KAURISMIES

härkänainen,,,

ONKO kaurismies saalistaja vai haluaako että hänet viedään ja nainen on aktiivinen?kumpi paremi?
Onko kaurismies johtaja tyyppiä ?
Mistä mies ärsyntyy? KIITOS!!

5

1470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumma skopu

Kaurismies on ehdottomasti saalistaja, mutta hän ei ole niin "aggressiivinen" saalistaja kuin monet muut miehet. Mun ex-kauris hurmasi mut salakavalasti. Hän ei missään vaiheessa varsinaisesti piirittänyt mua, mutta yhtäkkiä huomasin olevani aivan retkussa. Kaurismies ei vedä mitään hirveetä show'ta vaan hänen saalistustapansa on enemmänkin semmoinen hiljainen ja rauhallinen.

• härkänainen,,,

kiitos sinulle...en oikein tiedä ja ihemtyttää kun kyseinen kaurismies sanoi minulle että tykkää että nainen on aktiivinen..kun luotaiseen ominaisuuksiini ei kuulu olla aktiivinen osapuoli näin alkuvaiheessa kun olemme vasta alku "säpinöissä"mutta opiihan aina jotain uutta =)) ja kannattaahan sitä uuttakin kokeilla kun tuntuu hyvältä.

• kaurisMIES
        härkänainen,,, kirjoitti:

kiitos sinulle...en oikein tiedä ja ihemtyttää kun kyseinen kaurismies sanoi minulle että tykkää että nainen on aktiivinen..kun luotaiseen ominaisuuksiini ei kuulu olla aktiivinen osapuoli näin alkuvaiheessa kun olemme vasta alku "säpinöissä"mutta opiihan aina jotain uutta =)) ja kannattaahan sitä uuttakin kokeilla kun tuntuu hyvältä.

Ei muuta ku onnea teille kahdelle! Kauris ja härkä on yksi parhaista yhdistelmistä. Itse olen aina tullut hyvin juttuun härkänaisten kanssa. Ja sitä paitsi härkänaiset tuppaavat yleensä olemaan erittäin hyvännäköisiä ;)

• härkänainen,,,
        kaurisMIES kirjoitti:

Ei muuta ku onnea teille kahdelle! Kauris ja härkä on yksi parhaista yhdistelmistä. Itse olen aina tullut hyvin juttuun härkänaisten kanssa. Ja sitä paitsi härkänaiset tuppaavat yleensä olemaan erittäin hyvännäköisiä ;)

Eli kanntaa takoa rautaa naisenkin jos kaurismies sitä pyytää=))?

• kaurisMies
        härkänainen,,, kirjoitti:

Eli kanntaa takoa rautaa naisenkin jos kaurismies sitä pyytää=))?

mitä enää mietit... tietenkin... älä seiso jarrulla anna mennä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      192
      3730
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      3044
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      32
      2965
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      21
      2805
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      5
      2772
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      66
      2743
    7. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      219
      2169
    8. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2046
    9. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1988
    10. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      8
      1921
    Aihe