kusilukko

ujokusi

Mun ongelma on taas yleisissä vessoissa ja ulkona kuseminen.Mä menen maanantaisin ja perjantaisin 3,5 tunnin bussimatkan ja ongelma on se, kun en pysty kusemaan esim. bussin vessassa, oon monta kertaa koittanut.Linja-autoasemalla on onnistunut, jos muita ei satu olemaan silloin vessassa. Samoin koulussa kopit eivät ole yhtenäisiä ja kusemisesta ei tule mitään.Muutenkin nykyään kotonakin menee aina 10 sekuntia vähintään jos muita pyörii lähellä vessan ovea. Ulkona kuseminen on niin h:vetin vaikeaa mulle tällä hetkellä, kun olla vaan voi.
Pahinta on se,kun ei voi olla missään pitkiä aikoja tämän ongelman takia. Kaveri ihmettelee, kun mä aina meen niin kauas yrittämään kusemista, eikä sittenkään onnistu.
Mulle suositeltiin laittaa vettä päälle, mutta ei sekään ole aina auttanut. Pari vuotta sitten luulin,että olen pääsemässä ongelmasta, mutta viime talvena ongelma tuli entistä pahempana.
Itse en tunne ketään kaveriporukasta, joilla olis tää ongelma.

13

9954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa

      Taitaa olla yleisempää kuin luuletkaan.

    • Ujopissa

      Voi kuinka tutulta kuulostaakaan. Noloja tilanteita aiheuttaa kun on baarissa ja päättää lähteä kuselle. Ei ole kiva seisoa siinä laarilla ja naama punaisena yrittää saada kusi alulle. Porukkaa tulee ja menee mutta ite vaan seisoo tyhmän näköisenä. Lopulta kyllästyy ja sitten on pakko lähtee pois vaikka kuinka kusettaa. Yhteen väliin jouduin aina lähteä baarista puistoon kuselle.

      Kaikkein pahinta on kuitenkin lentokoneessa. Vaikka miten on kentällä käynyt kusella ennen koneeseen nousemista niin ihan varmaa on se, että ennenkuin turvavyövalo sammuu niin jo huutaa rakko melkosella paineella. Helpottavan bling-äänen jälkeen sitten kauheeta kyytiä koneen perälle kuselle. Ja sitten se taas tapahtuu: tietää, että siinä oven takana on kauhee jono ihmisiä jotka odottaa vain mun kusemista. Ei tuu mitään, välillä sitä yrittää istua pöntölle että sais paremmin kusen alkuun, joskus auttaa joskus ei. Joskus kuseminen vaihtuu isommaksi toimenpiteeksi mutta silti voi kusi jäädä tulematta. Melko tuskallista.

      • foobar123

        kuulostaa niin tutulta, mulla lähti armeijassa toi homma käsistä kun siellä piti optimoida noita vessassa käymisiä, enkat oli 24h kusematta alokasleirillä. olen käynyt jopa lääkärissä avautumasta, kaikennäköiset testit on tehty mm. virtsaputkentähystys mutta ongelma on siis enempi psyykkinen. helvetin ärsyttävää ettei tuota toimintoa pysty kontrolloimaan niin kuin muita lihaksa. kakuttaminen onnistuisi vaikka eduskuntatalon portailla! nappejakin tarjoilivat, en ole niihin lähtenyt. vessoissa on eroja, joissakin vessoissa jotka on "hyvin suunnitelttu" ei ole ongelmia ollenkaan, pahimpia hiljaiset, 2 vierekkäistä koppia, tai sellanen johon kasautuu jonoa oven eteen. onneksi kännissä mulla ei ole juurikaan mitään ongelmia.


      • Ujopissa
        foobar123 kirjoitti:

        kuulostaa niin tutulta, mulla lähti armeijassa toi homma käsistä kun siellä piti optimoida noita vessassa käymisiä, enkat oli 24h kusematta alokasleirillä. olen käynyt jopa lääkärissä avautumasta, kaikennäköiset testit on tehty mm. virtsaputkentähystys mutta ongelma on siis enempi psyykkinen. helvetin ärsyttävää ettei tuota toimintoa pysty kontrolloimaan niin kuin muita lihaksa. kakuttaminen onnistuisi vaikka eduskuntatalon portailla! nappejakin tarjoilivat, en ole niihin lähtenyt. vessoissa on eroja, joissakin vessoissa jotka on "hyvin suunnitelttu" ei ole ongelmia ollenkaan, pahimpia hiljaiset, 2 vierekkäistä koppia, tai sellanen johon kasautuu jonoa oven eteen. onneksi kännissä mulla ei ole juurikaan mitään ongelmia.

        Tarkemmin kun muistelee niin luultavasti armeijassa mullakin kusemisongelmat alkoi. Minuutin aamutoimet jossa ajassa olisi pitänyt ehtiä pestä hampaat ja kusta. Ei vaan onnistu kun komppaniallinen kolleja kusee ja pesee hampaitaan samaan aikaan vieressä.


      • maksaloora
        Ujopissa kirjoitti:

        Tarkemmin kun muistelee niin luultavasti armeijassa mullakin kusemisongelmat alkoi. Minuutin aamutoimet jossa ajassa olisi pitänyt ehtiä pestä hampaat ja kusta. Ei vaan onnistu kun komppaniallinen kolleja kusee ja pesee hampaitaan samaan aikaan vieressä.

        Mulla on ennenkin ollu ujopissa mutta huomasin että se ongelma lieveni melkopaljon viimekesänä. Pystyi käymään kusella ulkona melkein missä vain ja joskus kusilaarillakin. Nyt kun menin armeijaan niin ongelma muuttui erittäin pahaksi. 3 ekaa päivää oli tosi vaikeeta. Kusta ei meinannu saada tulemaan edes kopissa istuttaessa. Sit se ongelma lieveni vähän. Pystyi kopissa seisaalteen kuseen jos taustalta kuului meteliä tai tiesi että vessa on tyhjä. Sit tos oli myös yks parin päivän leiri niin sillon vasta vaikeeta oli. Monta tuntia pidättelin ja sit lopulta kun ilta hämärty niin parin yrityksen jälkeen sain kusen tulemaan kaukana muista. Nyt ensviikolla leiriä tiedossa ja pelottaa ihan hirveesti. Piti mennä kuraattorille puhuun asiasta mutta en sit kerinny. Muut kaverit varmaan nauraa. Kukaan ei tiedä että mulla on tämmönen ongelma. Tai ainakin luulen että ei tiedä. En tiedä sit mikä tähän olisi avuksi. Jollain jotain vinkkejä? Lääkeneuvoja tai jotain?
        Sillon kun on humalassa niin ulkona kusemiseen ei ole oikeastaan mitään ongelmaa.

        Mua ei siis mikään muu asia pelota kuin se että tuleeko se kusi. Sit kun jännitän sitä niin ei tietenkään tule.


      • Voilaatikko
        maksaloora kirjoitti:

        Mulla on ennenkin ollu ujopissa mutta huomasin että se ongelma lieveni melkopaljon viimekesänä. Pystyi käymään kusella ulkona melkein missä vain ja joskus kusilaarillakin. Nyt kun menin armeijaan niin ongelma muuttui erittäin pahaksi. 3 ekaa päivää oli tosi vaikeeta. Kusta ei meinannu saada tulemaan edes kopissa istuttaessa. Sit se ongelma lieveni vähän. Pystyi kopissa seisaalteen kuseen jos taustalta kuului meteliä tai tiesi että vessa on tyhjä. Sit tos oli myös yks parin päivän leiri niin sillon vasta vaikeeta oli. Monta tuntia pidättelin ja sit lopulta kun ilta hämärty niin parin yrityksen jälkeen sain kusen tulemaan kaukana muista. Nyt ensviikolla leiriä tiedossa ja pelottaa ihan hirveesti. Piti mennä kuraattorille puhuun asiasta mutta en sit kerinny. Muut kaverit varmaan nauraa. Kukaan ei tiedä että mulla on tämmönen ongelma. Tai ainakin luulen että ei tiedä. En tiedä sit mikä tähän olisi avuksi. Jollain jotain vinkkejä? Lääkeneuvoja tai jotain?
        Sillon kun on humalassa niin ulkona kusemiseen ei ole oikeastaan mitään ongelmaa.

        Mua ei siis mikään muu asia pelota kuin se että tuleeko se kusi. Sit kun jännitän sitä niin ei tietenkään tule.

        Tuohon auttaa kusilaattori tai tramal lääke tulee varmasti kusilukko


    • eilorahdapönttöön

      Kaikista pahin on jos joudun menemään pieneen wc tilaan jossa kaksi koppia ja toisessa on joku tarpeillaan. Erittäin syvä hiljaisuus ja ei tule kusta ei. Siinä sitten pitää lähtä häpeissään pois vaikka kusettaa.

      • ongelmiajokalähtöön

        Vaikka onkin vanhan viestiketju ja olette jo kuolleet luultavasti niin pakko sanoa että toi on yllättävän ärsyttävä ongelma!

        "Kaikista pahin on jos joudun menemään pieneen wc tilaan jossa kaksi koppia ja toisessa on joku tarpeillaan. Erittäin syvä hiljaisuus ja ei tule kusta ei. Siinä sitten pitää lähtä häpeissään pois vaikka kusettaa." <--- niin totta!


      • sfgfdsfsffs

        Kaikista pahin on kyllä pisuaari, etenkin ilman mitään väliseiniä. Ei vaan saa ulos tipan tippaa ja sitten hävettää kun tuli seistyä pisuaarilla muna kädessä kusematta.


      • kusilaaren
        sfgfdsfsffs kirjoitti:

        Kaikista pahin on kyllä pisuaari, etenkin ilman mitään väliseiniä. Ei vaan saa ulos tipan tippaa ja sitten hävettää kun tuli seistyä pisuaarilla muna kädessä kusematta.

        Ja kaikista pisuaareista pahin on se metallinen ränni/laari jolla tyypit kusee ihan vieri vieressä, ei mitään yksityisyyttä. Oikea ujopissaisen kauhu.


    • 12-

      Kuvittele kusevasi jonkun naamalle.

    • samatääl

      ite joutunut koko elämän kärsii samasta ja vankilassa täytyy antaa kuset kun joku kattoo vieressä sen takia suljetulla kun kusi ei tule vaikka en kamaa käytä herätkää rise

    • Anonyymi

      Kusilukkoon yksi toimiva kikka on, että laitat vesihanan laskemaan vettä ja istut pöntölle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe