Onko kellään kokemusta?Olen näillä näkymin joutumassa siihen operaatioon leikkauksesta parantumattoman olkapään takia,eli liikeradat huonot ja kipuilua päivittäin.Onkohan se kuin "rankka" toimenpide ja kuinka kauan joutuu olemaan sairaslomalla??
narkoosimanipulaatio???
7
940
Vastaukset
- hoitaa se muutoin
kuten esim pelkällä käynnillä asian osaavan manuaaliterapeutin vastaanotolla?
miksi mennä tollaiseen jos ei ole kokeillut pehmeitä tehokkaita vaihtoehtoja kuten esim minä. - hoidettu
Eipä tuo tutkimusten mukaan ole yhtään sen toimivampi vaihtoehto kuin ilman narkoosiakin tapahtuva mestarikansanparantajan tekemä mobilisaatiohoito. Narkoosimanipulaatiossa tosin rikotaan väkisin liikettä rajoittavia ja kipua aiheuttavia kiinnikkeitä ja mobilisaatiossa taas korjataan niiden aiheuttaja, jolloin tulos on parempi.
- molempiin olkapäihin /...
Jos nyt saisin valita, en menisi, koska molempien olkapäiden liikeradat jäivät huonoiksi. On jumpattu ja koetettu kaikki mahdollinen. Lisäksi itselläni toisen olkapään irrotuksessa tuli repeämä, koska ajankohta ei kai ollut vielä silloin "kypsä".
Harkitsisin
ps. ennen operoimista olin kärsinyt särkyä ainakin 2-3 vuotta- edellisessä
että junmpattu ja koetettu kaikki mahdollinen?
kerrotko mitä kaikkea tohon kaikki mahdollinen sisältyy?
onko siinä käyty
a) kansanparantajalla
b) kalevalaisella kansanparantajalla
c) kuntohoitajalla padasjoella
d)manuaaliterapeutilla mynämäellä
e)kaustisilla
olis kiva tietää miten homma eteni ja mistä koit ettei ollut apua - jos
se tehdään oikea-aikaisesti, ja tiedossa on myös hyvä olla magneettikuvauksen tilanne- ettei turhaan mene manipulaation piikkiin repeämät.
- lius
ei kannata pelätä. Olin samassa toimenpiteessä kaksi viikkoa sitten, tehtiin samalla kiertäjäkalvosimen leikkaus. Nukutettiin, ja kun heräsin en olisi siitä toimenpiteestä mitään tiennyt, jos lääkäri ei olisi asiaa sanonut. Siinä vain voimalla irrotetaan kiinnikkeet ja se tehdään aina narkoosissa siitä niikin, KUn olet toimenpiteessä ollut, kerro kuulumisia.
- närkästynyt
Minulle tehtiin 2 viikkoa sitten kys operaatio tosin selkäydin puudutuksella, polveen ei ole liikerata palautunut toukokuisen polkupyörä onnettomuuden jälkeen,kipua ei ole,kovaa kuntoutusta itse aamuin illoin ja fyssarilla 2-3 kertaa viikossa,polvi on jäykkä,liikerata nyt reilu 90,,kauhuissani mietin tuleeko polvi kuntoon ikinä,tähän asti ei ole ollut koskaan mitään vaivaa jaloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101011- 45891
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762