voiko manuaalivaihteistossa käyttää automaatin öljyjä? esim e-mallin carina 1.6 manuaali-vm 92,olen kuullut että käyttävät dextron 2:sta?
vaihteistoöljyt...
6
1150
Vastaukset
- kulunu lootako?
Mix dextron 2:sta Teboil täysynteettinen 75-90 toimii kesät talvet.Ton ikäsessä jos synkronointi kiusaa, 2ja3:s vaihde,vois kokeilla lisäaineita .Varaosa liikkeet osaa neuvoa merkin paremmin
- taavo taapero
Automaattiöljy vie viimeisetkin synkronoinnit loppuun.
Redlinen MTL on kallis, mutta toimiva. - tyota.....
miksi varaosaliikkeessä sitten tarjoavat tätä tuotetta manuaalilaatikkoon,jopa joitakin käyttäjiä olen tavannut jotka ovat olleet tyytyväisiä?
- 2.0
Mobil ATF SHC öljyä on tullut käytettyä jatkuvasti.340 000km ajettu ja vaihteisto toimii mallikkaasti.Vaihteiston vaijeriden päässä on sellainen reijällinen rautanoppa.Se kuluu kahdelta sivultaan.Eli kun sen kääntää 90 astetta ja vaseliinia väliin niin hyvä tulee.Vaihdekepistä katoaa turhat välykset.
Yhdellä vaihtovälillä sekotin pelkkää shc öljyä sekaan,mutta ei ollut niin hyvä. - ___________________________...
2.0 kirjoitti:
Mobil ATF SHC öljyä on tullut käytettyä jatkuvasti.340 000km ajettu ja vaihteisto toimii mallikkaasti.Vaihteiston vaijeriden päässä on sellainen reijällinen rautanoppa.Se kuluu kahdelta sivultaan.Eli kun sen kääntää 90 astetta ja vaseliinia väliin niin hyvä tulee.Vaihdekepistä katoaa turhat välykset.
Yhdellä vaihtovälillä sekotin pelkkää shc öljyä sekaan,mutta ei ollut niin hyvä.Sama litkut myös täällä käytössä (n.100tkm) ja hyvin pelaa. Pakkasilla ero on huomattava verrattuna normaaliin hypoidiin.
- sisu 59
___________________________... kirjoitti:
Sama litkut myös täällä käytössä (n.100tkm) ja hyvin pelaa. Pakkasilla ero on huomattava verrattuna normaaliin hypoidiin.
itse olen käyttänyt teboilin monitraa laatikossa ja moottorissa.suositellaan etenkin laatikkoon,voitelee 5vaihteen.öljy on siirappimaista ja tarttuu hyvin voideltaviin rattaisiin.ostin juuri uuden 20litran kannun hintaan 40e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851