KAURISMIES

härkänainen,,,

ONKO kaurismies saalistaja vai haluaako että hänet viedään ja nainen on aktiivinen?kumpi paremi?
Onko kaurismies johtaja tyyppiä ?
Mistä mies ärsyntyy? KIITOS!!

5

1497

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma skopu

Kaurismies on ehdottomasti saalistaja, mutta hän ei ole niin "aggressiivinen" saalistaja kuin monet muut miehet. Mun ex-kauris hurmasi mut salakavalasti. Hän ei missään vaiheessa varsinaisesti piirittänyt mua, mutta yhtäkkiä huomasin olevani aivan retkussa. Kaurismies ei vedä mitään hirveetä show'ta vaan hänen saalistustapansa on enemmänkin semmoinen hiljainen ja rauhallinen.

• härkänainen,,,

kiitos sinulle...en oikein tiedä ja ihemtyttää kun kyseinen kaurismies sanoi minulle että tykkää että nainen on aktiivinen..kun luotaiseen ominaisuuksiini ei kuulu olla aktiivinen osapuoli näin alkuvaiheessa kun olemme vasta alku "säpinöissä"mutta opiihan aina jotain uutta =)) ja kannattaahan sitä uuttakin kokeilla kun tuntuu hyvältä.

• kaurisMIES
        härkänainen,,, kirjoitti:

kiitos sinulle...en oikein tiedä ja ihemtyttää kun kyseinen kaurismies sanoi minulle että tykkää että nainen on aktiivinen..kun luotaiseen ominaisuuksiini ei kuulu olla aktiivinen osapuoli näin alkuvaiheessa kun olemme vasta alku "säpinöissä"mutta opiihan aina jotain uutta =)) ja kannattaahan sitä uuttakin kokeilla kun tuntuu hyvältä.

Ei muuta ku onnea teille kahdelle! Kauris ja härkä on yksi parhaista yhdistelmistä. Itse olen aina tullut hyvin juttuun härkänaisten kanssa. Ja sitä paitsi härkänaiset tuppaavat yleensä olemaan erittäin hyvännäköisiä ;)

• härkänainen,,,
        kaurisMIES kirjoitti:

Ei muuta ku onnea teille kahdelle! Kauris ja härkä on yksi parhaista yhdistelmistä. Itse olen aina tullut hyvin juttuun härkänaisten kanssa. Ja sitä paitsi härkänaiset tuppaavat yleensä olemaan erittäin hyvännäköisiä ;)

Eli kanntaa takoa rautaa naisenkin jos kaurismies sitä pyytää=))?

• kaurisMies
        härkänainen,,, kirjoitti:

Eli kanntaa takoa rautaa naisenkin jos kaurismies sitä pyytää=))?

mitä enää mietit... tietenkin... älä seiso jarrulla anna mennä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1731
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      128
      1031
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      108
      1014
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      951
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      58
      811
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      50
      729
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    8. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      36
      639
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      637
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      237
      634
    Aihe