävarmin paikka harrastaa lomaa ja jos olet aikonut ottaa aurinkoa ja uida niin valitse toinen paikka tuon "avantouimareiden" suosikin sillä jos tykkää uida 15C vedessä niin on sellainen "mummo".

        Merivesialtaiden veden lämpötila lokakuussa on noin 20 astetta plussaa, ja tuolle avantouimarille sanoisin, että sama meri on kaikkien kanarian kohteiden ympärillä. Lokakuussa Puerton päivälämpötilat ovat noin 25-30 plussaa, että kyllä tarkenee, paitsi tämä edellinen henkilö joka ilmeisesti asuu täällä kotimaassa valmiiksi lämmitetyssä saunassa, tai sitten hän on tuolla helvetissä apulämmittäjänä. Suomen kesässä ei tuollainen olento tarkene.


      • "hiper dino"
        ookke kara kirjoitti:

        Merivesialtaiden veden lämpötila lokakuussa on noin 20 astetta plussaa, ja tuolle avantouimarille sanoisin, että sama meri on kaikkien kanarian kohteiden ympärillä. Lokakuussa Puerton päivälämpötilat ovat noin 25-30 plussaa, että kyllä tarkenee, paitsi tämä edellinen henkilö joka ilmeisesti asuu täällä kotimaassa valmiiksi lämmitetyssä saunassa, tai sitten hän on tuolla helvetissä apulämmittäjänä. Suomen kesässä ei tuollainen olento tarkene.

        Ookke on oikeassa, sen tietää jokainen joka on ollut. Me on oltu kolmena talvena peräkkäin tammi-helmikuun lopun välillä ja aina on nahka palanut reissulla, tosin puolipilvistäkin on ollut, mikä ei siihen vuorenaikaan mitenkään haittaa. En tiiä mitenkä jonkun pitää kaiken aikaa mollata paikkaa, me ainakin ollaan taasen sinne lähdössä.


      • juuri ollut
        "hiper dino" kirjoitti:

        Ookke on oikeassa, sen tietää jokainen joka on ollut. Me on oltu kolmena talvena peräkkäin tammi-helmikuun lopun välillä ja aina on nahka palanut reissulla, tosin puolipilvistäkin on ollut, mikä ei siihen vuorenaikaan mitenkään haittaa. En tiiä mitenkä jonkun pitää kaiken aikaa mollata paikkaa, me ainakin ollaan taasen sinne lähdössä.

        Lähemmäs 30 astetta ja ylikin olivat puerto de la cruzin lämpötilat viime lokakuun puolessa välissä. Merivesialtailla ei käyty, mutta hotellin uima-altaan vesi oli kyllä lämmintä. Ei muuta kuin hyvää matkaa, varmasti tarkenette :)


      • vai oli
        juuri ollut kirjoitti:

        Lähemmäs 30 astetta ja ylikin olivat puerto de la cruzin lämpötilat viime lokakuun puolessa välissä. Merivesialtailla ei käyty, mutta hotellin uima-altaan vesi oli kyllä lämmintä. Ei muuta kuin hyvää matkaa, varmasti tarkenette :)

        ja oli oikein uima-altaan vesi sopivan lämmintä?


      • takuujuttu
        ookke kara kirjoitti:

        Merivesialtaiden veden lämpötila lokakuussa on noin 20 astetta plussaa, ja tuolle avantouimarille sanoisin, että sama meri on kaikkien kanarian kohteiden ympärillä. Lokakuussa Puerton päivälämpötilat ovat noin 25-30 plussaa, että kyllä tarkenee, paitsi tämä edellinen henkilö joka ilmeisesti asuu täällä kotimaassa valmiiksi lämmitetyssä saunassa, tai sitten hän on tuolla helvetissä apulämmittäjänä. Suomen kesässä ei tuollainen olento tarkene.

        ja ko paikassa ei päästä koskaan 30C ja jos jotain muuta väität niin puhut sontaa. Kanarialla erittäin harvoin missään tuo 30C maakinen raja ylittyy, uskoo kuka uskoo mutta näin se on, ei edes heinäkuussa.
        Ookke Kara puhuu mitä sattuu ja esittää erikoisasinatuntijaa Suomesta käsin, outo tyyppi ja aina haukkumassa muita vapaassa Suomessa.


      • juuri ollut
        vai oli kirjoitti:

        ja oli oikein uima-altaan vesi sopivan lämmintä?

        käyppä joskus itsekkin kotisohvaa kauempana toteamassa ulkomaiden lämpötiloja...


      • juuri ollut
        takuujuttu kirjoitti:

        ja ko paikassa ei päästä koskaan 30C ja jos jotain muuta väität niin puhut sontaa. Kanarialla erittäin harvoin missään tuo 30C maakinen raja ylittyy, uskoo kuka uskoo mutta näin se on, ei edes heinäkuussa.
        Ookke Kara puhuu mitä sattuu ja esittää erikoisasinatuntijaa Suomesta käsin, outo tyyppi ja aina haukkumassa muita vapaassa Suomessa.

        että käyppä sinakin itse toteammassa lämpötilat niin ei tarvi täälä muitten puheita mollata. Miksi ihmeessä valehtelisimme???


      • palanneena
        juuri ollut kirjoitti:

        että käyppä sinakin itse toteammassa lämpötilat niin ei tarvi täälä muitten puheita mollata. Miksi ihmeessä valehtelisimme???

        voin kertoa etä olimme 1 kk ja vain 4 pv:nä satoi!!!!!!!!!!!!!!!!
        Lämpötila oli n 23-28 asteen välillä - siis joulukuussa!!!!!!!!!!!


      • ookke kara
        takuujuttu kirjoitti:

        ja ko paikassa ei päästä koskaan 30C ja jos jotain muuta väität niin puhut sontaa. Kanarialla erittäin harvoin missään tuo 30C maakinen raja ylittyy, uskoo kuka uskoo mutta näin se on, ei edes heinäkuussa.
        Ookke Kara puhuu mitä sattuu ja esittää erikoisasinatuntijaa Suomesta käsin, outo tyyppi ja aina haukkumassa muita vapaassa Suomessa.

        Kirjoitan ainakin omalla nimimerkillä, ja sinut tuntee aina samasta skeidan puhumisesta yrität sitten kirjoitella milloin milläkin nimmarilla. Sairaus se on tuokin, Onko Puerto de la Cruz sanana liian vaikea sinulle lausuttavaksi, vai oletko pelkästään kateellinen kun et itse pääse sinne, jotakin sairasta tuollaisessa täytyy olla. Minä ainakin puhun jonkinlaisella kokemuksella ko. paikasta, sinä taas sen mukaan mitä kummin kaima on kertonut, maattuaan viikon kännissä puiston penkillä, sateessa. Niinkuin näät tänne voi pistää mitä vaan, kuten minä äsken, mene välillä rätköttämään muillekin sivustoille, pääsevät toisetkin nauttimaan sinun suuresta viisaudestasi, minäkin tunnen itseni kääpiöksi tuollaisen järjen jättiläisen rinnalla....rukoilkaamme...ole meille armias.


      • oke karanpa
        ookke kara kirjoitti:

        Kirjoitan ainakin omalla nimimerkillä, ja sinut tuntee aina samasta skeidan puhumisesta yrität sitten kirjoitella milloin milläkin nimmarilla. Sairaus se on tuokin, Onko Puerto de la Cruz sanana liian vaikea sinulle lausuttavaksi, vai oletko pelkästään kateellinen kun et itse pääse sinne, jotakin sairasta tuollaisessa täytyy olla. Minä ainakin puhun jonkinlaisella kokemuksella ko. paikasta, sinä taas sen mukaan mitä kummin kaima on kertonut, maattuaan viikon kännissä puiston penkillä, sateessa. Niinkuin näät tänne voi pistää mitä vaan, kuten minä äsken, mene välillä rätköttämään muillekin sivustoille, pääsevät toisetkin nauttimaan sinun suuresta viisaudestasi, minäkin tunnen itseni kääpiöksi tuollaisen järjen jättiläisen rinnalla....rukoilkaamme...ole meille armias.

        eli toisten mollaamisen mutta siihen se jääkin. Se että on keksitty nimimerkki ei tee kenestäkään ylijumalaa ja mitä helvetin väliä on onko nimimerkki vai ei? Se on 100% faktaa ettei joulukuussa ko paikassa ole likimainkaan 30 C helteitä...mitä ne olisi huhutikuussa kun ei ole silloinkaan? Paskan jauhaminen on monelle elämän tapa ja valheiden levitys.


      • väitän
        juuri ollut kirjoitti:

        käyppä joskus itsekkin kotisohvaa kauempana toteamassa ulkomaiden lämpötiloja...

        tarvitse mennä nykyään paikanpäälle sillä ihan netistä löytyy ja vielä semmoinen joka pitää paikkaansa eikä turistin mutu tuntuma. Se on ainakin varmaa ettei PDG ollut joulun aikaan likelläkään 30 C astetta varjossa.


      • pari päivää
        palanneena kirjoitti:

        voin kertoa etä olimme 1 kk ja vain 4 pv:nä satoi!!!!!!!!!!!!!!!!
        Lämpötila oli n 23-28 asteen välillä - siis joulukuussa!!!!!!!!!!!

        sillä olin 2 viikon matkalla samassa paikassa ja virallisesti paras lämpötila on 26.12. ja silloin oli 24,8 astetta. Alle 20 c oli monena päivänä ja satoi kahden viikon aikana 8 pv ja 12 yönä. Tiedän tämän siksi kun olen pitänyt päiväkirjaa kohta 38 vuotta, joka päivältä.
        Katsoin viimeiset 12 vuotta jotka olen Kanarialla ollut ettei yhtenäkään vuotena ole vielä yli 30 C ollut ja parina vuotena tuo 28 c on täyttynyt. Kylmintä oli v. 1996 ja silloin oli jouluaattona Las Palamasissa 16 C...että silleen se menee nämäkin tarinat.


      • utelias kyselee
        palanneena kirjoitti:

        voin kertoa etä olimme 1 kk ja vain 4 pv:nä satoi!!!!!!!!!!!!!!!!
        Lämpötila oli n 23-28 asteen välillä - siis joulukuussa!!!!!!!!!!!

        millä mittasit vai baarin mittaristako katsoit mitä epäilen?


      • juuri ollut
        väitän kirjoitti:

        tarvitse mennä nykyään paikanpäälle sillä ihan netistä löytyy ja vielä semmoinen joka pitää paikkaansa eikä turistin mutu tuntuma. Se on ainakin varmaa ettei PDG ollut joulun aikaan likelläkään 30 C astetta varjossa.

        kysy olikin lokakuun puolesta välistä ei joulukuusta....


      • ookke kara
        oke karanpa kirjoitti:

        eli toisten mollaamisen mutta siihen se jääkin. Se että on keksitty nimimerkki ei tee kenestäkään ylijumalaa ja mitä helvetin väliä on onko nimimerkki vai ei? Se on 100% faktaa ettei joulukuussa ko paikassa ole likimainkaan 30 C helteitä...mitä ne olisi huhutikuussa kun ei ole silloinkaan? Paskan jauhaminen on monelle elämän tapa ja valheiden levitys.

        Kyse oli LOKAKUUSTA. Vai pitääkö tavata, eikä sinua tarvii mollata, sinä teet sen ihan itse. Toivoisinkin että menisit seisoskelemaan jonnekin pellon laitaan, tulisi sekin lannoitettua. Enkä ole koskaan sanonut että tiedän kaiken, meistä ei kukaan ole sellainen. Jos joku kysyy sinulta Puerton lämpötiloja lokakuussa, niin pysy hiljaa kun et tiedä asiasta mitään, jos siellä on pirun kylmää, niin täytynee ottaa pilkkivehkeet mukaan, kysyisinkin sinulta, kun nuo asiat tiedät, että kannaattaako ottaa kaira mukaan, vai menisikö jää rikki ihan vaan kantapäällä. Neuvosta kiitollinen.


      • Palmito
        ookke kara kirjoitti:

        Kyse oli LOKAKUUSTA. Vai pitääkö tavata, eikä sinua tarvii mollata, sinä teet sen ihan itse. Toivoisinkin että menisit seisoskelemaan jonnekin pellon laitaan, tulisi sekin lannoitettua. Enkä ole koskaan sanonut että tiedän kaiken, meistä ei kukaan ole sellainen. Jos joku kysyy sinulta Puerton lämpötiloja lokakuussa, niin pysy hiljaa kun et tiedä asiasta mitään, jos siellä on pirun kylmää, niin täytynee ottaa pilkkivehkeet mukaan, kysyisinkin sinulta, kun nuo asiat tiedät, että kannaattaako ottaa kaira mukaan, vai menisikö jää rikki ihan vaan kantapäällä. Neuvosta kiitollinen.

        Alkaa jo hieman väsyttää tämä säätilakeskustelu. Mistä ihmeestä tulee tämä tarve väittää Kanariaa tai Puertoa kylmäksi ja sateiseksi.

        Mutta tuohon altaiden lämpötila-asiaa: ainakin minusta tuntui merivesi lämpimämmältä kuin merivesialtaitten vesi. Riippuu varmaa päivästä ja siitä miten aurinko on lämmittänyt altaita. Meren vesi pysyy tietenkin tasalämpöisempänä kuin pienten altaitten. Olin Puertossa joulukuussa, ja merivesu oli varmaankin, arvioni mukaan siis, noin 20 asteista.


    • Yks.Sepe

      Olen lomillani ollut Puertossa 10 kertaa ja vain kerran käynyt kyseisillä merivesialtailla.
      Tiedän kuitenkin että vesi niissä on puhdistettua merivettä jota käsittääkseni ei lämmitetä erikseen(korjatkaa jos olen väärässä).
      Veden lämpötila altaissa on siis suurin piirtein sama kuin Atlantin meriveden joka on talvella 18 - 19 ast.C ja kesällä 21 -22 ast.C.Hyvin olen talviaikoinakin rannoilla Playa Jardin ja Playa las Teresitas tarennut uida.

      • ookke kara

        Yks. Sepe on hyvä että joku pysyy asialinjalla, me tuon toisen pellen kanssa poikettiin "hieman" asiasta. Näin se kuitenkin on kuten sanoit.


    • Anonyymi

      Onko merivesi altaiden vesi lämmitettyä?

      • Anonyymi

        Lämpenee auringon paisteesta. Tosin siellä ei paista aurinko lähes koskaan. Mikset tulisi Inglesiin katsomaan poika rakkauden iloja.


    • Anonyymi

      Jo alkoi taas.

    • Anonyymi

      Sateiseen puertoon ei kannata mennä koskaan. Sateista ja kylmää koko ajan. Valitkaa Inglesin vehreä paratiisi jos haluatte aurinkoa ja rentoa menoa poika rakkauden merkeissä. Täällä mies löytää mies seuraa helposti eikä tarvitse peitellä aikeitaan millään tavalla. Tervetuloa gay maailman mekkaan Inglesiin.

    • Anonyymi

      Höpö juttuja pukkaa.
      Puerto Rico varmin aurinkopaikka, eikä ympärillä homot hypoyle...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe