Ketkä katsoivat lauantaina televisiosta tulleen ABBA:sta kertovan ohjelman? Mä katsoin, mutta se oli aika huonosti tehty, kun siinä ei kerrottu paljoakaan ABBA:n biiseistä ja jauhettiin liikaa esim. USA:n kiertueesta, eikä kerrottu kaikkia juttuja, mitkä olis pitänyt kertoa. Sit siinä lopussa kauheesti vaan kehuttiin Abbaa ja hoettiin, kun ABBA oli niin upea ja plaa plaa, eikä keskitytty siihen, että kerrottaisi ABBAsta kaikkea, miksi sitä pitää niin kauheasti kehua, kaikkihan sen tietää, että ABBA on huippuhyvä bändi! :) Siinä pälpätettiin jotain Euroviisuista ja noista kiertueista ja sit yhtäkkiä vaan ABBA lopetti! Tai siis, ihan kuin ABBA olis ollut noin pikkujuttu. Siinä ei kerrottu kaikista upeista biiseistä tai muista tärkeistä jutuista! Sit se vaan loppui. No, onneksi oon lukenut ABBA:sta kertovan kirjan, joten tiedän kaiken melkein ABBA:sta ja kaikista biiseistä ym. Ja oon tehnyt ABBA:sta tutkielman! Siis koulussa. Joten aika paljon kummiskin tiedän, että ei se mua kuitenkaan haittaa, kun tuo ohjelma ei kertonut paljoakaan... :o
Ketkä katsoivat?
5
442
Vastaukset
- aapo63
Vajaassa tunnissa ei paljon ennätä ja jostain on karsittava. Huomasin myös, että huima hyppäys tapahtui euroviisuista suoraan The Movien ja Australian-kiertueen hehkutukseen, mutta oliko ohjelma USAlaisten tekemä!?! Se varmaan ohjaa myös painotuksen.
Minusta kuitenkin mielenkiintoista oli nähdä Carl-Magnus Palm ihan itse haastattelun kohteena, sillä olen lukenut kaikki hänen kirjansa ja muutamaan otteeseen ollut yhteydessä sähköpostitse.
Tämä ohjelma tuli jo viime syksynä ja missasin sen silloin ja vähällä oli käydä nytkin niin.- ssjm
amerikkalaisten tekemä amerikkalaisille, ja niillehän ei tunnetusti muu maailma merkitse yhtikäs mitään.
- ABBAFAN66
Joo aika nopeesti ohitettiin vuodet 75-76 ja kyllähän ABBA myöhemminkin esiintyi ympäti maailmaa (mm. Japanin kiertue 1978),
- chiquitita 22
Joo katsoin ja petyin! Ensinäkin ohjelma oli tosi lyhyt, siis vain tunti.
Tuntuu että amerikkalaisten on pakko vähekysä abbaa koska eivät tykänneet siitä kuten muu maailma.
Mä olisin halunnut että ohjelmas olisi kerrottu miten suositti abba oli kaikkialla. Musiikkia oli vähän, niin ja ne biisi analyysit olisivat olleet kivoja.- fdfddfd
Amerikkalaiset väsäävät näitä dokkareita lähes poikkeuksetta omasta näkökulmastaan, ts. itselleen. Ja en tosiaankaan yleistä kaikkia jenkkejä, mutta JenkkiTelevisio ja JenkkiDokumentit muiden maiden bändeistä yms. ovat usein kyllä melko kuraa. Mutta onko Abbasta tehty muita dokumentteja, jotka olisivat yhtään tätä nimenomaista parempia? Joku tietävä fani vois kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579