Bactosan Clear Complexion

juupasenjuu

kokeilkaapa tuota. suosituksia saanut ainaki mitä olen käynyt lukemassa Bactosan Clear Complexion

28

18705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tota noin

Mistä tota saa ostettua???????

• ainakin

luontaistuotekaupoista ~23,60e

• juupasejuu

siis tuotettaha myydään melkein missä vain. apteekissa,luontaistuote kaupassa, halpahallissakin näin hyllyssä pakkauksen. halppiksessa tais olla halvin paketti 20e

• kokeilua miettinyt

Ois kiva kuulla ko. tuotteen käyttäjiltä, että onko ollut millaista vaikutusta akneen?

Itselläni on antibioottikuuri meneillään, mutta sen jälkeen voisin testata tuota, jos siitä on apua jollekin ollut.

• Tuotteen käyttäjä

Oon syönyt nyt kaksi paketillista Bactosania. Ekan pakkauksen aikana finnit muut epäpuhtaudet vähenivät SELKEÄSTI ja katosivatkin. "Kuurin" jälkeen niitä tuli vähän takaisin mutta kun vedin vielä toisen paketillisen, niin nyt oon saanut olla finneiltä rauhassa.. mitä nyt joskus jotain ilmaantuu mut pientä. Ja totahan suositellaanki syömään ainaki pari pakkausta, jotta semmonen kunnon tasapaino ehtis tulla.

• juupasenjuu

joo, ite olin tos kolme kuukautta antibioottikuurilla ja viimesen kuukauen aikana iho koki täydellisen parantumisen, ei näpyn näppyä ja muutenki pehmeä iho. noh,päätin sit kuurin loputtua alottaa ton bactosanin heti perään ettein näpyt tulis takas. vittu räjähti parin päivän käytön jälkee naama TÄYTEEN näppyjä, niit tuli aivan vitusti ja kipeitä vielä. ny alkaa vähä helpottaa,viikko menny ny ja jos ei ala pikkuhiljaa helpottaa ni heitän tolla paketilla vesilintua ja haen uuen antibiootti kuurin.

• niiskuneitiii
        Tuotteen käyttäjä kirjoitti:

Oon syönyt nyt kaksi paketillista Bactosania. Ekan pakkauksen aikana finnit muut epäpuhtaudet vähenivät SELKEÄSTI ja katosivatkin. "Kuurin" jälkeen niitä tuli vähän takaisin mutta kun vedin vielä toisen paketillisen, niin nyt oon saanut olla finneiltä rauhassa.. mitä nyt joskus jotain ilmaantuu mut pientä. Ja totahan suositellaanki syömään ainaki pari pakkausta, jotta semmonen kunnon tasapaino ehtis tulla.

Eikös bactosanissa ole sama vaikuttava praventin bioaktviininen seos kuin elivo kirkas ihossakin. itse kokeilin elivoa ja paskat se mitään auttoi. itselläni tosi epätasainen iho, joskus finnejä. onko bactosan siis auttanut sinua, eli suositteletko?

• tuike83

Söin Bactosania 4,5 kk ja käytin samalla Bactosan-voidetta. Mainittavaa apua ei ollut. Kamala aknen pahenemisvaihe kyllä tuli, siitä muistona pari syvää arpea.
        Mulla keskivaikea akne, johon oon syönyt aiemmin Roaa sekä antibiootteja. Roalla finnit lähteneet mutta palanneet muutaman vuoden kuluttua. Nyt on 4 vko ollut käytössä Clindoxyl-geeli (reseptillä), näyttää auttavan jonkin verran. Ainakin paljon parempi teho kuin Bactosanilla!
        Varmaan ihmisestä kiinni, kenelle mikäkin tehoaa. Itse en Bactosanista saanut apua.

• marjatta121
        juupasenjuu kirjoitti:

joo, ite olin tos kolme kuukautta antibioottikuurilla ja viimesen kuukauen aikana iho koki täydellisen parantumisen, ei näpyn näppyä ja muutenki pehmeä iho. noh,päätin sit kuurin loputtua alottaa ton bactosanin heti perään ettein näpyt tulis takas. vittu räjähti parin päivän käytön jälkee naama TÄYTEEN näppyjä, niit tuli aivan vitusti ja kipeitä vielä. ny alkaa vähä helpottaa,viikko menny ny ja jos ei ala pikkuhiljaa helpottaa ni heitän tolla paketilla vesilintua ja haen uuen antibiootti kuurin.

Jotta bactosaani kuuri alkaa auttaa niin ihon juuri täytyykin ''räjähtää''. Useimmilla joilla tämä bactosan toimii iho ''räjähtää'' noin 3-20 päivän aikana säännöllisessä käytässä. Iho ''räjähtää'' jota kaikki epäpuhtaukset tulevat ihon pinnalle. 1-2 viikon jälkeen epäpuhtaukset alkavat useimmilla kadota ja punottoisuus katoaa.

• sdfghjk

Saako Roaa ja Bactosania käyttää samaan aikaan??

• ???

En tiedä, mutta tuskin kannattaa? Kyllä Roa ajaa asian.

• JESSEJAMESSSSS

eiks tota saa ilman reseptiä?? siis kans niitä pillereitä?

• luontaistuotekaupoista/tava...

että sillai

• Bactosan

Mä aloitin eilen (12.1) ton bactosan ravintolisän.
      Saa nähdä onko apua. Cittarista ostin ja maskoi jtn 21,50 euroa.

• saas nähdä

Mäkin aloitin kaksi päivää sitten. Mielenkiinnolla odotan tuloksia. Olen tosin kuullut, että jos haluaa jokseenkin pysyvän tuloksen, niin pitäisi syödä kaksi pakettia peräkkäin eli 80 päivää.
        Oletteko muuten ottaneet ihan ohjeen mukaan, eli yhden pillerin per päivä?

• yhtaikaa???
        saas nähdä kirjoitti:

Mäkin aloitin kaksi päivää sitten. Mielenkiinnolla odotan tuloksia. Olen tosin kuullut, että jos haluaa jokseenkin pysyvän tuloksen, niin pitäisi syödä kaksi pakettia peräkkäin eli 80 päivää.
        Oletteko muuten ottaneet ihan ohjeen mukaan, eli yhden pillerin per päivä?

voiko syödä siis e-pillereiden kanssa yhtaikaa? vai riippuukohan se pillereistä..onko jollain kokemusta.

• syönyt
        yhtaikaa??? kirjoitti:

voiko syödä siis e-pillereiden kanssa yhtaikaa? vai riippuukohan se pillereistä..onko jollain kokemusta.

Olen siis käyttänyt minipillereiden kanssa eli sopii!!!

• anonyymi
        syönyt kirjoitti:

Olen siis käyttänyt minipillereiden kanssa eli sopii!!!

Itse olen syönyt kohta parisen viikkoa bactosaaneja, ja iho näyttää koko ajan vain pahenevan, kuivaa ja pikkusia näppylöitä tulee koko ajan lisää. että kuuluuko tämä vain ensi vaikutuksiin? Olin kyllä tympääntynyt kun alko iho kukkimaan entistä enemmän..

• kaiken kokeillut
        anonyymi kirjoitti:

Itse olen syönyt kohta parisen viikkoa bactosaaneja, ja iho näyttää koko ajan vain pahenevan, kuivaa ja pikkusia näppylöitä tulee koko ajan lisää. että kuuluuko tämä vain ensi vaikutuksiin? Olin kyllä tympääntynyt kun alko iho kukkimaan entistä enemmän..

Minulle kävi samoin, kun olin syönyt viikon bactosaaneja iho alkoin kukkimaan entistä enemmän. Koko naama ja kaula oli täynnä pientä näppylää ja muutama isokin joukkoon mahtui! silloin muistin että olin yrittänyt tätä joskus ennenkin ja kesken jättänyt....satuin lukemaan jostakin että merisuola-vesi seos auttaisi finneihin ja päätin kokeilla. Kolme päivää sitten aloin pyyhkimään iltaisin ja aamuisin kasvoni tällä merisuolavedellä (kupin pohjalle pari lusikallista merisuolaa ja vettä n.1dl verran ja vanulappua kasten siinä) ja voin sanoa että kannattaa! ja nyt kolmen päivän kuluttua kaulalla eikä naamassa ei ole yhtään röpeöä, iho on sileä ja isommatkin finnit ovat kohta muisto vain. En ole käyttänyt nyt mitään kosteusvoiteita ja pesen kasvoni kevyellä pesunesteellä. Suolavesi ensin vähän nipristää ja tuntuu että kiristää hetken iholla mutta se menee 10min ohi ja sen jälkeen iho tuntuu ihanan sileältä ja kimmoisalta, ei yhtään kuivalta. Suosittelen!
        Olen 36-vuotias ja voin sanoa että olen kerennyt kokeilla kaikki konstit ihooni ja tämä on ainut johon olen tyytyväinen.

• tgtgaf
        kaiken kokeillut kirjoitti:

Minulle kävi samoin, kun olin syönyt viikon bactosaaneja iho alkoin kukkimaan entistä enemmän. Koko naama ja kaula oli täynnä pientä näppylää ja muutama isokin joukkoon mahtui! silloin muistin että olin yrittänyt tätä joskus ennenkin ja kesken jättänyt....satuin lukemaan jostakin että merisuola-vesi seos auttaisi finneihin ja päätin kokeilla. Kolme päivää sitten aloin pyyhkimään iltaisin ja aamuisin kasvoni tällä merisuolavedellä (kupin pohjalle pari lusikallista merisuolaa ja vettä n.1dl verran ja vanulappua kasten siinä) ja voin sanoa että kannattaa! ja nyt kolmen päivän kuluttua kaulalla eikä naamassa ei ole yhtään röpeöä, iho on sileä ja isommatkin finnit ovat kohta muisto vain. En ole käyttänyt nyt mitään kosteusvoiteita ja pesen kasvoni kevyellä pesunesteellä. Suolavesi ensin vähän nipristää ja tuntuu että kiristää hetken iholla mutta se menee 10min ohi ja sen jälkeen iho tuntuu ihanan sileältä ja kimmoisalta, ei yhtään kuivalta. Suosittelen!
        Olen 36-vuotias ja voin sanoa että olen kerennyt kokeilla kaikki konstit ihooni ja tämä on ainut johon olen tyytyväinen.

Itse syöynyt yhden paketin noita, ja aluksi tuli juuri finnei lisää ja sitten alko paranee. Nyt ostin heti perään uuden paketin, ku jossai sanottu, että pitäisi 2 pakettia syödä paremman lopputuloksen saamiseksi. Mietin vain että onko kellään kokemuksia jos noita söis 2 tabua/päivä?

• akne naama

käytän nykyään akneeni ihotautilääkärin määräämää rasvoja eikä ne oo paljon auttanut 3,5kk:ssa ,joten onko kelläkään epäillystä jos alottaisin ton bactosan että tulisko lisää finnejä vai parantuisiko ne?

• fghdsa

voisiko noita purra jos ei osaa niellä?

• bacto

Kapseleitahan nuo on että en usko pureskeltaviksi. Ite alotin elivo kapseleilla ja alussa puski finnejä pintaan aika runsaasti , mutta sit söin jonkun 3 pakettii niin oli jo selvästi paljon parempi. Sitten lopetin syömisen ja alkoi taas pahentua ja nyt alkanu syömään tätä bactosan clearia ja hyvin näyttää toimivan , mutta käytän myös samalla muita kasvovesiä ja rasvoja. Kannattaa kokeilla.

