Tunnustusten Luola

Eeva Anonyymi

No niin yrmyt alkaakahan tunnustaa noloja asioita hiottujen gootti-imagojenne takana. Vai eikö riitä pokka edes anonyymina..?!

Näytän itse mallia:

Leikin joskus pikkusiskoni nukketalolla ja tykkään useista Take Thatin kappaleista

Olen 18v tyttö

22

4132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööppelippöppöö

      Itsehän leikin joskus 10-13 vuotiaana olevani antikristus :D ja tämä on vielä ihan totta :D

    • Pihakuusi

      Vaikka olen kirjoittanut kavereista täällä ja muillakin palstoilla kriittiseen sävyyn, olen ajatellut että pyytäisin silti nimmarit saatanalliseen raamattuuni jos tapaisin wookin ja kotkavuoren. Ei mikään fanijuttu mutta se tekisi kirjasta jotenkin vielä erityisemmän tai jotain ^^

      m17

      • -veronica-

        Minulla on ollut seksuaalisia fantasioita satanistikultin rituaaleista joita johtaa Wooki :P

        En ole edes satanisti... kai

        n22


      • Myönnetään sitten
        -veronica- kirjoitti:

        Minulla on ollut seksuaalisia fantasioita satanistikultin rituaaleista joita johtaa Wooki :P

        En ole edes satanisti... kai

        n22

        Minulla ihan sama!

        n17


      • Luttisenlaama
        Myönnetään sitten kirjoitti:

        Minulla ihan sama!

        n17

        Kummallakaan teistä kikattajista ei taida olla mitään käryä siitä millainen tyyppi Wooki-nimimerkin takaa löytyy?? Saattaa tytöiltä fantasiat romahtaa kun vastaan tulee enemmän äidin kuin omaa ikäluokkaa oleva risupartainen kaljamaha


      • Pakanalasta
        Luttisenlaama kirjoitti:

        Kummallakaan teistä kikattajista ei taida olla mitään käryä siitä millainen tyyppi Wooki-nimimerkin takaa löytyy?? Saattaa tytöiltä fantasiat romahtaa kun vastaan tulee enemmän äidin kuin omaa ikäluokkaa oleva risupartainen kaljamaha

        Taisi iskeä kateus :D Ja itselläsi ei selvästikään ole hajuakaan siitä mitä Wooki on tai ei ole.

        Pakanoitten keskuudessa ollaan jo totuttu siihen että kaikki kuolaa Wookin perään kun se on meidän oma pimp daddy. Parempi vain alistua sinunkin ajatukseen


      • Tapasin Wookin

        Tai siis näin sen yksillä festareilla. Olisin halunnut jutella jotain mutten keksinyt mitään sanottavaa. Nimmarikin kävi mielessä ^^

        Se tunsi yhden kaverin ja istui samassa porukassa kuin minä ainakin tunnin mutta katosi sitten. Vituttaa olla tällainen tossukka.


    • Iron maiden

      minä olin gardnerilainen wicca! :-)

    • tunnustus

      Eka- ja tokaluokkalaisena en kyseenalaistanut uskonnonopetuksen "totuuksia"!

    • Echelion

      Luen tätä palstaa silloin tällöin

    • Error Flynn

      Tajusin Saatanallisen Raamatun suomennoksesta monta asiaa satanismista mitä en ollut aiemmin tajunnut. Olen sanonut itseäni satanistiksi jo vuosia

      • Kanaverkko-Aapo

        "Hihihi, haluasin että kaljamahainen vookie raiskaisi minua samalla kun valuttaisi vereni"

        "minä leikin pienenä antikristusta vaikken tiennyt mitä se tarkoittaa"

        "musta uskikset on ihan naiiveja kun niillä on kivaa vaikkei ne ees laita kissoja mikroon"

        Hehe, minä olen niin hauska. No okei; minä leikin aamulla kikkelillä.


      • Suuntaan

        Olin lukenut satanic biblen paljon ennen kuin eksyin pakanaverkon sivuille mutta vasta silloin oikeastaan tajusin kunnolla mistä hommassa on kyse. En myöntäisi tätä oikeassa elämässä kenellekään.


      • implacable
        Suuntaan kirjoitti:

        Olin lukenut satanic biblen paljon ennen kuin eksyin pakanaverkon sivuille mutta vasta silloin oikeastaan tajusin kunnolla mistä hommassa on kyse. En myöntäisi tätä oikeassa elämässä kenellekään.

        Taisit olla aiemmin paremmin perillä ja menit sitten vaan sekaisin kun menit pakanaverkon sivuille.


    • Saag Paneer

      Näytön perusteella mun mielestä Jonsu olis paras vaihtoehto Nightwishin solistiksi.

      Pankaas saatana paremmaksi!

    • Yhtä juttua

      Tää viiden kohdan suunnitelma pentagonal revisionism menee ihan ohi multa. Jotain robottiseksiä siis täh ja miten se liittyy mihkään?!

      Kaikki muu toimii mulle ja kutsun itseäni satanistiksi

    • SupremeSatan

      My Little Ponyja. Minulla on helvetin iso pehmoponi unileluna. Olen 27-vuotias vanhapiika.

      • peljästyin jo

        Supremesatan Ikä: 27 Sukupuoli: Nainen

        Tämä tieto sai yo. tunnustuksen haisemaan vähemmän kalmalta. Ensimmäinen mielikuva oli 35v sekatyömies Vantaalta.


    • Benefictus

      gootti.net olisi oikeampi paikka tämänkaltaisille keskusteluille, etenkin kuin on mahdollista etteivät kaikki, edes suomi24:n satanismi-palstaa seuraavat ole gootteja joita aloitusviestin perusteella mitä ilmeisimmin tänne kalastellaan. Aihepiiristä lipsuminen ei kyllä ole kovin huomattava "rike" täällä mutta pistihän vain silmään.

      • 5+4=?

        Tunnustan olevani saatanallisen kaaoksen initiaatti (eli olen kulttilainen) jo kolmatta vuotta. olen erikoistunut kaaosmagiaan ja maa-elementin hallintaan. minulla on kotonani alttari.

        olen uhrannut omaa vertani saatanalle ja manipuloin ihmisiä.

        olen kontaktissa ns. "paranormaalien" entiteettien kanssa jatkuvasti.


    • implacable

      Olen leikkinyt isosiskoni kanssa poneilla lapsena.
      Olen 21 vuotias poika.

      Mutta nolompaa on tännekin vaan tunnustaa joku cooli asia ja sanoa että hävettää.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe