Onko Imatralla minkälaisia Kesätyöpaikkoja?
Tarvitsisin kipeästi rahaa Auto-korttiin, kun ikääkin alkaa tulemaan jo kohtapuoleen se 18 täyteen. Muutenkin olisi kiva saada tekemistä kesäksi.
Eli missä olisi? Miten pääsee kyseiseen paikkaan töihin? Milloin? Minkälainen palkka?
Kokemuksia?
Kiitos vastauksista jo valmiiksi :)
Kesätyöpaikkoja?
18
3207
Vastaukset
- en innostuis
Tolla järjenjuoksulla ei kande ihmeitä toivoa. Siis mihin paikkaan haluat? Ei ihme että tässä maassa on asiat on päin persettä kun varttuva polvi on tota tasoa.
PS. Please älä hommaa ajokorttia. Parempi kun pysyt poissa liikenteestä. - nuorten työnsaanti
mahdollisuudet eivät ole kovin suuret. Riippuu paljon minkälaista työtä haet ja mikä on asenteesi ja oppimiskyky ko. työhön.
Kysele uutispostilta lehtienjakoa, voit hakea myös kaupungille,siivousfirmoihin, seurakunnalle, hakulomakkeet löytyy netistä.Käy Imatran työvoimatoimiston sivuilla myös.
Seuraa erilaisia lehti-ilmoituksia..mansikanpoimitaa jos ei muuta. Onnea työnhakuun ja saamiseen. - kokeillu
hakea kymisille katiskoja kutomaan. ottavat kuulemma ikää ja taitoja katsomatta duuniin x)
- Terppaperppa
Mie olin siäl katiskoi rakentelees, nii rakensin ihteni sinne sissää jäin sinne yän yli. siis katiskaan sissää....saatana.
- tässähän
Terppaperppa kirjoitti:
Mie olin siäl katiskoi rakentelees, nii rakensin ihteni sinne sissää jäin sinne yän yli. siis katiskaan sissää....saatana.
meillä onkin elävä esimerkki! voisiko kertoa onko mahdollisesti mitään muita mielenkiintoisia kokemuksia esim. pukemisesta??
- Terppaperppa
tässähän kirjoitti:
meillä onkin elävä esimerkki! voisiko kertoa onko mahdollisesti mitään muita mielenkiintoisia kokemuksia esim. pukemisesta??
Laitoin housut väärin päin. Hinkkas helevetisti munistani, onneks on pienet, siis munat, mutta myös housut, vali-tette-vast-ti. Hyvin meni muuten olin niiko ei mittää pijin käsijjä takataskuis jotka oli nyt etutaskuina hyvin meni, tuli kakksihätä, kiire vessaan,en ehtiny,paskat tult housuun, mut helppo oli kaapia, ko oli vetoketju persiissä, Jarppa autto kaapi pois ne ja talkkia pyllyyn pisti ei hankannnu enää.
- Terppaperppa
Terppaperppa kirjoitti:
Laitoin housut väärin päin. Hinkkas helevetisti munistani, onneks on pienet, siis munat, mutta myös housut, vali-tette-vast-ti. Hyvin meni muuten olin niiko ei mittää pijin käsijjä takataskuis jotka oli nyt etutaskuina hyvin meni, tuli kakksihätä, kiire vessaan,en ehtiny,paskat tult housuun, mut helppo oli kaapia, ko oli vetoketju persiissä, Jarppa autto kaapi pois ne ja talkkia pyllyyn pisti ei hankannnu enää.
Kauhia pakkanen ko oli olin menosa töihin käski äetmuor että laetippa pipa piähä vanttut ju villasuktat niin kiire ko oli huomasi vasta töisä et oli menny pipo jalkaa no hyvi mahtu ja toinen kinnas toiseen jalkaan no isovarvpas mahtu peukalo kohille muuten oli tilee liianki kansa mut pipo kiristi iha merkillisen paljo nii se oli se toine sukka (vasen).
Ekiltä kysyin että mitens sulla vastas että kaulaliina jäi.Haalarit laitan seuraavaks. - #%¤&%&!!!!!
Terppaperppa kirjoitti:
Kauhia pakkanen ko oli olin menosa töihin käski äetmuor että laetippa pipa piähä vanttut ju villasuktat niin kiire ko oli huomasi vasta töisä et oli menny pipo jalkaa no hyvi mahtu ja toinen kinnas toiseen jalkaan no isovarvpas mahtu peukalo kohille muuten oli tilee liianki kansa mut pipo kiristi iha merkillisen paljo nii se oli se toine sukka (vasen).
Ekiltä kysyin että mitens sulla vastas että kaulaliina jäi.Haalarit laitan seuraavaks.PUTA!!!!
- Terppaperppa
#%¤&%&!!!!! kirjoitti:
PUTA!!!!
Ei oo PUTAALLA, Imatralla!!! Hai Hellou
- tänne
käymään. mulla on tossa hyllyssä pikkuveljeltä jääneitä auto-kortteja! on ferrareita sekä muita urheilullisia auto-kortteja.
- ppj
Hae kaupungille kesätöihin siellä on erilaisia vaihtoehtoja aloista. Haku alkaa helmikuussa.
- jfjdsfjyyyyy
Käy mol-sivuilla (työkkärisivustot!), siellä alkaa pian olla taas kesätyöpaikkoja.
(esim. seurakunta, kaupunki, paperitehtaatkin! ilmoittelevat siellä kesätyöpaikoista ja siellä on myös linkki hakemuksiin...ps. muistaakseni jo nyt oli ilmestynyt joku kesätyöpaikka...tosin se on Joutsenossa, mutta kulkuyhteydethän on aika hyvät). Tiukkaa tulee olemaan, koska yrityksillä on lomautuksia. Kantsii miettii, missä firmoissa ei ole lomautuksia ja kysyä niistä. Kaupunki, seurakunta, KTP, isännöitsijäfirmat jne.
- notiedänpävaan
Hei. Kyseleppä kiinteistöhuolloista. Hommat on helppoja eikä lomautukset paina :)
- on
Ei ne nyt nii helppoja ole. Kyllä niissä hommissa tarvitsee olla tekijällä kanttia: tietoa ja varsinkin taitoa, mitä tulee tehdä siinä missä muissakin hommissa. Ei sinne mitään tumpeloita peukalon pyörittäjiä oteta.
- notiedämpävaan
on kirjoitti:
Ei ne nyt nii helppoja ole. Kyllä niissä hommissa tarvitsee olla tekijällä kanttia: tietoa ja varsinkin taitoa, mitä tulee tehdä siinä missä muissakin hommissa. Ei sinne mitään tumpeloita peukalon pyörittäjiä oteta.
Kesätöihin johonkin kiinteistöhuoltoon... lähinnä kesätyöt kuitenkin on niitä ulkohommia, ruohonleikkuuta, ja sen sellasta. Jos ei nyt ihan täys dorka ole, niin kyllä niistä selviää.Muissa tehtävissä taas kesätyöntekijät toimivat jonkun kokeneemman kanssa, joten siinä se taito karttuu, jos ehtii karttua, ei siellä ketään ensimmäisenä yksin laiteta mitään kummosia korjauksia tekemään. Varsinainen työsuhde on ihan eri asia, siinä tarvitsee olla tietoa ja taitoa niin monelta alalta ja monesta asiasta, teknisestä talohuollosta aina psykiatriaan saakka, sekä myös sosiaalisia taitoja ja käytöstapoja enemmän kuin keskiverto ihmisellä nykyään on, joten ei siellä ainakaan kauaa pärjää tumpelot peukalon pyörittäjät, se on selvä.
- Isä aurinkoinen
notiedämpävaan kirjoitti:
Kesätöihin johonkin kiinteistöhuoltoon... lähinnä kesätyöt kuitenkin on niitä ulkohommia, ruohonleikkuuta, ja sen sellasta. Jos ei nyt ihan täys dorka ole, niin kyllä niistä selviää.Muissa tehtävissä taas kesätyöntekijät toimivat jonkun kokeneemman kanssa, joten siinä se taito karttuu, jos ehtii karttua, ei siellä ketään ensimmäisenä yksin laiteta mitään kummosia korjauksia tekemään. Varsinainen työsuhde on ihan eri asia, siinä tarvitsee olla tietoa ja taitoa niin monelta alalta ja monesta asiasta, teknisestä talohuollosta aina psykiatriaan saakka, sekä myös sosiaalisia taitoja ja käytöstapoja enemmän kuin keskiverto ihmisellä nykyään on, joten ei siellä ainakaan kauaa pärjää tumpelot peukalon pyörittäjät, se on selvä.
Tuossa kun kommentteja asialliseen kysymykseen lukee....tää tuppukylä on ääliöitä täynnä!
- rockandroll63
Isä aurinkoinen kirjoitti:
Tuossa kun kommentteja asialliseen kysymykseen lukee....tää tuppukylä on ääliöitä täynnä!
No kutsetille kannattaa aina hakea,jos on tuttuja paljon liksaa!nyt tietysti rakennusvirmat tarttee kylpylässä ja rauhassa!Sit voit ruveta myymään vaikka jätskiä,jossai kulmassa venäläisille,mutta se vaatii vähän viitseliäsyyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483