• xanna_
        bacto kirjoitti:

Kapseleitahan nuo on että en usko pureskeltaviksi. Ite alotin elivo kapseleilla ja alussa puski finnejä pintaan aika runsaasti , mutta sit söin jonkun 3 pakettii niin oli jo selvästi paljon parempi. Sitten lopetin syömisen ja alkoi taas pahentua ja nyt alkanu syömään tätä bactosan clearia ja hyvin näyttää toimivan , mutta käytän myös samalla muita kasvovesiä ja rasvoja. Kannattaa kokeilla.

...samaa tavaraa halvemmalla:

http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Lactoferrin-250-mg-60-Capsules/134?at=0

Postikulut 4 USD, ja paketti tulee hiukan yli viikossa.

Koodilla NEM055 (nollaviisviis) saa ensitilaaja 5 USD:n alennuksen, eli postarit käytännössä ilmaiseksi.

• 16v

bactosan tabletin voi rikkoa esimerkiks jogurttiin tai mihin ikinä haluukaan. se kuori on vaa siinä et ois sit helpompi ottaa jne mut hyvin voi rikkoo! soitettiin siis ihan sinne valmistuspaikkaan ja sanoivat että voi :) ite oon käyttäny bactosania nyt hmm oliskohan 6 päivää ja iho ON paremmassa kunnossa. tosin saattaa olla että nyt on se vaihe kun menkat puhdistavat ihon en tiedä... ite uskon kyllä tähän tuotteeseen ja käytän siis voidetta myös!

• PEttynytttt

Jos joku vielä miettii, että tätä hankkisi, niin käännytän sinut!

Käytin itse kaksi pakettia (80kpl) ja ainakaan näppyjen/finnien/mustapäiden tilassa ei mitään paranemista, niitä tuli yhtälailla kuin ennen eikä ne "hävinneet" sen nopeammin! Kasvot eivät välttämättä olleet niin rasvaiset, mutta rasvaisuuden aiheuttaa yleensä myös väärät kasvotuotteet, mutta myös se talin liika eritys... Käytin Bactosan Clear Complexion yhteydessä myös Omega-3 eikä mitään eroa! Meni 40€ noista Bactosanista ihan turhaan, en suosittele ostamaan! Ei tuollaiset tehoa!:(

• let us see

Aloitin Bactosan-kokeilun lauantaina. Syön 2 per pv, sillä nuo suositukset ovat aina alakanttiin. Bactosan ei ole lääke vaan antibiootin kaltaisesti käyttäytyvä luonnonaine. Siksi on vaikea uskoa, että 2 tabua olisi liikaa tai haittaisi mitenkään. Lääketeollisuuden antibiootit, roa ym. lääkkkeet ovat eri asia eikä niitä saa yliannostella. Katsotaan miten käy, antibiootit eivät ole auttaneet, ei myöskään roa tai mitkään voiteet jne. Kaikki kokeiltu; olen kärsinyt aknesta vuosikymmeniä, nyt on ollut pahenemisvaihe jo puoli vuotta ja siksi etsin uusia konsteja.

• kesken kommentointi..
        let us see kirjoitti:

Aloitin Bactosan-kokeilun lauantaina. Syön 2 per pv, sillä nuo suositukset ovat aina alakanttiin. Bactosan ei ole lääke vaan antibiootin kaltaisesti käyttäytyvä luonnonaine. Siksi on vaikea uskoa, että 2 tabua olisi liikaa tai haittaisi mitenkään. Lääketeollisuuden antibiootit, roa ym. lääkkkeet ovat eri asia eikä niitä saa yliannostella. Katsotaan miten käy, antibiootit eivät ole auttaneet, ei myöskään roa tai mitkään voiteet jne. Kaikki kokeiltu; olen kärsinyt aknesta vuosikymmeniä, nyt on ollut pahenemisvaihe jo puoli vuotta ja siksi etsin uusia konsteja.

Olisi kiva kuulla lopputulos,olitko kuuriin tyytyväinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe