narkoosimanipulaatio???

Onko kellään kokemusta?Olen näillä näkymin joutumassa siihen operaatioon leikkauksesta parantumattoman olkapään takia,eli liikeradat huonot ja kipuilua päivittäin.Onkohan se kuin "rankka" toimenpide ja kuinka kauan joutuu olemaan sairaslomalla??

7

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaa se muutoin

kuten esim pelkällä käynnillä asian osaavan manuaaliterapeutin vastaanotolla?
      miksi mennä tollaiseen jos ei ole kokeillut pehmeitä tehokkaita vaihtoehtoja kuten esim minä.

• hoidettu

Eipä tuo tutkimusten mukaan ole yhtään sen toimivampi vaihtoehto kuin ilman narkoosiakin tapahtuva mestarikansanparantajan tekemä mobilisaatiohoito. Narkoosimanipulaatiossa tosin rikotaan väkisin liikettä rajoittavia ja kipua aiheuttavia kiinnikkeitä ja mobilisaatiossa taas korjataan niiden aiheuttaja, jolloin tulos on parempi.

• molempiin olkapäihin /...

Jos nyt saisin valita, en menisi, koska molempien olkapäiden liikeradat jäivät huonoiksi. On jumpattu ja koetettu kaikki mahdollinen. Lisäksi itselläni toisen olkapään irrotuksessa tuli repeämä, koska ajankohta ei kai ollut vielä silloin "kypsä".
      Harkitsisin
      ps. ennen operoimista olin kärsinyt särkyä ainakin 2-3 vuotta

• edellisessä

että junmpattu ja koetettu kaikki mahdollinen?
        kerrotko mitä kaikkea tohon kaikki mahdollinen sisältyy?
        onko siinä käyty
        a) kansanparantajalla
        b) kalevalaisella kansanparantajalla
        c) kuntohoitajalla padasjoella
        d)manuaaliterapeutilla mynämäellä
        e)kaustisilla
        olis kiva tietää miten homma eteni ja mistä koit ettei ollut apua

• jos

se tehdään oikea-aikaisesti, ja tiedossa on myös hyvä olla magneettikuvauksen tilanne- ettei turhaan mene manipulaation piikkiin repeämät.

• lius

ei kannata pelätä. Olin samassa toimenpiteessä kaksi viikkoa sitten, tehtiin samalla kiertäjäkalvosimen leikkaus. Nukutettiin, ja kun heräsin en olisi siitä toimenpiteestä mitään tiennyt, jos lääkäri ei olisi asiaa sanonut. Siinä vain voimalla irrotetaan kiinnikkeet ja se tehdään aina narkoosissa siitä niikin, KUn olet toimenpiteessä ollut, kerro kuulumisia.

• närkästynyt

Minulle tehtiin 2 viikkoa sitten kys operaatio tosin selkäydin puudutuksella, polveen ei ole liikerata palautunut toukokuisen polkupyörä onnettomuuden jälkeen,kipua ei ole,kovaa kuntoutusta itse aamuin illoin ja fyssarilla 2-3 kertaa viikossa,polvi on jäykkä,liikerata nyt reilu 90,,kauhuissani mietin tuleeko polvi kuntoon ikinä,tähän asti ei ole ollut koskaan mitään vaivaa jaloissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      332
      12090
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      157
      11164
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      277
      6516
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      252
      5316
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      183
      3773
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3588
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      60
      2641
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      125
      2136
    9. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      329
      2020
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      13
      1884
    Aihe