Mitä porissa autokoulu nykyään maksaa? Entä mikä niistä kaikista kouluista on halvin?
Autokoulun hinta nykyisin?
13
3160
Vastaukset
- make
itse selvää..
- niin paljon
kalustosta ja sen kunnosta. Myöskin koulun sijainti on hinnoittelussa otettava huomioon. Ja se kuinka paljon on opettajia. Jos koulu on hyvällä paikalla ja menestyy hyvin, sitä tuskin saa kovin halvalla ostaa.
- maksoin
pari vuotta sitten n.1500€. Hintaan kuului myös kakkosvaihe, ratamaksut ym. Voi olla että nyt maksaa jo enemmän. Itse kävin uudes autokoulus pohjois-puistossa. En edes kysellyt muiden autokoulujen hintoja, ei niissä nyt tietääkseni paljon eroja ole...
- hinnoissa ole eroa;
kartelli vallitsee tälläkin alalla. Parin vuoden takainen jonkin lehden suorittama vertailu kertoi, että Porissa ovat Suomen kalleimmat autokoulut. Liikennekulttuurista voisi päätellä, että myös Suomen huonoimmat..
- hjjj
Sata-Rirkan autokoulu on halvin ja uusi autokoulu on kallein, mutta näistä kumpikaan ei ole paras.
- nacka
Paras on Liikenneopisto
- ex-porilainennainen
nacka kirjoitti:
Paras on Liikenneopisto
Liikenneopisto asiansa osaava koulu, jos siellä vielä opettaa Seppo, hänen tunneille kannattaa mennä. Itse aikanaan pääsin kerralla teoriakokeesta ja inssistä läpi, kannattaa ottaa hintavertailussa huomioon niiden hinnat, jos joutuu useammin kokeeseeen. Inssi ainakin kallis. Tsemppiä, muistan, miten vaikeeta ja jännää ajaman opettelu oli silloin...öö...1999...
- ville hh
Ajo-porissa oli asiansaosaava opettaja, fiksu ja rauhallinen. ekalla kerralla pääsin kirjallisesta ja inssistä läpi.kakkonen odottaa vielä tuloaan. Ajoporissa oli ainakin minulle suhteellisn edullinen, varsinkin kun vertasin liikenneopiston tai uuden autokoulun hintoja. Rento ilmapiiri
- Hendu---
Onks kokemuksia ajoexpertistä?
- mä vaan
hyvä autokoulu ja mukavat opettajat!
- AjoexpertilläKäynyt
itse ajoin kuorma-autokorttini loppuun siellä.
Vaikka se oli kallista, niin olin tyytyväinen opetukseen.
Aika rentoa meininkiä siellä ;)
Mielummin lähtisin siitä,
missä on parempaa opetusta kuin hinnasta. - foortti
AjoexpertilläKäynyt kirjoitti:
itse ajoin kuorma-autokorttini loppuun siellä.
Vaikka se oli kallista, niin olin tyytyväinen opetukseen.
Aika rentoa meininkiä siellä ;)
Mielummin lähtisin siitä,
missä on parempaa opetusta kuin hinnasta.Ajan ilman korttia.. Tulee paljon halvemmaksi :D Ja ihan yhtälailla osaan liikennesäännöt yms
- Marlis
Palkonko maksaa 2012 henkilöautonajokortti Porissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972