Pauhaava mikä?

realisti#1

Varsinkin Pauhaava sydän on ärsyttävintä sontaa mitä radiossa on renkutettu viimevuosina. Lässyn lässyn lässyn ja lällällällää. Pauhaavan sydämen sijaan mieleeni tulee väkisinkin Tähkän pauhaava peräpää. Hajunkin voi kuvitella jo kuunnellessa. Tuollaista ei voi kuunnella muut kuin kaljaa kittaavat sosiaalipummit ja niiden löysin housujen persauksissa roikkuvat siideripissikset.

5

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoa että osaat purkaa kiukkusi skriivaamalla,kaunista!!!sallithan että puutun pariin epäkohtaan???
      1.kuka on pakoittanut kuuntelemaan l-tähkää??
      -oletan että jos osaat avata radion tai vastaavan niin osaat sen myös sulkea?...jos et pyydä äiti apuun.
      2.jos äiti on pakoittanut sinut kuuntelemaan jotain mistä et pidä,kärtsää isälle tai polisille
      3.mahrakko tietää mitä realisti tarkoittaa?
      4.olen todella pahoillani että lastenlauluille ei tietääkseni ole viälä 24hkanavaa ja pikkukakkonenkin omaa rajallisen lähetys ajan.
      5.en kyllä nähny moisia tyyppejä l-tähkän keikalla.eräitten hevibändien keikalla kyllä ja sauna open airissa manses todella monta!se ei silti estä minua pitämästä myös hevistä.
      6.jote eiköhän sovita että pyyhit kyynelees ja pyydät äitiäs pyyhkiin sekä nenun että pepun ja annat hänelle anteeksi joka aamuisen kaurapuuron.

    • jos et sinä

      tykkää, niin muut voivat tykätä. Niin kuin kaikki asiat tässä maailmassa, yksi tykkää tyttärestä toinen äidistä...makuasioita lapsi rakas. Mutta tännehän saa kirjoittaa mielipiteensä. Se vain, että senkin voi kirjoittaa monella tavalla..ennenkaikkea loukkaamatta ko.artistia. Minun mielipiteeni on, että yksi suomen parhaista artisteista pitkään aikaan. Kasvamista sinulle tämänkin asian suhteen!

    • Makkkulaa-

      Se on iham mieltsin hyvä biisi. Muutenki tolla uudel lätyl valtaosa biiseistä tosi hyviä.
      Sit mua miellyttää niitten murre. Sellasta kivan häjyyläistä tyyliä.
      Yks parhaita suomalaisia bändejä, sanon minä!

    • olet kyllä

      Pauhaava sydän tai kuvaavasti peräpää, niinkuin kirjoitit, on kelvottomin tytöt tykkää pojista -tyyppinen lällätys sitten viime kesän. Fanien habitukseen en ota kantaa muuta kuin sen verran, että kuulossa ja arvostelukyvyssä niillä on pahasti vikaa.

      • härkä -67

        Minuun kolahti Lauri Tähkä sen jälkeen kun tajusin kuunnella sanoja:
        "hetkeksi en sulle rupia...."
        ---> Pojathan laulaa murteella ja elämänarvot kohdillaan!!! Vau!!! Kaikenlaisten seksististen lässynlässyn renkutusten jälkeen tuntuu tosi hyvältä. Itsetunto kohdillaan ja ollaan omia itsejään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe