vaihteistoöljyt...

tyota..

voiko manuaalivaihteistossa käyttää automaatin öljyjä? esim e-mallin carina 1.6 manuaali-vm 92,olen kuullut että käyttävät dextron 2:sta?

6

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulunu lootako?

Mix dextron 2:sta Teboil täysynteettinen 75-90 toimii kesät talvet.Ton ikäsessä jos synkronointi kiusaa, 2ja3:s vaihde,vois kokeilla lisäaineita .Varaosa liikkeet osaa neuvoa merkin paremmin

• taavo taapero

Automaattiöljy vie viimeisetkin synkronoinnit loppuun.
      Redlinen MTL on kallis, mutta toimiva.

• tyota.....

miksi varaosaliikkeessä sitten tarjoavat tätä tuotetta manuaalilaatikkoon,jopa joitakin käyttäjiä olen tavannut jotka ovat olleet tyytyväisiä?

• 2.0

Mobil ATF SHC öljyä on tullut käytettyä jatkuvasti.340 000km ajettu ja vaihteisto toimii mallikkaasti.Vaihteiston vaijeriden päässä on sellainen reijällinen rautanoppa.Se kuluu kahdelta sivultaan.Eli kun sen kääntää 90 astetta ja vaseliinia väliin niin hyvä tulee.Vaihdekepistä katoaa turhat välykset.
        Yhdellä vaihtovälillä sekotin pelkkää shc öljyä sekaan,mutta ei ollut niin hyvä.

• ___________________________...
        2.0 kirjoitti:

Mobil ATF SHC öljyä on tullut käytettyä jatkuvasti.340 000km ajettu ja vaihteisto toimii mallikkaasti.Vaihteiston vaijeriden päässä on sellainen reijällinen rautanoppa.Se kuluu kahdelta sivultaan.Eli kun sen kääntää 90 astetta ja vaseliinia väliin niin hyvä tulee.Vaihdekepistä katoaa turhat välykset.
        Yhdellä vaihtovälillä sekotin pelkkää shc öljyä sekaan,mutta ei ollut niin hyvä.

Sama litkut myös täällä käytössä (n.100tkm) ja hyvin pelaa. Pakkasilla ero on huomattava verrattuna normaaliin hypoidiin.

• sisu 59
        ___________________________... kirjoitti:

Sama litkut myös täällä käytössä (n.100tkm) ja hyvin pelaa. Pakkasilla ero on huomattava verrattuna normaaliin hypoidiin.

itse olen käyttänyt teboilin monitraa laatikossa ja moottorissa.suositellaan etenkin laatikkoon,voitelee 5vaihteen.öljy on siirappimaista ja tarttuu hyvin voideltaviin rattaisiin.ostin juuri uuden 20litran kannun hintaan 40e.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6247
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4605
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3019
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59