voiko manuaalivaihteistossa käyttää automaatin öljyjä? esim e-mallin carina 1.6 manuaali-vm 92,olen kuullut että käyttävät dextron 2:sta?
vaihteistoöljyt...
6
1164
Vastaukset
- kulunu lootako?
Mix dextron 2:sta Teboil täysynteettinen 75-90 toimii kesät talvet.Ton ikäsessä jos synkronointi kiusaa, 2ja3:s vaihde,vois kokeilla lisäaineita .Varaosa liikkeet osaa neuvoa merkin paremmin
- taavo taapero
Automaattiöljy vie viimeisetkin synkronoinnit loppuun.
Redlinen MTL on kallis, mutta toimiva. - tyota.....
miksi varaosaliikkeessä sitten tarjoavat tätä tuotetta manuaalilaatikkoon,jopa joitakin käyttäjiä olen tavannut jotka ovat olleet tyytyväisiä?
- 2.0
Mobil ATF SHC öljyä on tullut käytettyä jatkuvasti.340 000km ajettu ja vaihteisto toimii mallikkaasti.Vaihteiston vaijeriden päässä on sellainen reijällinen rautanoppa.Se kuluu kahdelta sivultaan.Eli kun sen kääntää 90 astetta ja vaseliinia väliin niin hyvä tulee.Vaihdekepistä katoaa turhat välykset.
Yhdellä vaihtovälillä sekotin pelkkää shc öljyä sekaan,mutta ei ollut niin hyvä. - ___________________________...
2.0 kirjoitti:
Mobil ATF SHC öljyä on tullut käytettyä jatkuvasti.340 000km ajettu ja vaihteisto toimii mallikkaasti.Vaihteiston vaijeriden päässä on sellainen reijällinen rautanoppa.Se kuluu kahdelta sivultaan.Eli kun sen kääntää 90 astetta ja vaseliinia väliin niin hyvä tulee.Vaihdekepistä katoaa turhat välykset.
Yhdellä vaihtovälillä sekotin pelkkää shc öljyä sekaan,mutta ei ollut niin hyvä.Sama litkut myös täällä käytössä (n.100tkm) ja hyvin pelaa. Pakkasilla ero on huomattava verrattuna normaaliin hypoidiin.
- sisu 59
___________________________... kirjoitti:
Sama litkut myös täällä käytössä (n.100tkm) ja hyvin pelaa. Pakkasilla ero on huomattava verrattuna normaaliin hypoidiin.
itse olen käyttänyt teboilin monitraa laatikossa ja moottorissa.suositellaan etenkin laatikkoon,voitelee 5vaihteen.öljy on siirappimaista ja tarttuu hyvin voideltaviin rattaisiin.ostin juuri uuden 20litran kannun hintaan 40e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807