The Black Parade is... DEAD??

Hämmentynyt

My Chemin theblackparade.com sivulla ei ole enää mitään muuta kuin sydänkäyrä(valitettavan suora sellainen..)Aiheesta juttu osoitteessa http://www.nme.com/news/my-chemical-romance/33365
Mitä tämä tarkoittaa? Tämä tuskin on mikään merkki bändin lopettamisesta, sillä offical site on yhä ennallaan eikä siellä ole mainintaa.. Ehkä tämä on vain The Black Parade-kappaleen lopetus ja tästä lähtien My Chemical Romance ottaa taas ohjat käsiinsä ja jatkaa eteenpäin? (viitaten siihen, miten bändi on esiintynyt keikoillaan The Black Paradena.. Mm. Gerardin ilmoitus lavalla; "Okay, we're gonna play two more songs for you, then the Black Parade is going to get in their black sedan...and go home. Back to Italy. My Chemical Romance is coming on after this. But personally I think their music isn't that great and they have horrible taste in clothing."

7

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gerard4Ever

      Tällä sivulla voi lukea yhtyeen lausunnon lopettamisensa syistä. Todennäköisesti Gerardilla on menny sukset ristiin muun bändin kanssa ja tuloksena on yhtyeen hajoaminen. Todella sääli kun minäkin löysin yhtyeen vasta pari kuukautta sitten, mutta ei auta kuin toivoa, että he saavat asiansa kuntoon ja jatkavat vielä pitkään. Mutta tuskin, ainakaan tämän haastattelun perusteella.

      http://www.albinoblacksheep.com/flash/youare

      • TrueMCRFan

        ja mä klikkasin tota linkkiä!!!!
        Olen siis idiootti..vaikka tiedän aivan hyvin, että MCR ei lopeta missään nimessä vaan tekee uutta levyä joka ilmestyy ensivuonna tähän aikaan!
        Joten The Black Parade is Dead, mutta odotellaan mitä pojat on keksiny seuraavaksi:D


    • r0manc3

      Se tarkoittaa sitä, että bändi kyllästyi soittamaan ja esittämään teema levyä. Se ei enää tuntunut omalta. Hehän nopeasti kyllästyivät ESITTÄMÄÄN levyn lavalla,noin 10 esityksen jälkeen.
      Ovat luvanneet soittaa vähemmän BP kappaleita ja lisäävät vanhoja biisejä sekä sellaisia joita eivät koskaan ole levyttäneet tai soittaneet livenä (wow!).
      Joten se mielestäni tarkoittaa että MCR palaa vanhaan Bullets ja Revenge musiikkiin (etenkin Stayn perusteella) Jahuu! :) Olen ainakin onnellinen, että jättävät BP vähemmälle. Onhan se hieno TEEMA levy, mutta onko se heidän musiikkiaan. Minkä taisivat itsekin älytä...

      "Ehkä tämä on vain The Black Parade-kappaleen lopetus ja tästä lähtien My Chemical Romance ottaa taas ohjat käsiinsä ja jatkaa eteenpäin?" Kutakuinkin :)

      • mcrlover<3

        Mie jo luulin, että se oikeasti lopettaa, mutta toi linkki naurattaen vei sen pelon pois! (Runolliseksi rupesin...)
        Yhdyn ylempiin, ne aikovat lopettaa BP:n jankuttamisen.


      • Ei-enää-niin-hämmentynyt

        Moni(mukaanlukien minä) kuitenkin meni vähän sekaisin koko jutusta, kun joka puolella väitetään eri tavalla..Joten ajattelin sen tännekkin kirjoittaa kun sitä ei vielä ollut. Sen kyllä tiesin ettei bändi missään nimessä lopeta :3
        Stay on muuten aivan mahtava! Bullets ja Revenge ovat muutenkin mun lemppareita(vaikka tosiaankin The Black Parade myös ihan huippu)ja huomasin itsekkin,että Stay kuulostaa enemmän tältä vanhemmalta tavaralta ;)


    • Fwank

      Gerard sano yhessä haastatteluss et niilt on ehkä tulossa uus levy vuonn 2009

      • minä vaan

        Itse asiassa,MCR ei ole eroamassa.
        Se on vain huhua.
        Ja tässä on syy miksi BlackParade.comin sivuilla tulee sydän käyrä:Gerard Way on sanonut haastattelussa,ennen VIIMEISTÄ Black Parade konserttia,että enempää black paradea ei tule.
        Siinä syy.
        :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      95
      1836
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1208
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      62
      1098
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      71
      947
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe