ONKO kaurismies saalistaja vai haluaako että hänet viedään ja nainen on aktiivinen?kumpi paremi?
Onko kaurismies johtaja tyyppiä ?
Mistä mies ärsyntyy? KIITOS!!
KAURISMIES
5
1478
Vastaukset
- tumma skopu
Kaurismies on ehdottomasti saalistaja, mutta hän ei ole niin "aggressiivinen" saalistaja kuin monet muut miehet. Mun ex-kauris hurmasi mut salakavalasti. Hän ei missään vaiheessa varsinaisesti piirittänyt mua, mutta yhtäkkiä huomasin olevani aivan retkussa. Kaurismies ei vedä mitään hirveetä show'ta vaan hänen saalistustapansa on enemmänkin semmoinen hiljainen ja rauhallinen.
- härkänainen,,,
kiitos sinulle...en oikein tiedä ja ihemtyttää kun kyseinen kaurismies sanoi minulle että tykkää että nainen on aktiivinen..kun luotaiseen ominaisuuksiini ei kuulu olla aktiivinen osapuoli näin alkuvaiheessa kun olemme vasta alku "säpinöissä"mutta opiihan aina jotain uutta =)) ja kannattaahan sitä uuttakin kokeilla kun tuntuu hyvältä.
- kaurisMIES
härkänainen,,, kirjoitti:
kiitos sinulle...en oikein tiedä ja ihemtyttää kun kyseinen kaurismies sanoi minulle että tykkää että nainen on aktiivinen..kun luotaiseen ominaisuuksiini ei kuulu olla aktiivinen osapuoli näin alkuvaiheessa kun olemme vasta alku "säpinöissä"mutta opiihan aina jotain uutta =)) ja kannattaahan sitä uuttakin kokeilla kun tuntuu hyvältä.
Ei muuta ku onnea teille kahdelle! Kauris ja härkä on yksi parhaista yhdistelmistä. Itse olen aina tullut hyvin juttuun härkänaisten kanssa. Ja sitä paitsi härkänaiset tuppaavat yleensä olemaan erittäin hyvännäköisiä ;)
- härkänainen,,,
kaurisMIES kirjoitti:
Ei muuta ku onnea teille kahdelle! Kauris ja härkä on yksi parhaista yhdistelmistä. Itse olen aina tullut hyvin juttuun härkänaisten kanssa. Ja sitä paitsi härkänaiset tuppaavat yleensä olemaan erittäin hyvännäköisiä ;)
Eli kanntaa takoa rautaa naisenkin jos kaurismies sitä pyytää=))?
- kaurisMies
härkänainen,,, kirjoitti:
Eli kanntaa takoa rautaa naisenkin jos kaurismies sitä pyytää=))?
mitä enää mietit... tietenkin... älä seiso jarrulla anna mennä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811405Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876