Hei, olen ensikertaa watmanin FeAc Mn suodattimen puhdistustouhuissa ja homma meinaa tyssätä heti alkuunsa.Brobleemana on säiliötä ja automatiikkaa yhdistävän putken nouseminen automatiikkaa irroitettaessa. Putki nousee väkisin jonkin verran säiliöstä, kun automatiikkaa nostaa. Varsinainen ongelma on kuitenkin automatiikan takaisin asennus, joka ei tahdo onnistua ylös nousseen keskiputken takia. Kysymykseni kuuluu siis, että kuinka saa ylösnousseen keskiputken painumaan takaisin paikalleen ilman, että laitteisttoon tulee mitään ylimääräistä damakea?
Watman suodattimen huolto
4
3363
Vastaukset
- mokia
En osaa auttaa ongelmassasi mutta ihmettelen miksi halusit avata sen säiliön? Onko se muovimalli jossa ei ole täyttöyhdettä erikseen?
Mitä sieltä sisältä pitää puhdistaa?
Watmanin tekninen tuki vastaa kyllä hyvin ja auttaa mielellään oman kokemukseni mukaan.- SUODATIN
www.watman.fi sieltä ohjeet löydät. Hyvä laite muuten.
- kokeiltu
SUODATIN kirjoitti:
www.watman.fi sieltä ohjeet löydät. Hyvä laite muuten.
saattaa löytyä eriäviäkin mielipiteitä....tuo huolto saattaa kyllä olla hankalaa.
- kökötin
Ei tuo huolto nyt kovin vaikeaa ole. Ja miksi se koneisto irroitetaan on se, että se sihti tukkeutuu, ja sekin täytyy sitten vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693