Vasta vuonna 2007 "löysin" LTEK:n musiikin ja sitä aloin kuunnella, piti oikein ostaa Tähkä-kaupasta uusin levykin. Sitten kävin heidän keikalla Espoossa ja oli tosiaan elämys, nimikirjoituksen kera. Piristävänä lisänä keikalla oli mieshenkilö, jolla oli possu-päähine :- ) ilmeisesti jokin pikkujoulu-lahja.
Espoossa oli paljon ihmisiä pohjanmaalta, jutuissakin oltiin, todella mukavaa ja sosiaalista porukkaa.
Bändi antaa ittestään todella paljon, oikein mukavaa kuunneltavaa näin nelikymppisenkin elämään. Sanoitukset on todella mahtavia! Keikkavierailu oli eka, mutta ei todellakaan vika !!!!!
Kaikille faneille ja ei-faneille, sekä itse bändille oikein hyvää uuden vuoden jatkoa!
keikalla 14.12. Espoossa
Leenukka66
0
338
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736