Ketkä katsoivat?

Chiquitita

Ketkä katsoivat lauantaina televisiosta tulleen ABBA:sta kertovan ohjelman? Mä katsoin, mutta se oli aika huonosti tehty, kun siinä ei kerrottu paljoakaan ABBA:n biiseistä ja jauhettiin liikaa esim. USA:n kiertueesta, eikä kerrottu kaikkia juttuja, mitkä olis pitänyt kertoa. Sit siinä lopussa kauheesti vaan kehuttiin Abbaa ja hoettiin, kun ABBA oli niin upea ja plaa plaa, eikä keskitytty siihen, että kerrottaisi ABBAsta kaikkea, miksi sitä pitää niin kauheasti kehua, kaikkihan sen tietää, että ABBA on huippuhyvä bändi! :) Siinä pälpätettiin jotain Euroviisuista ja noista kiertueista ja sit yhtäkkiä vaan ABBA lopetti! Tai siis, ihan kuin ABBA olis ollut noin pikkujuttu. Siinä ei kerrottu kaikista upeista biiseistä tai muista tärkeistä jutuista! Sit se vaan loppui. No, onneksi oon lukenut ABBA:sta kertovan kirjan, joten tiedän kaiken melkein ABBA:sta ja kaikista biiseistä ym. Ja oon tehnyt ABBA:sta tutkielman! Siis koulussa. Joten aika paljon kummiskin tiedän, että ei se mua kuitenkaan haittaa, kun tuo ohjelma ei kertonut paljoakaan... :o

5

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapo63

Vajaassa tunnissa ei paljon ennätä ja jostain on karsittava. Huomasin myös, että huima hyppäys tapahtui euroviisuista suoraan The Movien ja Australian-kiertueen hehkutukseen, mutta oliko ohjelma USAlaisten tekemä!?! Se varmaan ohjaa myös painotuksen.

Minusta kuitenkin mielenkiintoista oli nähdä Carl-Magnus Palm ihan itse haastattelun kohteena, sillä olen lukenut kaikki hänen kirjansa ja muutamaan otteeseen ollut yhteydessä sähköpostitse.

Tämä ohjelma tuli jo viime syksynä ja missasin sen silloin ja vähällä oli käydä nytkin niin.

• ssjm

amerikkalaisten tekemä amerikkalaisille, ja niillehän ei tunnetusti muu maailma merkitse yhtikäs mitään.

• ABBAFAN66

Joo aika nopeesti ohitettiin vuodet 75-76 ja kyllähän ABBA myöhemminkin esiintyi ympäti maailmaa (mm. Japanin kiertue 1978),

• chiquitita 22

Joo katsoin ja petyin! Ensinäkin ohjelma oli tosi lyhyt, siis vain tunti.
      Tuntuu että amerikkalaisten on pakko vähekysä abbaa koska eivät tykänneet siitä kuten muu maailma.
      Mä olisin halunnut että ohjelmas olisi kerrottu miten suositti abba oli kaikkialla. Musiikkia oli vähän, niin ja ne biisi analyysit olisivat olleet kivoja.

• fdfddfd

Amerikkalaiset väsäävät näitä dokkareita lähes poikkeuksetta omasta näkökulmastaan, ts. itselleen. Ja en tosiaankaan yleistä kaikkia jenkkejä, mutta JenkkiTelevisio ja JenkkiDokumentit muiden maiden bändeistä yms. ovat usein kyllä melko kuraa. Mutta onko Abbasta tehty muita dokumentteja, jotka olisivat yhtään tätä nimenomaista parempia? Joku tietävä fani vois kertoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe