mikä paras/ edullinen hieroja?

pääkaupunkiseudulla?

hei!

Kertokaa mikä olisi hyvä ja edullinen hieroja vantaalla tai helsingissä? ja mitä hintoja hieronnasta kannattaa maksaa pääkaupunkiseudulla?

kiitos jo etukäteen!

19

6506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkää...

      Ihan mahdoton kysymys, tuo. Mainostaa ei saa, joten katso v...u Googlesta. Sieltä jo löydät hyvän valikoiman mukavia paikkoja hakemalla esim. "hieronta vantaa" tms. Hintojakin netistä löytyy.

      Se, että ovatko hyviä, nuo paikat, ei aukea sinulle kuin käymällä.

    • vrt norm.

      pasilanhierontaopiston opsikelijat tekee puoleenhintaan

    • millasta hierontaa sitten tarttet? missä päin vantaalla itse olet/liikut?
      ja millanen henkilö..?
      myyrmäessä olis tarjolla edullista hierontaa joten laita mailia: [email protected]

      • tällasta.

        hierontitroios (juku tollanen) sekä finnbody 45min 35e


      • Oikein kirjoitettuna
        tällasta. kirjoitti:

        hierontitroios (juku tollanen) sekä finnbody 45min 35e

        Hierontaiatros, Länsi-Vantaalla Myyrmäessä.


      • Anonyymi

        Tämä "hoitsukundi" kyttää täällä keskustelusivuilla seksiä, olen muutaman vuoden nähnyt hänen viestittelyjäm


    • Hieronnan tarpeessa

      Hieronnasta kannattanee maksaa pääkaupunkiseudulla alle euro/minuutti eli alle 60 e/h. Itse olen käyttänyt http://www.sporttihieronta.fi ja ollut tyytyväinen.

    • tätä mieltä

      Thai paikoissa parhaat, peukuttavat perseen ja antavat oraalista rentoutusta penikselle.

      • onneavaanjamenestystä

        Mutta koska kokemus puuttuu, ei hinnastakaan ollut tietoa.


    • hiiohoihoi

      Halpa ja hyvä? Ei oikein soi korvassa hyvin.. Kuka tekee ùber loistavaa työtä ja ei siitä viitsi rahaa ottaa? Eiköhän ne oo ne keskinkertaiset ja heikot hierojat jotka ei luota omaan kätöseensä ja ammattitaitoon, jotka hintaa vedättää...

    • Anskuuuu27

      Herttoniemessä kauppakeskus megahertsissä on hierontaa.. Klassinen hieronta 1h / 35e ja tutustumistarjous 25e ja tekee muitakin hierontoja kuin klassista.. Mielettömän hyvä hieromaan!!! Se on kampaamon yhteydessä.. Itse olen tykännyt kovasti. Tietääkseni tämä hieroja ollut 8v alalla.. ja huomaa kyllä.

    • suhde.

      eiköhän oppilaitoksissa kokeneimmilla oo paras hinta-laatu

    • Bol

      Orvokkikuja 1. Tikkurilassa. 45 min = 39€ ; 60 min = 49€

    • Jhtyu

      Malmin thaikkulat

    • ParasHieronta

      Hyvä hieronta ja ilmainen!

    • Anonyymi

      hyvahierontasinulle.fi
      Valimon aseman lähellä, suosittelen, päivällä laadukasta hierontaa 30 euroa tunti!

    • Anonyymi

      hyvahierontasinulle.fi
      Ite oon tuolla käynyt, hinnat päivällä joskus jopa 30 euroa tunnilta tosi laadukasta hierontaa. On siinä Valimon aseman lähellä stadissa.

    • Anonyymi

      ei hierojaesittelyä, ei kiitos. monet miehet hieroo halvemmalla kuin naiset. mistähän johtuu? eikös euro pitänyt olla isompi?

      • Anonyymi

        Miehet lienevät tienaavan lisäpalveluilla sitten euronsa naisia isommiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe