Mistä sais ostettua yamaha dt -03:seen uudet katteet?
Se on siis "putkirunkoinen". Sopiiko dt -03:seen -04:sen katteet? Eli mistä niitä saa ostettua? mielellään linkittäkää :)
KIITOS!
YAMAHA DT -03
13
1937
Vastaukset 13
- ...
easypartsilta saa -04 dt katteita.
- rhxdrhxtdh
eli käykö uuden mallin katteet vanhan mallin dt:seen?
- v827hqig
rhxdrhxtdh kirjoitti:
eli käykö uuden mallin katteet vanhan mallin dt:seen?
Kyllä ne käy jos vain osaa 'muokata' ne siihen vanhaan dt:seen sopiviksi
- apua mopolle
Saiskos jotaa vinkkejä kun kun lähtee mopolla liikkeelle niin meinaa pienessä nousussa tukehtua mikä vois olla vikana? paikallaan kun kaasuttelee niin antaa hyvin kaasua
- yamaha dt 03
ja sehän on ihan umpi vakio ei mitään viriä
- minä
Hei mistä voisi ostaa yamaha dt -07 katteita?
- Kokeile tuota
- katemiös
mistä sais 08 katteita?
- Yamaha DT KANNATTAA
Mistä vois ostaa -03 takakatteet .. Ja mikä ettei voin ostaa käätettynäkin =)
- Yamahaha
http://www.janikaasalainen.fi/merkkikohtaiset-yamaha-c-21_64_89.html
Tuolla on jottain katteita ainakin 04-06, mutta eikös ne katteet käy uudempiikin??- detsii2
käykö nuo 04-06 etukatteet 09 detsiin?
- yamahaaa
käykö nuo 04-06 detsin etukatteet 09 detsiin?
- Rahakone
Meneekö ktm exc pisarakatteet suoraan 07 detsiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518