Paras tähtimerkki on skorppari!
SKORPIONI
43
6006
Vastaukset
- 19.11
voi ollakin..
- kAURIS
Mun mielestä rapu on paras.
- grrr... :)
Tunnen yhden Skorpparin :) todella viehkeä nainen :) kaunis kuin ruusu :) mutta piikikäs on mieleltään :) lumoava on :) täytyy myöntää :) mutta jotenkin oon ihastunut siihen :) uskaltaiskohan kokeilla :) grrr.. :) voi lyödä tassuille ;) sanokaas skorppiooninaiset :) kuinka teitä tulee käsitellä :) hellästihän minä käsittelen :) T:leo vallaton :) 39v.
- Kalat
grrr... :) kirjoitti:
Tunnen yhden Skorpparin :) todella viehkeä nainen :) kaunis kuin ruusu :) mutta piikikäs on mieleltään :) lumoava on :) täytyy myöntää :) mutta jotenkin oon ihastunut siihen :) uskaltaiskohan kokeilla :) grrr.. :) voi lyödä tassuille ;) sanokaas skorppiooninaiset :) kuinka teitä tulee käsitellä :) hellästihän minä käsittelen :) T:leo vallaton :) 39v.
Ja jos sovit puhe tai paremminkin kuunteljaksi niin siitä vaan. Skorppioni on todella sexin kipeä ja turpa tukkoon tyylinen persoona. He myös vaativat hyvää taitoa sängyssä. ( on kokemusta )
- 35v
grrr... :) kirjoitti:
hellästi tulee käsitellä, ole itsevarma, sanavalmis, herrasmies... Mikä leo on horoskoopiltaan?
- grrr... :)
35v kirjoitti:
hellästi tulee käsitellä, ole itsevarma, sanavalmis, herrasmies... Mikä leo on horoskoopiltaan?
No,leijonahan minä olen :) *käsipäivää* :) kiitos neuvoista :) Mukavaa kesänjatkoja sinulle :) T:Pekka :)
- no jaa
Entisaikain astrologit pitivät sitä huonoimpana. Kaikki kielteinen liitettiin skorpionin merkkiin. Et se siitä.
- Jen
ihanko totta? eikai me skorpparit nyt niin pahoja olla? mulle on sanottu monta kertaa että oon huolehtivainen ja muutenki välitän ihmisistä tosi paljon :) en halua ikinä satuttaa ketään... :)
- PöZö
Jen kirjoitti:
ihanko totta? eikai me skorpparit nyt niin pahoja olla? mulle on sanottu monta kertaa että oon huolehtivainen ja muutenki välitän ihmisistä tosi paljon :) en halua ikinä satuttaa ketään... :)
jooh mulla on samoi piirteit ett en haluu satuttaa ketään! ja olen kauheen huolehtivainen... siihen kaikilla menee vähän hermot xD
- skorppari
Jen kirjoitti:
Mä oon horoskoopiltani skorppari, ja mä en kans halua satuttaa ketään.Kuitenkin mä olen päättänyt, että mä en ole huolehtivainen.
Jos mä hankin joskus lapsia, jota tuskin teen, koska en ole valmis sitoutumaan sellaiseen kuin lapsi enkä halua ottaa niin isoa vastuuta, vaikka haluan jatkaa omaa geeniperintöäni mahd. mon naisen kanssa, kuitenkin jos mä joskus hankin omia lapsia, niin mä en mssään nimessä ole ylihuolehtivainen enkä tiukka kurinen, koska mä olen tainnu kiinnostua vähän hippi-aatteesta, mä uskon vapaaseen kasvatukseen, vaikka en olisi kiinnostunut hippi-aatteesta.Skorpioneista sanotaan usein, että ne on väkivaltaisia, saattavat ollakkin, mutta itse olen aika väkivallaton tyyppi.Skorpionit on aika ristiriitaisia, yhteen aikaan mä olin tosi väkivaltainen, mutta mä en koskaan enkä nytkään ole halunnut mennä armeijaan, mä en edes pidä siitä army-kuosista.
Skorpionit on oikeita aatteen ihmisiä, he paneutuvat johonkin asiaan suurella fanaattisuudella ja aatteen palolla, nimimerkillä kokemusta on.Vaikka mä en halua satuttaa ketään, niin on mulla silti "perivihollisia", mutta mä en halua tappaa näitä tyyppejä, koska sehän on väkivaltaa.Mä oon innostunut myös vähän gandhista, ja sehän on sanonut, että vihaa ei voiteta väkivallalla, vaan rakkaudella.Mulla on myös kokemusta asiasta esim:
oli yks tyyppi, joka ei tainnu tykätä musta, no kuitenkin mun mielestä se tyyppi oli aivan sairaan tyylikäs ja mä tykkäsin siitä, mä taisin jopa vähän ihailla sitä, no sitten se ei enään inhonnutkaan mua.
on mulla käyny jopa niin, että joku mun ex-perivhollinen on nyt mun bestis! - Ahaa.
skorppari kirjoitti:
Mä oon horoskoopiltani skorppari, ja mä en kans halua satuttaa ketään.Kuitenkin mä olen päättänyt, että mä en ole huolehtivainen.
Jos mä hankin joskus lapsia, jota tuskin teen, koska en ole valmis sitoutumaan sellaiseen kuin lapsi enkä halua ottaa niin isoa vastuuta, vaikka haluan jatkaa omaa geeniperintöäni mahd. mon naisen kanssa, kuitenkin jos mä joskus hankin omia lapsia, niin mä en mssään nimessä ole ylihuolehtivainen enkä tiukka kurinen, koska mä olen tainnu kiinnostua vähän hippi-aatteesta, mä uskon vapaaseen kasvatukseen, vaikka en olisi kiinnostunut hippi-aatteesta.Skorpioneista sanotaan usein, että ne on väkivaltaisia, saattavat ollakkin, mutta itse olen aika väkivallaton tyyppi.Skorpionit on aika ristiriitaisia, yhteen aikaan mä olin tosi väkivaltainen, mutta mä en koskaan enkä nytkään ole halunnut mennä armeijaan, mä en edes pidä siitä army-kuosista.
Skorpionit on oikeita aatteen ihmisiä, he paneutuvat johonkin asiaan suurella fanaattisuudella ja aatteen palolla, nimimerkillä kokemusta on.Vaikka mä en halua satuttaa ketään, niin on mulla silti "perivihollisia", mutta mä en halua tappaa näitä tyyppejä, koska sehän on väkivaltaa.Mä oon innostunut myös vähän gandhista, ja sehän on sanonut, että vihaa ei voiteta väkivallalla, vaan rakkaudella.Mulla on myös kokemusta asiasta esim:
oli yks tyyppi, joka ei tainnu tykätä musta, no kuitenkin mun mielestä se tyyppi oli aivan sairaan tyylikäs ja mä tykkäsin siitä, mä taisin jopa vähän ihailla sitä, no sitten se ei enään inhonnutkaan mua.
on mulla käyny jopa niin, että joku mun ex-perivhollinen on nyt mun bestis!Todella mielenkiintoista.
- skorppari
Ahaa. kirjoitti:
Todella mielenkiintoista.
Eikö ookki!Skorpparit on tosi mielenkiintoisia tyyppejä
- psykologiaa
tarvitsevat aina kipeimmin ne pahimmat luonnehäiriöiset tyypit.
- Apua
Älkää viitsikö kehua skorpparia. Tossa mun vastapäätä istuu maailman veemäisin ihminen joka sattuu olemaan skorppari. Kaikki on aina huonosti ja se myrkyttää koko ilmapiirin. Mistään asiasta ei sen mielestä löydy mitään hyvää. Paitsi sen omasta lapsesta.........
- skorpionityttö
Näin on!!Olen ehdottomasti samaa mieltä mikään muu merkki ei kykene siihen mihin skorpparit pystyvät!Eikä kukaan muu voi heitä voittaa!!=D
Hyvä skorpionit!!- just
Älä ny viitti kuitenkaan shittiä jauhaa....
- Härkä
Niin.....varsinkaan kierouteen ketään muu horroskooppi ei pysty (jos naisesta on kyse).
- 31.10 syntynyt
ketkä julkkikset on skorpiooneja?
onko skorpionit laiskoja/itsepäisiä?- Skorpioni
Olen itse skorpioni, ja olen tyytyväinen siihen. Mutta onkohan niillä horoskoopeilla nyt niin väliä?
Ettekö ole kuullut että horoskoopit ovat keksittyjä, ja se on vain taikauskoa. En tarkoita, etteikö horoskooppeihin saisi uskoa, se on jokaisen oma asia, mutta ei ihmisiä tarvitse mollata vain pelkän horoskoopin takia!
Ottakaa kantaa! - scorpionlady
Skorpioni kirjoitti:
Olen itse skorpioni, ja olen tyytyväinen siihen. Mutta onkohan niillä horoskoopeilla nyt niin väliä?
Ettekö ole kuullut että horoskoopit ovat keksittyjä, ja se on vain taikauskoa. En tarkoita, etteikö horoskooppeihin saisi uskoa, se on jokaisen oma asia, mutta ei ihmisiä tarvitse mollata vain pelkän horoskoopin takia!
Ottakaa kantaa!horoskooppeihin.
Vaikka ihmiset ovatkin joskus tai useinkin mustasukkaisia tai seksinhimoisia, niin miksi se laitetaan niin usein horoskoopin piikkiin?
Saattaa jopa olla että eräät "höynähtäneet" ihmiset elävät liiaksi horoskooppiensa antamien luonnekuvausten mukaan. Ihmisestä kun ei koskaan voi päällepäin tietää sattuuko hän lukemaan kerran päivässä tai jopa kerran viikossa lehden horoskoopin.
Eikö kenellekkään teistä ole koskaan tullut omituinen olo luettuanne päivän horoskoopin?
Olette juuri lähdössä viettämään iltaa ystävienne kanssa jos horoskooppi antaa vihjeen siitä että eräs ystävä aikoo olla petollinen, niin sitä ollaan sitten jatkuvasti varuillaan, tai jopa aletaan itse kuvittelemaan kaikenlaista.
Tai jos elää parisuhteessa niin on pienimmästäkin asiasta mustasukkainen koska se kuuluu skorpparin luonteeseen ja on täten sallittavaa, vaikka kunnon syytä tunteenpurkauksille ei ehkä löytyisikään?
Älkää hyvät ihmiset antako horoskooppien aivopestä itseänne, jokainen määrää omat tekonsa ja oman kohtalonsa. Harvoinpa iltasanomista luetut ennusteet pitävät paikkaansa ellemme itse anna niiden vaikuttaa käytökseemme. - Miia
scorpionlady kirjoitti:
horoskooppeihin.
Vaikka ihmiset ovatkin joskus tai useinkin mustasukkaisia tai seksinhimoisia, niin miksi se laitetaan niin usein horoskoopin piikkiin?
Saattaa jopa olla että eräät "höynähtäneet" ihmiset elävät liiaksi horoskooppiensa antamien luonnekuvausten mukaan. Ihmisestä kun ei koskaan voi päällepäin tietää sattuuko hän lukemaan kerran päivässä tai jopa kerran viikossa lehden horoskoopin.
Eikö kenellekkään teistä ole koskaan tullut omituinen olo luettuanne päivän horoskoopin?
Olette juuri lähdössä viettämään iltaa ystävienne kanssa jos horoskooppi antaa vihjeen siitä että eräs ystävä aikoo olla petollinen, niin sitä ollaan sitten jatkuvasti varuillaan, tai jopa aletaan itse kuvittelemaan kaikenlaista.
Tai jos elää parisuhteessa niin on pienimmästäkin asiasta mustasukkainen koska se kuuluu skorpparin luonteeseen ja on täten sallittavaa, vaikka kunnon syytä tunteenpurkauksille ei ehkä löytyisikään?
Älkää hyvät ihmiset antako horoskooppien aivopestä itseänne, jokainen määrää omat tekonsa ja oman kohtalonsa. Harvoinpa iltasanomista luetut ennusteet pitävät paikkaansa ellemme itse anna niiden vaikuttaa käytökseemme.kuka uskoo päivälehtien horoskooppeihin? Ei kai kukaan niitä tosissaan ota?! Taidat olla ainoa.. Eri asia on horoskooppien luonnekuvaukset, ne pitävät useimmiten paikkansa.
- .........
Skorpioni kirjoitti:
Ottakaa kantaa!Olen samaa mieltä!
Ihmisen horoskooppi, pukeutuminen tai muu ulkonäkö ei kerro oikeastaan ihmisestä mitään.Tai no ehkä joku joka pukeutuu gootiksi tai niin, että perse vilkkuu, niin ehkä se kertoo, että tolla ja tolla on varmaan sellaisia ja sellaisia aatteita.Minä en välitä ihmisen pukeutumisesta enkä horoskoopista, niin monta kertaa olen joutunut huomaamaan, että eihän ne mun ennakkoluulot pidä paikkaansa.Minä välitän enemmän ihmisen aatteista kuin ulkonäöstä.
Se, että skorpparit olis jotenkin yliseksuaalisia, niin siitä mä en osaa sanoa mitään, tietenkin seksi kuuluu elämään, mutta mielestäni on kiusallista puhua seksistä.Mitä se muille kuuluu, minkälaista seksiä mä saan tai onko mun partneri hyvä vai huono sängyssä vai onko mun partnerilla isot tissit.Seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen, mutta jos ei ole vakiintunutta parisuhdetta, seksiä voi käydä kalastelemasta jostain baarista.
Se, että skorpionit olis väkivaltaisia, voi pitää paikkansa.Minun kohdalla se on vähän niin ja näin.Ensinnäkin kannatan vähän hippiaatteita enkä ole koskaan halunnut mennä armeijaan.Toisaalta olin aivan hirveän kostonhimoinen, yhteen aikaan jos joku tyyppi löi mua, niin mä aattelin, että mä lyön ja kostan tolle tyypille joskus, mutta sitten aloin väsyä kantamaan sitä kaikkea kaunaa sisälläni ja päätin, että mä heitän sen kaiken kaunan pois itsestäni.Olin silloin jopa niin kostonhimoinen, että jos joku sanoi mulle vaikka:kusipää, niin mä luokkaannuin siitä aivan hirveästi.Nykyään olen sitä mieltä, että ei haukku haavaa tee. - Skorppigimma
Ainakin Ville Valo, Kata Kärkkäinen & Prinssi Charles ovat skorpioneja. Jälkimmäisestä en oo niin varma, mut ainakin Ville & Kata on.
Skorpparit eivät ole laiskoja. Itsepäisyydestä en oo niin varma, mut sehän riippuu nyt henkilöstä. - SkorppariVaaka
Skorppigimma kirjoitti:
Ainakin Ville Valo, Kata Kärkkäinen & Prinssi Charles ovat skorpioneja. Jälkimmäisestä en oo niin varma, mut ainakin Ville & Kata on.
Skorpparit eivät ole laiskoja. Itsepäisyydestä en oo niin varma, mut sehän riippuu nyt henkilöstä.Myös Maija Vilkkumaa on skorpioni... ja sen kyllä huomaa :) Ainaki itte alkasin yks päivä miettiin, et maijan on pakko olla skorppari ja sitte selvitin asian ja näinhän se oli :)
- PöZö
jooh jooh tottakai xD mutt onhan skorpioneillakin huonot puolensa :P
- Ei ja vielä kerran EI
En nyt hirveesti usko näihin horoskooppi merkkeihin, mutta on sen verran huonoja kokemuksia skorppioonista että kyllä jos kuulen että joku on skorpiooni niin vetäytyn vaistomaisesti vähän puolustusasemmiin. Olen nimittäin asunut nelisen vuotta skorppioonin kanssa.
Ja harvoin kuulee semmoista tekstiä puhuttavan naishenkilön suusta mitä häneltä irtosi, joten sain kyllä useemmin kuiin kaksi kertaa kuulla kunniani. Mutta varsinainen harrastus hänellä oli kavereiden seläntakana puhuminen. Ja kun sanat loppui otettiin teräaseet esille.
Eräällä kaverilla oli myös aiemmin monivuotinen suhde skorppiooni-naiseen ja hänellä on aivan vastaavia kokemuksia kuin minullakin.
Siis onhan varmaan niitä kivojakin skorppiooneja olemassa, mutta eipä ole vielä semmoista vastaan tietääkseni tullut.
Puhun siis vain omasta kokemuksesta.
Itse listasin skorppioonin luonteen piirteen seuraavasti:
- itsepäinen
- itserakas
- kateellinen
- julma
- äkkipikainen
- teeskentelevä
- juonittelija
- vaativa- Syksynainen
poikkeava skorpioniyksilö, koska tuosta listasta minuun sopivat vain itserakas ja itsepäinen... Vaativakin olen enempi vain itseäni kuin muita kohtaan.
- Martsu
Taidanpa olla sit mäkin poikkeava koska en ole ku itsepäinen ja ehkä joskus äkkipikainen mut harvemmin teen mitään äkkipikasta muutaku ajatuksis. Et kyl meitä erillaisiakin löytyy!:)
- SkorppioniN+++
- itsepäinen skorppioni kyllä olen, mutta niin moni muukin horoskooppimerkki, osaan myös kompromissin taidon.
- itserakas skorppioni olen myös joissakin asioissa, mutta siihen on kyllä silloin aihetta, en suinkaan ole kaikessa itserakas, enkä oikeen kehtaa tuoda sitä liikaa uloskaan, omassa mielessä useimmiten
- kateellinen skorppioni olen ollut usein ja sanonut sen myös ääneen rehellisesti, minulle on tuntemattomat tulleet aukomaan päätään, täysin syyttä, kateellisuuttako?
- julma skorppioni olen julmalle henkilölle, julmuus vaatii, että joku tekee minulle tai rakkaimmilleni julmia asioita, ei minulla ole mitään syytä tyhjästä heittäytyä julmaksi, viittaan edelliseen kateellisuuteen, voin todellakin olla julma tuntemattomalle henkilölle joka menee erittäin henkilökohtaisuuksiin kateellisuuttaan
- äkkipikainen en ole
- teeskentelevä en ole, yök teeskentelijät
- juonittelija olen toisinaan, asiat vaatii joskus kunnon juonittelun, eihän siinä ole mitään pahaa
- vaativa olen niin itselleni kuin muillekkin ja vielä aika rankasti, eihän siinäkään ole mitään pahaa.
Näiden listaamasi asioitten lisäksi olen ÄÄRETTÖMÄN oikeudenmukainen, SUUNNATTOMAN lojaali, pitkäpinnainen, otan todella muut ihmiset huomioon, niin paljon, että olen saanut siitä pahasti takkiini, en nuole ketään enkä hyväksy että minua nuollaan, siis verbaalisesti muuten kyllä, puhun asiat aika suoraan ja siitähän herkät muut merkit suuttuu, en valehtele enkä myöskään silloin siedä toisten valehtelua, näen kaiken mustavalkoisena, miksi paneutuisin johonkin asiaan/ihmiseen jos se on hälläväliä tyyppi, tätä sanotaan viakseni, itse olen siitä täysin toista mieltä, olen hyvin avoin, sosiaalinen, vilkas, omaan ison joukon ystäviä josta on ollut pakko pudottaa joitakin pois kataluuden/petollisuuden takia(eivät olleet skorppioneja, tykkään myös näistä mystisistä asioista välillä vähän liikakin, kaiken kaikkiaan taidan olla helvetin hyvä ihminen tähän maailmaan, väärinymmärretty vaan ja aika paljon vielä. Ehkäpä sinun skorppioni vaimosi nouseva sekä kuumerkkikin vaikutti hänen käyttäytymiseen ja vaikutti varmaan myös sinunkin käyttäytymiesi. Ei voi tuijottaa horoskooppimerkkiä ja sanoa ei ikinä sitäjasitä merkkiä. Mikä merkki itse olet? Voisin minäkin tehdä listan vioistasi. - m25
SkorppioniN+++ kirjoitti:
- itsepäinen skorppioni kyllä olen, mutta niin moni muukin horoskooppimerkki, osaan myös kompromissin taidon.
- itserakas skorppioni olen myös joissakin asioissa, mutta siihen on kyllä silloin aihetta, en suinkaan ole kaikessa itserakas, enkä oikeen kehtaa tuoda sitä liikaa uloskaan, omassa mielessä useimmiten
- kateellinen skorppioni olen ollut usein ja sanonut sen myös ääneen rehellisesti, minulle on tuntemattomat tulleet aukomaan päätään, täysin syyttä, kateellisuuttako?
- julma skorppioni olen julmalle henkilölle, julmuus vaatii, että joku tekee minulle tai rakkaimmilleni julmia asioita, ei minulla ole mitään syytä tyhjästä heittäytyä julmaksi, viittaan edelliseen kateellisuuteen, voin todellakin olla julma tuntemattomalle henkilölle joka menee erittäin henkilökohtaisuuksiin kateellisuuttaan
- äkkipikainen en ole
- juonittelija olen toisinaan, asiat vaatii joskus kunnon juonittelun, eihän siinä ole mitään pahaa
- vaativa olen niin itselleni kuin muillekkin ja vielä aika rankasti, eihän siinäkään ole mitään pahaa.
Näiden listaamasi asioitten lisäksi olen ÄÄRETTÖMÄN oikeudenmukainen, SUUNNATTOMAN lojaali, pitkäpinnainen, otan todella muut ihmiset huomioon, niin paljon, että olen saanut siitä pahasti takkiini, en nuole ketään enkä hyväksy että minua nuollaan, siis verbaalisesti muuten kyllä, puhun asiat aika suoraan ja siitähän herkät muut merkit suuttuu, en valehtele enkä myöskään silloin siedä toisten valehtelua, näen kaiken mustavalkoisena, miksi paneutuisin johonkin asiaan/ihmiseen jos se on hälläväliä tyyppi, tätä sanotaan viakseni, itse olen siitä täysin toista mieltä, olen hyvin avoin, sosiaalinen, vilkas, omaan ison joukon ystäviä josta on ollut pakko pudottaa joitakin pois kataluuden/petollisuuden takia(eivät olleet skorppioneja, tykkään myös näistä mystisistä asioista välillä vähän liikakin, kaiken kaikkiaan taidan olla helvetin hyvä ihminen tähän maailmaan, väärinymmärretty vaan ja aika paljon vielä. Ehkäpä sinun skorppioni vaimosi nouseva sekä kuumerkkikin vaikutti hänen käyttäytymiseen ja vaikutti varmaan myös sinunkin käyttäytymiesi. Ei voi tuijottaa horoskooppimerkkiä ja sanoa ei ikinä sitäjasitä merkkiä. Mikä merkki itse olet? Voisin minäkin tehdä listan vioistasi.tyystin skorpparien mollaaminen tai minkä tahansa muun horoskoopin. No itse en tätä horoskooppitouhua vakavasti ole koskaan ottanut. Ihan hauskahan se on lukea mitä tänään pitäisi tapahtua tai mikä luonteeni on. Ja kyllähän monen moni piirre skoprpionissa tästää itseeni. Niin vain monen muunkin horoskoopin.
Vaan entinen tyttökaverini oli myös horoskooppi ja melkoisen erilainen kuin minä. Ja tämä oli hyvä esimerkki siitä että eipä ole ihmistä syntymäaikaan katsominen :)
Mutta ollaan ylpeitä niistä piirteistä mitä meille on suotu - oli ne sitten oman horoskoopin mukaisia tahi ei! - m25
m25 kirjoitti:
tyystin skorpparien mollaaminen tai minkä tahansa muun horoskoopin. No itse en tätä horoskooppitouhua vakavasti ole koskaan ottanut. Ihan hauskahan se on lukea mitä tänään pitäisi tapahtua tai mikä luonteeni on. Ja kyllähän monen moni piirre skoprpionissa tästää itseeni. Niin vain monen muunkin horoskoopin.
Vaan entinen tyttökaverini oli myös horoskooppi ja melkoisen erilainen kuin minä. Ja tämä oli hyvä esimerkki siitä että eipä ole ihmistä syntymäaikaan katsominen :)
Mutta ollaan ylpeitä niistä piirteistä mitä meille on suotu - oli ne sitten oman horoskoopin mukaisia tahi ei!"Vaan entinen tyttökaverini oli myös horoskooppi ja melkoisen erilainen kuin minä."
tietenkin oli tarkoitus sanoa että horoskoopiltaan skorpioni... - Elefantti merkki
- äkkipikainen en ole
Näiden listaamasi asioitten lisäksi olen ÄÄRETTÖMÄN oikeudenmukainen, SUUNNATTOMAN lojaali, pitkäpinnainen, otan todella muut ihmiset huomioon, niin paljon, että olen saanut siitä pahasti takkiini, en nuole ketään enkä hyväksy että minua nuollaan, siis verbaalisesti muuten kyllä, puhun asiat aika suoraan ja siitähän herkät muut merkit suuttuu, en valehtele enkä myöskään silloin siedä toisten valehtelua, näen kaiken mustavalkoisena, miksi paneutuisin johonkin asiaan/ihmiseen jos se on hälläväliä tyyppi, tätä sanotaan viakseni, itse olen siitä täysin toista mieltä, olen hyvin avoin, sosiaalinen, vilkas, omaan ison joukon ystäviä josta on ollut pakko pudottaa joitakin pois kataluuden/petollisuuden takia(eivät olleet skorppioneja, tykkään myös näistä mystisistä asioista välillä vähän liikakin, kaiken kaikkiaan taidan olla helvetin hyvä ihminen tähän maailmaan, väärinymmärretty vaan ja aika paljon vielä. Ehkäpä sinun skorppioni vaimosi nouseva sekä kuumerkkikin vaikutti hänen käyttäytymiseen ja vaikutti varmaan myös sinunkin käyttäytymiesi. Ei voi tuijottaa horoskooppimerkkiä ja sanoa ei ikinä sitäjasitä merkkiä. Mikä merkki itse olet? Voisin minäkin tehdä listan vioistasi.Joo tuo on sitä tyypillistä skorppari-propakandaa: Ei mussa mitään vikaa ole, se on tuo toinen jossa kaikki syyt piilevät.
Skorppiooni: Itserakkain horoskooppimerkki. - SkorppioniN+++
Elefantti merkki kirjoitti:
Joo tuo on sitä tyypillistä skorppari-propakandaa: Ei mussa mitään vikaa ole, se on tuo toinen jossa kaikki syyt piilevät.
Skorppiooni: Itserakkain horoskooppimerkki.Niin sähköposti kuin tekstarikin on joskus vaikea ymmärtää koska siitä puuttuu se ääni, mutta Elefantti merkki, et lukenut rivien välistä itse-ironiaani, joka sekin kuuluu yhtenä piirteenä skorppioni luonteeseeni. Osaan ivailla/pelleillä myös itsestäni, saatan tehdä sitä joskus rankasti toisesta ihmisestä, mutta älä hätäile, teen sitä vielä rankemmin itsestäni.
Sitä kun itsensä kanssa uskaltaa pelleillä niin tyhmänä luulee, että muidenkin. Kuten aiemmin jo kirjoitin, olen totaalisen väärinymmärretty ihminen, ja se ei kuule ole kivaa pidemmän päälle.
Itserakkaita ihmisiä löytyy joka merkistä niinkuin minkälaisia ihmisiä tahansa, ei se kuule mikään horoskooppimerkki ole se tärkein vaikute mikä ihmisestä tulee muodostumaan, siinä on mukana vaikuttamassa todella paljon asioita mikä sinustakin on tehnyt sen mikä tänäpäivänä olet.
Oiskohan joku skorppioni joskus vähän nälväissyt sinua tms?
Itse en kahden petollisen/kelvottoman, entisten ystävieni, jousimiehen ja vesimiehen merkkiä mene merkitsemään, että kaikki jouskarit ja veskarit on petollisia/kelvottomia, ei elämä niin mene.
Mutta kyllä mä silti oon helvetin hyvä ihminen.
Joko nyt tajusit, vai vieläkö rasittaa? - Mr Siperia
Niin sähköposti kuin tekstarikin on joskus vaikea ymmärtää koska siitä puuttuu se ääni, mutta Elefantti merkki, et lukenut rivien välistä itse-ironiaani, joka sekin kuuluu yhtenä piirteenä skorppioni luonteeseeni. Osaan ivailla/pelleillä myös itsestäni, saatan tehdä sitä joskus rankasti toisesta ihmisestä, mutta älä hätäile, teen sitä vielä rankemmin itsestäni.
Sitä kun itsensä kanssa uskaltaa pelleillä niin tyhmänä luulee, että muidenkin. Kuten aiemmin jo kirjoitin, olen totaalisen väärinymmärretty ihminen, ja se ei kuule ole kivaa pidemmän päälle.
Itserakkaita ihmisiä löytyy joka merkistä niinkuin minkälaisia ihmisiä tahansa, ei se kuule mikään horoskooppimerkki ole se tärkein vaikute mikä ihmisestä tulee muodostumaan, siinä on mukana vaikuttamassa todella paljon asioita mikä sinustakin on tehnyt sen mikä tänäpäivänä olet.
Itse en kahden petollisen/kelvottoman, entisten ystävieni, jousimiehen ja vesimiehen merkkiä mene merkitsemään, että kaikki jouskarit ja veskarit on petollisia/kelvottomia, ei elämä niin mene.
Joko nyt tajusit, vai vieläkö rasittaa?Anteeksi tämä keskeytys mutta saanko tiedustella teidän ikäänne?
Ja toisekseen: Onko sinulla tällä hetkellä kavereita?
Ei ole pakko vastata. - SkorppioniN+++
Mr Siperia kirjoitti:
Anteeksi tämä keskeytys mutta saanko tiedustella teidän ikäänne?
Ja toisekseen: Onko sinulla tällä hetkellä kavereita?
Ei ole pakko vastata.keskeytyksiä päässyt syntymään, eri päivinä kun kirjoitellaan.
Tiedusteletko minun ikää???
Sovitaanko niin, että olen sen ikäinen mikä sopii sulle, näin netissähän kaikki onnistuu, eiks niin?
Kavereita? Kyllä mulla kavereita on paljonkin, mutta koskaan en pane pahakseni uusista kavereista, kun ei tiedä mikä helmi tulee vastaan.
Mistä nimimerkki Mr.Siperia, onko elämä koetellut??
Kun nyt vierailet skorppari sivuilla niin oletko kenties itsekkin skorppioni?
Kirjoittelen tätä pienessä nirvanassa, mulla on meinaan maailman parasta musiikkia kuullokkeissa NW:tä, ajatus voi pätkiä.
Sun on pakko vastata. - Mr Siperia
keskeytyksiä päässyt syntymään, eri päivinä kun kirjoitellaan.
Tiedusteletko minun ikää???
Sovitaanko niin, että olen sen ikäinen mikä sopii sulle, näin netissähän kaikki onnistuu, eiks niin?
Kavereita? Kyllä mulla kavereita on paljonkin, mutta koskaan en pane pahakseni uusista kavereista, kun ei tiedä mikä helmi tulee vastaan.
Mistä nimimerkki Mr.Siperia, onko elämä koetellut??
Kun nyt vierailet skorppari sivuilla niin oletko kenties itsekkin skorppioni?
Kirjoittelen tätä pienessä nirvanassa, mulla on meinaan maailman parasta musiikkia kuullokkeissa NW:tä, ajatus voi pätkiä.
Sun on pakko vastata.Ajattelin vaan että ollaanko tyystin eri aikakausilta, sen vuoksi tiedustelin ikääsi.
Näin taitaa olla sillä minulla ei ole mitään käsitystä siitä minkälaista musiikkia NW on.
Joo, kyllä on elämä koetellut, ehkä juuri siksi nimimerkki on siperia.
Olen nimittäin henkisesti kävellyt Suomesta Siperiaan, sieltä kiinanmuurille ja edelleen arabian aaviikoiden poikki Afrikkaan (paljain jaloin).
Se miksi kerron sinulle tämän on: koska puhuit että olet koko ikäsi ollut väärin ymmärretty.
No niin olen minäkin. Ja ajattelin että olisin voinut sanoa sinulle kenties jotakin mitä olen vuosien varrella oppinut ihmisistä, maailman petollisimmasta eläimestä.
En tiedä mitä, mutta jotain.
Niin en ole skorppioni. Mutta voin olla mikä merkki tahansa, netissähän se tosiaan on mahdollista.
En etsi ystäviä täältä, koska uskon sen olevan niin pieni mahdollisuus löytyä netistä, mutta en etsi vihollisiakaan täältä. Mutta saan hyvän olon tunteen jos pystyn auttamaan jotakuta, kenties jotakin väärinymmärrettyä. - SkorppioniN+++
Mr Siperia kirjoitti:
Ajattelin vaan että ollaanko tyystin eri aikakausilta, sen vuoksi tiedustelin ikääsi.
Näin taitaa olla sillä minulla ei ole mitään käsitystä siitä minkälaista musiikkia NW on.
Joo, kyllä on elämä koetellut, ehkä juuri siksi nimimerkki on siperia.
Olen nimittäin henkisesti kävellyt Suomesta Siperiaan, sieltä kiinanmuurille ja edelleen arabian aaviikoiden poikki Afrikkaan (paljain jaloin).
Se miksi kerron sinulle tämän on: koska puhuit että olet koko ikäsi ollut väärin ymmärretty.
No niin olen minäkin. Ja ajattelin että olisin voinut sanoa sinulle kenties jotakin mitä olen vuosien varrella oppinut ihmisistä, maailman petollisimmasta eläimestä.
En tiedä mitä, mutta jotain.
Niin en ole skorppioni. Mutta voin olla mikä merkki tahansa, netissähän se tosiaan on mahdollista.
En etsi ystäviä täältä, koska uskon sen olevan niin pieni mahdollisuus löytyä netistä, mutta en etsi vihollisiakaan täältä. Mutta saan hyvän olon tunteen jos pystyn auttamaan jotakuta, kenties jotakin väärinymmärrettyä.niin, että luulet mua nuoremmaksi mitä oikeasti olenkaan, mä vaan olen vähän erilainen 45 vuotias nuori nainen mitä yleinen käsitys tästä iästä on.
En haluaisi tässä kaiken kansan edessä kirjoitella kauhean vakavista henkilökohtaisista asioista, meinaan, olen tehnyt saman reissun kuin sinä, aloitin sen -99, eikä loppua näy.
Tällä taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa kun sanoin olevani väärinymmärretty. Se, että olen niin väärinymmärretty johtuu ehkä, repeat ehkä, siitä, että luonteeni mukaisesti en ymmärrä ihmisiä jotka loukkaantuvat jostain sanomisistani mistä itse en kuuna päivänä loukkaannu, ja kyseessähän on omat ihmiseni jotka tuntevat minut ja tietävät etten ikinä loukkaa ketään ILMAN syytä, siitä taas on näiden skorppari vihaajien helppo vetää, että siinähän ilkeä/häijy skorppari puhuu, mutta ei se mene näin.
Vaikka mulla on ollut todella vaikeat ajat niin kuin mainitsin (muistaakseni) mulla on paljon kavereita, enkä mitään pahaa oloa ole pitänyt sisällä, kaiken olen puhunut kavereille, mutta siltikin, loppujen lopuksi, ihminen on aina yksin kun murhe/suru koskee omaa itseään, ei siinä toisten hyvää tarkoittavat sanat auta, eihän ne tietystikkään pahennakkaan ja ymmärrän kyllä sen hyvän tarkoituksen.
Edelleen kuuntelen NightWishiä, se on suomalainen heavyooppera bändi, joku sanoo, että aika rankkaa musiikkia, mutta mulle se on ollut ihan kuin huumetta viime kesästä lähtien, todella hyvää, kuuntele joskus.
Kerro nyt edes sitten minkä ikäinen itse olet ja se kuuluisa horkkarimerkkisi. - härkä female
- äkkipikainen en ole
Näiden listaamasi asioitten lisäksi olen ÄÄRETTÖMÄN oikeudenmukainen, SUUNNATTOMAN lojaali, pitkäpinnainen, otan todella muut ihmiset huomioon, niin paljon, että olen saanut siitä pahasti takkiini, en nuole ketään enkä hyväksy että minua nuollaan, siis verbaalisesti muuten kyllä, puhun asiat aika suoraan ja siitähän herkät muut merkit suuttuu, en valehtele enkä myöskään silloin siedä toisten valehtelua, näen kaiken mustavalkoisena, miksi paneutuisin johonkin asiaan/ihmiseen jos se on hälläväliä tyyppi, tätä sanotaan viakseni, itse olen siitä täysin toista mieltä, olen hyvin avoin, sosiaalinen, vilkas, omaan ison joukon ystäviä josta on ollut pakko pudottaa joitakin pois kataluuden/petollisuuden takia(eivät olleet skorppioneja, tykkään myös näistä mystisistä asioista välillä vähän liikakin, kaiken kaikkiaan taidan olla helvetin hyvä ihminen tähän maailmaan, väärinymmärretty vaan ja aika paljon vielä. Ehkäpä sinun skorppioni vaimosi nouseva sekä kuumerkkikin vaikutti hänen käyttäytymiseen ja vaikutti varmaan myös sinunkin käyttäytymiesi. Ei voi tuijottaa horoskooppimerkkiä ja sanoa ei ikinä sitäjasitä merkkiä. Mikä merkki itse olet? Voisin minäkin tehdä listan vioistasi.Hei SkorpioniN , V...n hyvä kuvaus, tunnen aikas monta skorppua, yhden kanssa naimisissa 20 vuotta, jokaisessa huonot puolensa, mutta kyllä skorppua saa ärsyttää aikaslailla ennenkuin pistää, ja pistääkin sitten julmasti. Omiaan ja rakkaitaan viimeiseen saakka puolustava yksilö.
Okei!!! Mustasukkaisia olette ja omistushaluisia, härkä vaan ei pidä sitä huonona ominaisuutena.. ;o)
Mukavaa kesää teille kaikille ja muistakaa rauhaa elämän tappiin asti ;o)) - Kyllä
Niin sähköposti kuin tekstarikin on joskus vaikea ymmärtää koska siitä puuttuu se ääni, mutta Elefantti merkki, et lukenut rivien välistä itse-ironiaani, joka sekin kuuluu yhtenä piirteenä skorppioni luonteeseeni. Osaan ivailla/pelleillä myös itsestäni, saatan tehdä sitä joskus rankasti toisesta ihmisestä, mutta älä hätäile, teen sitä vielä rankemmin itsestäni.
Joko nyt tajusit, vai vieläkö rasittaa?Totta on ettei se horoskooppimerkki ratkaise mitään...sillehän ei mitään voi, että skorpparit ovat yleisesti ottaen omahyväisiä paskiaisia....aina vaatimassa jotain.
Peace :)) - Syksynainen
Kyllä kirjoitti:
Totta on ettei se horoskooppimerkki ratkaise mitään...sillehän ei mitään voi, että skorpparit ovat yleisesti ottaen omahyväisiä paskiaisia....aina vaatimassa jotain.
Peace :))Täytyyhän sitä joku taso olla. Jos ei mitään vaadi, ei mitään saa.
- Oinas
Sen voin sanoa,että Skorppari on pirun omistushaluinen,ja mustasukkainen.
Ehkä joitakin hyviäkin piirteitä löytyy,mutta omalla kohdalla nämä oli aivan julmettuja luonteenpiirteitä skorpparissa!- scorpio
jaa ja oinas ei sitten ole mustasukkainen vai?
- ...
jos meille antaa aihetta olla mustasukkaisia ja omistushaluisia,ni sitähän me ollaan. t:todellakin ylpeä skorpparineito!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171