Olen voittanut joissakin arvonnoissa nyt suunnilleen 6 miljoonaa dollaria ja pari 850 000 euron "voittoakin" on tullut. Muuta roskapostia ei ole tullutkaan aikoihin.
"Voittoilmoituksia" tulee osoitteista:
[email protected]
[email protected]
Miljoonia
4
1189
Vastaukset
- uk national lottery
Postiini tuli tieto että olen voittanut:
"..£ 1,500,000(One
Million Five Hundred Thousand Pounds Sterling ),payout in
Usdollars;2,776,646.55 in cash credited to file.."
Ja vielä kauhean uskottavasti (?):
"Congratulations once again from all our staff for being a part of our
Promotions program.
Mrs. Amanda Collins
© Uk National Lottery 2008."
Mitäs ny tehrää? Ei oikein tiedä vastatako vai eikö? Hyvät neuvot kalliita..varsinkin kun en ole varma koko lottoamisestani..riippuu onko osallistumisesta pidempikin aika, silloin se voisi olla teoriassa mahdollista... kääks :D- uk national lottery
uusi juttu mulle, tämä scam, mutta sama sisältö päivitettyine tietoineen kirjeessä itellä on kuin tässä (nyyh, en päässytkään kiertelemään maailmaa):
http://lottery-scams.the-world-in-focus.com/?p=580
Haku nimellä amanda collins sivulta http://www.isthisyour.name/
- dollareita!
Olen nyt saanut kaiketi noin 50 miljoonaa dollaria voittoina. Ilmoitin, että tilini on aivan täynnä eikä sinne mahdu enää rahaa. Pyysin antamaan rahat jollekin köyhälle, kuten Bill Gatesille.
- joooopp
Itellekki tuli viestiä et oot voittanu UK:n lotosta. Repesin siinä vaiheessa ku tuli luki et "sinun sähköposti osoitteesi on voittanut" :D Noo pittääpä vastata huvikseen ku kyselivät henkilötietoja jnejne. Kattelee sitte saako joku Esa Nahka suomesta itelle puolta miljoonaa.. :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070