narkoosimanipulaatio???

Onko kellään kokemusta?Olen näillä näkymin joutumassa siihen operaatioon leikkauksesta parantumattoman olkapään takia,eli liikeradat huonot ja kipuilua päivittäin.Onkohan se kuin "rankka" toimenpide ja kuinka kauan joutuu olemaan sairaslomalla??

7

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaa se muutoin

      kuten esim pelkällä käynnillä asian osaavan manuaaliterapeutin vastaanotolla?
      miksi mennä tollaiseen jos ei ole kokeillut pehmeitä tehokkaita vaihtoehtoja kuten esim minä.

    • hoidettu

      Eipä tuo tutkimusten mukaan ole yhtään sen toimivampi vaihtoehto kuin ilman narkoosiakin tapahtuva mestarikansanparantajan tekemä mobilisaatiohoito. Narkoosimanipulaatiossa tosin rikotaan väkisin liikettä rajoittavia ja kipua aiheuttavia kiinnikkeitä ja mobilisaatiossa taas korjataan niiden aiheuttaja, jolloin tulos on parempi.

    • molempiin olkapäihin /...

      Jos nyt saisin valita, en menisi, koska molempien olkapäiden liikeradat jäivät huonoiksi. On jumpattu ja koetettu kaikki mahdollinen. Lisäksi itselläni toisen olkapään irrotuksessa tuli repeämä, koska ajankohta ei kai ollut vielä silloin "kypsä".
      Harkitsisin
      ps. ennen operoimista olin kärsinyt särkyä ainakin 2-3 vuotta

      • edellisessä

        että junmpattu ja koetettu kaikki mahdollinen?
        kerrotko mitä kaikkea tohon kaikki mahdollinen sisältyy?
        onko siinä käyty
        a) kansanparantajalla
        b) kalevalaisella kansanparantajalla
        c) kuntohoitajalla padasjoella
        d)manuaaliterapeutilla mynämäellä
        e)kaustisilla
        olis kiva tietää miten homma eteni ja mistä koit ettei ollut apua


      • jos

        se tehdään oikea-aikaisesti, ja tiedossa on myös hyvä olla magneettikuvauksen tilanne- ettei turhaan mene manipulaation piikkiin repeämät.


    • lius

      ei kannata pelätä. Olin samassa toimenpiteessä kaksi viikkoa sitten, tehtiin samalla kiertäjäkalvosimen leikkaus. Nukutettiin, ja kun heräsin en olisi siitä toimenpiteestä mitään tiennyt, jos lääkäri ei olisi asiaa sanonut. Siinä vain voimalla irrotetaan kiinnikkeet ja se tehdään aina narkoosissa siitä niikin, KUn olet toimenpiteessä ollut, kerro kuulumisia.

    • närkästynyt

      Minulle tehtiin 2 viikkoa sitten kys operaatio tosin selkäydin puudutuksella, polveen ei ole liikerata palautunut toukokuisen polkupyörä onnettomuuden jälkeen,kipua ei ole,kovaa kuntoutusta itse aamuin illoin ja fyssarilla 2-3 kertaa viikossa,polvi on jäykkä,liikerata nyt reilu 90,,kauhuissani mietin tuleeko polvi kuntoon ikinä,tähän asti ei ole ollut koskaan mitään vaivaa jaloissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe