Missä parasta palvelua?

parasta.

Nyt kun olemme haukkuneet surkeimmat asiakaspalvelupaikat, niin löytyykö vielä sellaisia liikkeitä joissa on palvelu hyvää ja joissa tahtoo käydä toisenkin kerran.
Itselläni on hyviä kokemuksia Inkilänmäen K-marketista. Yleensä kassalla on tosi mukavia työntekijöitä jotka tervehtivät aina iloisesti ja itselle jää hyvä mieli asioinnista.

5

1159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluukin hymyillä

Kassojen tärkein ohje on,että "Hymyile ja ota asiakkaalta rahat pois".

• Minusta

Kipa eli Kiinteistö- ja ympäristöpalvelut (meniköhän oikein?) palvelee aivan älyttömän hyvin. Meidän taloyhtiössä kävi vaikka minkälaista yrittäjää ja kokeilijaa, mutta sitten kun vaihdettiin tähän kipaan niin rupes homma pelaamaan. Pitävät paikat siistinä ja niiltä tulee tosi kohteliaan hyvät huomenet, olipa sitten nuori tai vanha tekijä, vakituinen tai määräaikainen.

Hyvä hyvä!

• GALLUPPEJA

Tämä se vasta naurettavaa pitää tällä palstalla tämmösiä galluppeja parasta/paskinta palvelua.Jos täällä haukutaan/kehutaan jotain niin olisi varmaan viisainta omalla nimellä kirjoitella niin olisi vähän uskottavampaa noiden yritysten laatu.
      Taitaapi olla niin sanotusti oma lehmä ojassa näilläkin kehujilla.

• GALLUPPEJA

Eipä näkynä sinunkaa nimmees.

• viestissä
        GALLUPPEJA kirjoitti:

Eipä näkynä sinunkaa nimmees.

Kehuttu eikä haukuttu mitään yritystä,siispä ei siinä nimeekään näy,Mulla ainakin on sellanen tapa jos on sanomista palvelusta niin otan yhteyttä ko.yritykseen ja annan palautetta OMALLA NIMELLÄ.Joka ainoa kerta kun olen ottanut yhteyttä vaikkapa netin kautta,niin ovat kyllä vastanneet palautteeseen ja ovat luvanneet toimittaa ruusut ja myös risut ao.henkilölle jos on ollut aihetta.Että silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe