Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Laihduttaminen

Milla...

Kertokaa mikä on nopein tapa laihduttaa ja millä saa nälän tunteen sitte pois jos lopettais syömisen melkein kokonaan?????

10

2646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä

      kannata hakea apua laihduttamiseen ! Jaellaan vaan sairaita vinkkejä, ja esimerkiksi se että minun vastaus kysymykseesi on: nautin näläntunteesta, ei sen tarvi mennä pois, koska sillon tiedän etten oo tunkenu itteeni täyteen ruokaa joka vaan lihottaa/ällöttää.

      Ole ystävällinen ja mene siis laihdutus palstalle! täällä keskustellaan sairaudesta ja sen oireista, laihdutuspalstalla taas "kuinka laihtua?"

      • Milla..

        Mä haluan laihduttaa just niin ku anorektikot. Laihdutus-palstalla ne puhuu siitä miten laihduttaa normaalisti, syö hyvin ja jättää vaan herkut pois, mutta mä en niin ainakaan laihduta.


      • Milla..
        Milla.. kirjoitti:

        Mä haluan laihduttaa just niin ku anorektikot. Laihdutus-palstalla ne puhuu siitä miten laihduttaa normaalisti, syö hyvin ja jättää vaan herkut pois, mutta mä en niin ainakaan laihduta.

        Jos mä joisin vaikka vettä enimmäkseen vaan ja söisin ehkä muutaman hedelmän niin kyllä sillä pärjää ja laihtuu nopeeta. Vai miten te laihdutte? Kai te jotain syötte? Muutenhan voi pyörtyä.


      • carmei
        Milla.. kirjoitti:

        Jos mä joisin vaikka vettä enimmäkseen vaan ja söisin ehkä muutaman hedelmän niin kyllä sillä pärjää ja laihtuu nopeeta. Vai miten te laihdutte? Kai te jotain syötte? Muutenhan voi pyörtyä.

        LAIHDUTTAJAT LAIHDUTUSPALSTOILLE!!!!!!
        anoreksia on sairaus ,EI LAIHDUTUSTAPA.
        Ajatelkaa vähän muitakin kuin itseänne , aika ikävää tulla käyttämään oikeasti sairaita ihmisiä hyväksi"miten laihduttaa", mun mielipide keksikää joku parempi


      • nyyyyyy
        carmei kirjoitti:

        LAIHDUTTAJAT LAIHDUTUSPALSTOILLE!!!!!!
        anoreksia on sairaus ,EI LAIHDUTUSTAPA.
        Ajatelkaa vähän muitakin kuin itseänne , aika ikävää tulla käyttämään oikeasti sairaita ihmisiä hyväksi"miten laihduttaa", mun mielipide keksikää joku parempi

        Oikeesti mitä porukkaa!! Jos haluu laihduttaa niinku anorektikot nii sillon pitää olla anorektikko. Ja sitä en suosittele. Täällä näköjään puhutaan hiustenlähdöstäkin kuin normaalista ja peruuttamattomasta asiasta, hankkikaa hoitoa!


    • anorektikko...

      Mä en tajuu miks ihmisten pitää ola nii ilkeitä!
      Ite olen anoreksiaa sairastanu 2 vuotta, laihduin 65 kilosta 43 kiloon. Oon viel hirveen läski!
      Jos haluat laihtua niin kuin anorektikot laihtuu, niin minä kerron sulle, saat ite päättää haluutko tätä vai et…
      Eli, mä syön päivässä n.300-500 kcal ja sunnuntaina paastoan. Teen joka ilta lihaskuntoo. Kun on aikaa, vietän sen lenkkeilyn parissa. Alkuvaiheessa kun sairastuin, pahimmillaan painoa lähti -2 kg viikossa, nyt se jumittaa tos 43 kilossa… Koulussa kun on ruokatunti, meen vessaan meikkaamaan, latain hiukset ja meen kijastoon lukee läksyjä (koulussamme on oma kirjatsto) ja joskus meen koulun lähellä sijatsevaan Alepaan ja ostan sielta jogurttia, semmosta juotavaa, 29kcal per desi. Kotona sanon aina et, söin ennen kun tulin, mulla on huono olo, syön myöhemmin, mul on nyt kauheesti läksyjä nii en ehi, otan ruuan ylös omaan huoneeseeni (sit heitän sen pois) tai kun ketään ei oo kotona, en syö tai joskus heitän ruokaa pois et näyttää silt, et oon syöny. Jos meidän perhe syö yhes ruokaa, mä syön hyvin vähän, otan ruokaa lautaselle, leikkaan sen pieniksi paloiksi, syön hitaaaaaasti, pureskelen kunnolla, juon paljon päälle, nousen pois pöydästä, kiitän ruuasta ja neem vessaan oksentaa.
      VIHAAN RUOKAA!
      Mä nautin nälän tunteesta!
      Rakastan laskea kaikki kalorit!
      Olen onnellinen ku saan oksentaa kaiken syömäni ruuan pois!
      Haluatko siis laihtua tällä tavalla? Onnee ja voimia! Muista juoda PALJON vettä.

      • Laihaksi taas...

        Toi 500kal/päivä.. on ihan ok sillä pärjää hyvin.. tulee parempi olo kun syö vähemmän. ;)Itse suunittelin 700kaloria/ päivä ruokaohjelman ja pidän kiinni siitä. En ehkä laihdu niin nopeesti mut kuitenkin.


      • Milla...

        Kyllä mä oon jo muutaman viikon oksentanu melkein joka päivä, mutta koitan mielummin olla melkein kokonaan syömättä niin ei tarvi ollenkaan oksentaa sitte. En oo johki kolmeen vuoteen kertaakaan syöny koulussa ja joskus ku opettaja kysyy niin huijaan, että oo käyny jo syömäs.


      • Milla...
        Laihaksi taas... kirjoitti:

        Toi 500kal/päivä.. on ihan ok sillä pärjää hyvin.. tulee parempi olo kun syö vähemmän. ;)Itse suunittelin 700kaloria/ päivä ruokaohjelman ja pidän kiinni siitä. En ehkä laihdu niin nopeesti mut kuitenkin.

        No jos jotain syö niin mitä kannattaa? Jos juo paljo vettä, syö jotain vihanneksia.. mitä muuta?


      • Anonyymi
        Milla... kirjoitti:

        No jos jotain syö niin mitä kannattaa? Jos juo paljo vettä, syö jotain vihanneksia.. mitä muuta?

        Kannattaa syödä jotain tosi vähä kalorista aina voi vaikka googlettaa ”vähäkaloriset ruoat” ja sieltä löytyy vaihtoehtoja :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe