Mielenkiintoinen ilmiö

Kertookohan tämä jotakin keskustelujen tasosta ja kiinnostuksen kohteista:

Avasin eilen aloituksen hyvästä ja pahasta ja koitin luodata luomiskertomuksen syntiinlankeemuksen kohtaa.
Noin vuorokausi 72 käyntiä.

Tänä aamuna on herätetty keskustelua insinöörien viistaudesta, muutamassa tunnissa toistasataa käyntiä.

Älköön kukaan menkö avaukseeni, jos hyvä ja paha ei oikeasti kiinnosta.

5

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja pahan

      välisestä taistelusta moni on kuullut koko pienen ikänsä, lähtien punahilkka ja iso-paha-susi-tarinoista. Insinöörien viisauden kytkeytyminen lestadiolaisuuteen sen sijaan on tuore ja tavallaan mielenkiintoinenkin aihe.

    • Leeviläinen

      Oletko katkera? Kommenttien määrä osoittaa, että lukijakuntaa kiinnostaa enemmän diplomi-insiöörien tyhmyys kuin väkipakolla (?) tehty keskustelunavaus uskonasioista?
      Asiallista keskustelua ei tällä foorumilla saa aikaiseksi, ei vaikka kuinka yrittäisit! Kaltaisiani rakkikoiria on netti täynnä, nimimerkkejä mainitsematta. Lienee turhauttavaa esittää täällä mitään asiallisia kysymyksiä ja keskustelunavauksia?

      • Ei haittaa. Sanoista kuitenkin menee pääosa ihan hukkaan.
        Joskus juttu lähtee huvittuneisuudesta, ei katkeruus ole ainoa tunne jota tunnen.


      • Leeviläinen
        vihne kirjoitti:

        Ei haittaa. Sanoista kuitenkin menee pääosa ihan hukkaan.
        Joskus juttu lähtee huvittuneisuudesta, ei katkeruus ole ainoa tunne jota tunnen.

        Rauhaa myös itsellesi! Seuraat näköjään reaaliaikaisesti tätä foorumia? En halua loukata, mutta turhalta tuntuu kaikki nämä sinun ja monen muun nimimerkin avaukset tässä foorumissa? Tosin en hyväksynyt sheriffinäolosi sensurointia, mutta nyt tulee mieleeni, että jonkinlainen ennakkosensuuri olisi hyvä olla? Ei senpuoleen, etteikö tämä foorumi ole saanut mielenkiintoa sensuroimattomien viestien julkaisun myötä, mutta vakavasti otettavien kommenttien rienaus lienee sopimatonta tähän foorumiin? Tämä on vain yksinkertaisen ihmisen kommentti, ilman teologista raamatuntuntemista ja niiden kirjoitusten ja lauseiden massapostaamista? Grûss Gott!


      • Leeviläinen kirjoitti:

        Rauhaa myös itsellesi! Seuraat näköjään reaaliaikaisesti tätä foorumia? En halua loukata, mutta turhalta tuntuu kaikki nämä sinun ja monen muun nimimerkin avaukset tässä foorumissa? Tosin en hyväksynyt sheriffinäolosi sensurointia, mutta nyt tulee mieleeni, että jonkinlainen ennakkosensuuri olisi hyvä olla? Ei senpuoleen, etteikö tämä foorumi ole saanut mielenkiintoa sensuroimattomien viestien julkaisun myötä, mutta vakavasti otettavien kommenttien rienaus lienee sopimatonta tähän foorumiin? Tämä on vain yksinkertaisen ihmisen kommentti, ilman teologista raamatuntuntemista ja niiden kirjoitusten ja lauseiden massapostaamista? Grûss Gott!

        Aina, kun istun tässä ruudun ääressä, seuraan reaaliaikaisesti. Ehkä muutkin tekevät niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe